כוכבת הילדים מיקי מוכתר חיבקה משפחה להט"בית – וחטפה

מיקי מוכתר | צילום: אינסטגרם Miki daniel ori@
מיקי מוכתר | צילום: אינסטגרם Miki daniel ori@

כוכבת הילדים מיקי מוכתר משתפת את עוקביה בביקורת שהוטחה בה בעקבות פרגון לקהילה הלהט"בית, ובאופן בו בחרה להגיב בחזרה

88 שיתופים | 132 צפיות

כוכבת הילדים מיקי מוכתר כבר רגילה לקבל הודעות לא נעימות, אבל היא מודה שהודעה כזאת היא עדיין לא קיבלה. "ההודעה הזאת הוציאה אותי משלוותי ואפילו פגעה בי באופן אישי", החליטה מוכתר לחשוף בסשן שאלות ותשובות עם 60 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם.

>> לירן דנינו: "טיילור מלכוב הייתה אהבת חיי"

השאלה "האם קיבלת פעם הודעה לא יפה?" החזירה את מוכתר לסיטואציה שהתרחשה באחת מהופעותיה האחרונות. "ראיתי בקהל זוג הורים עם ילד בכיסא גלגלים", היא סיפרה, "ירדתי וחיבקתי את הילד שגם הייתה לו אחות. ברגע שהבנתי שהם משפחה גאה, כמובן שהרמתי למשפחה הזו ולשני האבות המדהימים". מוכתר הוסיפה כי באותה הופעה היא העלתה לבמה ילדה נוספת שהגיעה להופעה עם שתי האימהות שלה. "זה מאוד ריגש אותי שבאותה ההופעה זכיתי להופיע מול משפחות מקהילת הלהט"ב. אני לא רואה בזה שום הבדל או משהו חריג", ציינה, "כן, נתתי להם אובר תשומת לב וכנראה שאת מישהי אחת זה קצת הכעיס".

מיקי מוכתר מתוודה בסטורי | צילום: אינסטגרם miki_ma_nismiki@
מיקי מוכתר מתוודה בסטורי | צילום: אינסטגרם miki_ma_nismiki@
מיקי מוכתר | צילום: אינסטגרם miki_ma_nismiki@
מיקי מוכתר | צילום: אינסטגרם miki_ma_nismiki@

מוכתר שיתפה בסטורי את ההודעה שנשלחה אליה בעקבות אותו אירוע, מאת אימא אחרת שנכחה בקהל. אותה אישה כתבה לה כי נהנתה מאוד בהצגה, אך התלוננה על הבעת התמיכה ה"מוגברת", לדבריה, במשפחות להט"ב. "זה היה בעיני רבים מהקהל לא מידתי ולא מותאם לפעוטות ולילדים. עדיף ורצוי לשמור על אג'נדות מחוץ למופעים", נכתב בהודעה.

>> עדן פינס: "הפרעות אכילה זה לא משהו שחולף"

"אני חושבת שהמקום שלי כאמן הוא דווקא ללמד את הילדים שאנחנו צריכים לכבד ולקבל כל אדם באשר הוא, לא משנה מה הדעה או המחשבה שלו וזה המסר שאני מעבירה גם על הבמה", אמרה מוכתר בסטורי שלה בתגובה וסיפרה כי מאז עברה הלאה. את האירוע ואת תפיסת עולמה סיכמה כוכבת הילדים כך: "אני מחנכת את הילדים שלי לשוויון ואהבה, כל אחד עושה מה שהלב שלו מרגיש. אף אחד לא יכול להגיד לנו מה אנחנו מרגישים ומה נכון או לא נכון, ואני אמשיך להפיץ את זה לעולם גם אם זה לא מתקבל על ידי אנשים אחרים".