טקס פרסי המבקרים: מה לבשו גל גדות ושירה האס?

שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן
שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן

גל גדות כיכבה בלוק היריוני מחמיא, שירה האס נראתה מדהים בארמני פריווה ומה לבשה כוכבת הלהיט ברידג'רטון? כל הלוקים מטקס פרסי המבקרים

88 שיתופים | 132 צפיות

הלילה התקיים טקס פרסי המבקרים האמריקאי, ברוח התקופה גם הוא התקיים במתכונת דיגיטלית, כך ששוב נאלצו הכוכבות – ביניהן שירה האס, זנדאיה ופיבי דינבור – להציג את הלוקים שלהן מהבית או מבית מלון יוקרתי ושוב נמנע מאיתנו מצעד התלבושות המסורתי על השטיח האדום. אבל לאט לאט אנחנו מסתגלות למצב הקיים וכך גם הסטייליסטים שמצליחים מפעם לפעם לדייק את הלוקים קצת יותר ולהתאים אותם למצב הקיים.

שירה האס

שירה האס הייתה מועמדת כשחקנית הטובה ביותר במיני סדרה ושוב הפסידה את הפרס לאניה טיילור-ג'וי, כוכבת "גמביט המלכה". יש לשבח את שירה על ההישג המרשים על עצם מועמדותה לפרס בטקסים כל כך חשובים ומשפיעים. בניגוד לטקס פרסי גלובוס הזהב שנערך לפני שבוע, בו לבשה האס שמלה שחורה מבית האופנה שאנל שהייתה קצת פחות מדויקת ומחמיאה וגם טיפה מבוגרת, הפעם נבחר להאס לוק  מקו הקוטור של בית האופנה ארמני. פחות דרמטי ומנותק, יותר צעיר ומתאים לפורפורציות של האס. אהבנו גם את התכשיטים העדינים שהוסיפו טוויסט לכל הלוק. העבודה המוצלחת היא של הסטייליסט שלו לבן שחיי בשנים האחרונות בלוס אנג'לס ועושה חייל.

שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן
שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן
שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן
שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן
שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן
שירה האס בטקס פרסי המבקרים | סטיילינג: שלו לבן

גל גדות

רגע אחרי שחשפה גל גדות כי היא בהיריון שלישי, גדות הגישה גם הפעם פרס והפעם היא הלכה על לוק נפלא הכולל מכנסיים אלגנטיים וחולצת פליסה לבנה יפהפיה של מעצב האופנה פראבל גורונג, עם שיער אסוף בצורה נכונה ומדויקת. הלוק הזה סופר מדויק ומהודק בניגוד ללוק שלבשה לפני שבוע בטקס פרסי גלובוס הזהב שהיה נראה קצת כמו תאונה אופנתית.

פיבי דינבור

כוכבת הלהיט הכי נצפה של נטפליקס "ברידג'רטון" הלכה על לוק מאוד שונה ממה שהתרגלנו לראות אותה עם הדמות של דפני על המסך, דינבור הלכה על שמלת עור שחורה עם עיטורים כסופים מבית האופנה לואי ויטון שהעניקה לה מראה של כוכבת רוק, חייבות לציין שזה לגמרי מתאים לה.

 

אניה טיילור-ג'וי

פחות אהבנו את הלוק של כוכבת "גמביט המלכה", אניה טיילור-ג'וי, וגם הפעם לדעתנו מדובר בלוק קצת פחות מוצלח. טיילור-ג'וי לבשה שמלת טול סגולה מבית האופנה דיור, בשילוב כפפות טול. הצבע אמנם יפה ומחמיא לה הרבה יותר מהירוק בקבוק שלבשה בטקס פרסי גלובוס הזהב, אך המראה הכללי קצת טו מאץ', אם הייתה מוותר על הכפפות והעגילים היה יכול להיווצר מראה הרבה יותר נכון.

אמה קורין

המתלבשת המצטיינת לדעתנו היא אמה קורין כוכבת "הכתר", קורין לא רק זכתה כשחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה, היא גם זוכה בלוק הכי מדויק ויפה עם שמלה מקולקציית הקוטור לקיץ 2021 של בית האופנה החביב עלינו במיוחד סקיאפרלי, אהבנו את השמלה הזאת כשהוצגה לפני חודש בשבוע אופנת הקוטור בפריז, והיא לגמרי עומדת במבחן השטיח האדום ונראית מדהים על קורין.

זנדאיה

המתלבשת המאכזבת של הערב היא זנדאיה שהייתה מועמדת כשחקנית הטובה ביותר על תפקידה הנפלא בסרט "מלקום ומארי". זנדאיה הלכה על חצאית מקסי קצפתית בגוון קורל בשילוב גופיה לבנה מרושלת מבית האופנה ולנטינו, הלוק יוצר מראה מעט מנותק שאולי יכול היה להיראות טוב בימים כתיקונם, אך במתכונת הדיגטילית נראה כבד ומוגזם ולנו הוא קצת פחות עבד.

ג'וליה גארנר

אם הטקס היה נערך במתכונת רגילה, ג'וליה גארנר הייתה נשלחת מיד לרשימת המתלבשות המאכזבות, אך במתכונת הדיגטלית הלוק עובד קצת יותר טוב, למרות זאת זה לא לוק שראוי ללבוש בטקס שכזה, נכון שאין מצעד שטיח אדום ונכון שגארנר צפתה בו מביתה, אבל בכל זאת, אפשר היה להשקיע קצת. שמלת הסריג הצבעונית היא של המעצב כריסטופר ג'ון רוג'רס ואי אפשר להגיד שהיא לא יפה ומחמיאה, אבל במקרה הזה לא מתאימה לסיטואציה.

ג'יליאן אנדרסון

ג'יליאן אנדרסון היא אחת המנצחות הגדולות של הערב, היא זכתה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה ב"הכתר" וגם מבחינת הלוק היא מצטיינת. אהבנו מאוד את המראה האלגנטי עם ווסט שחור הכולל גזרה נהדרת ומכנסיים שחורים אלגנטים. לוק מאוד קלאסי ופשוט אבל הפעם הפשטות מאוד מדויקת ולגמרי עושה את העבודה.