מגל גדות ועד שירה האס: מה לבשו הכוכבות בגלובוס הזהב 2021

שירה האס בטקס פרסי גלובוס הזהב | צילום: Stefanie Keenan/Getty Images
שירה האס בטקס פרסי גלובוס הזהב | צילום: Stefanie Keenan/Getty Images

שירה האס אמנם לא זכתה אך נראתה מדהים בלוק אלגנטי וגל גדות כיכבה בשמלה לבנה שעוררה לא מעט סימני שאלה. כל הלוקים מהאירוע הנוצץ בגירסתו הדיגיטלית

88 שיתופים | 132 צפיות

הלילה נערך טקס פרסי גלובוס הזהב היוקרתי, האירוע נערך במתכונת דיגיטלית מה שמנע מאיתנו את מצעד התלבושות המסורתית על השטיח האדום עם הקיר האייקוני. אך בכל זאת קיבלנו מצעד תלבושות לא רע, למרות שרוב הכוכבות חגגו את האירוע מביתן או בבית מלון הן עדיין דאגו לדפוק הופעה. כמו תמיד לחלק הלך יותר טוב לחלק קצת פחות. הכוכבות הישראליות הגדולות היו שירה האס וגל גדות שאמנם נראו מדהים אך הלוקים שלהם לא חפים מבעיות קטנות וללא ספק החלק מהרגש ביותר היה הזכייה של הסרט "ארץ נוודים" בקטגוריית סרט הדרמה הטוב ביותר ובפרס הבימוי אותו קיבלה קלואי ז'או, רק הבמאית האישה השנייה בהיסטוריה שזוכה בפרס זה.

שירה האס

שירה האס הייתה מועמדת לפרס השחקנית הכי טובה במיני סדרה, על תפקידה בסדרה "המורדת", לצערנו היא הפסידה את הפרס לאניה טיילור-ג'וי כוכבת "גמביט המלכה", אך היא עשתה לנו המון כבוד על היותה השחקנית הישראלית הראשונה המועמדת לפרס היוקרתי בקטגוריה זו. האס המשיכה את הרומן שלה עם בית האופנה שאנל (כזכור גם בטקס פרסי האמי לבשה שמלה מבית האופנה). אי אפשר להגיד שהיא לא נראיתה מדהים והשמלה אכן יפהיפיה, בעלת גזרה משגעת וללא ספק מאוד התאימה להאס. אך אנחנו חייבות לסייג ולהזכיר שאם מסתכלים עליה לצד שאר הכוכבות השמלה יצרה מראה מעט משעמם ואפילו טיפה מבוגר. האס בחורה צעירה ויפה ואולי עדיף היה לרקום לה לוק צבעוני ושמח יותר ולא ללכת על השחור הקלאסי והמשעמם. אבל כאמור בשורה התחתונה היא נראתה מדהים כתמיד. אמש במסגרת ההכנות לטקס, פורסמה תמונה של האס בשמלה שחורה מבית האופנה פאקו רבאן.

שירה האס בטקס פרסי גלובוס הזהב
שירה האס בטקס פרסי גלובוס הזהב
שירה האס בטקס פרסי גלובוס הזהב | צילום: Stefanie Keenan/Getty Images
שירה האס בטקס פרסי גלובוס הזהב | צילום: Stefanie Keenan/Getty Images

גל גדות

בניגוד להופעות הקודמות שלה בטקס פרסי גלובוס הזהב שבדרך כלל כללו שמלות שחורות ומהודקות לגוף, הפעם הלכה הוונדר וומן גל גדות על לוק משוחרר עם שמלה לבנה ורחבה מבית האופנה ז'יבנשי, אותו היא מרבה ללבוש בהופעותיה הציבוריות. גדות עלתה על הבמה הגדולה כדי להגיש את את הפרס ל"מינארי" שזכה בקטגוריית הסרט הטוב ביותר בשפה זרה. אהבנו מאוד את הבחירה בצבע הלבן בשילוב האודם האדום, שילוב שמאוד מחמיא לגדות, אך לדעתנו גזרת השמלה נראתה פחות טוב בניגוד ללוקים אחרים שלה, גם התסרוקת פחות מוצלחת לטעמנו ומשתלבת פחות טוב עם המראה הכללי. אגב העובדה שהשמלה לא הייתה מהודקת לגוף גרמה לאתרי רכילות ולטוויטר בחו"ל להתפוצץ בטענות שגדות בהיריון, טענות שלא אושרו עד כה. מדהים שבעולמינו בחורה לא יכולה ללבוש שמלה מתנפנפת בלי שכל העולם יצעק שהיא בהיריון.

אניה טיילור-ג'וי

אניה טיילור-ג'וי כוכבת "גמביט המלכה" הביסה את האס ולקחה את פרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה, למרות שהיינו שמחות שהאס תזכה, ללא ספק, מגיע לטיילור-ג'וי לזכות על הופעה מצוינת וסוחפת. טיילור הלכה על שמלה מטאלית-מנצנצת בצבע ירוק בקבוק עם עליונית ונעליים תואמות מבית האופנה דיור. אהבנו מאוד את הגזרה היפה והבחירה במראה המטאלי הטרנדי, את הצבע עצמו קצת פחות.

מרגו רובי

הכוכבת היפהפיה מרגו רובי קלעה בול, עם לוק מאוד קליל ולא כבד מדי כיאה לטקס במתכונת דיגיטלי. רובי לבשה שמלה מדויקת ויפה של שאנל אותה שילבה עם חגורה הנושאת בגאון את הלוגו של בית האופנה שעליה אולי היינו מוותרות.

אמה קורין

אנחנו כבר יודעות שלכוכבת "הכתר" אמה קורין יש סטייל ייחודי ומשגע, גם כי היא חולקת את אותו הסטייליסט עם הכוכב הארי סטיילס וגם כי פשוט יש לה את זה. קורין זכתה בפרס הנחשק השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה ומי ששיחק לצידה, ג'וש אוקונור, זכה כשחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה. הסדרה "הכתר" זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר. ועכשיו לחלק המעניין: הלוק של קורין, קורין הלכה על לוק דרמטי מבית האופנה מיו מיו, שמלת קטיפה שחורה עם כריות כתפיים מוגזמות וראפלס. על כוכבות אחרות כנראה הלוק הזה לא היה עובד, אבל על קורין הוא נראה מדהים.

לילי קולינס

לילי קולינס, כוכבת "אמלי בפריז", הלכה על שמלה א-סימטרית עם רקמה אתנית מבית האופנה סן לורן, עם מחשוף קטנטן בבטן. מאוד אהבנו את השמלה שנראית נהדר על קולינס.

 

ג'יין פונדה

ג'יין פונדה האדירה זכתה בפרס גלובוס הזהב למפעל חיים, על שישה עשורים של עשייה לצד הרצון שלה להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר. את הפרס קיבלה בחליפה בצבע שמנת עם גזרה משגעת ושוב היא הוכחה שעם השנים היא רק משתבחת.

 

ניקול קידמן

שועלית השטיחים האדומים, ניקול קידמן, נראיתה מדהים גם היא בשמלת מקסי עם צווארון קולר ועיטורי זהב, יפה ומהודקת של בית האופנה לואי ויטון. השיער לדעתנו פחות עבד ונתן לה מראה מאוד מבוגר. אבל בשורה התחתונה היא נראתה מדהים.

אל פנינג

אל פנינג לבשה שמלת מקסי עם שובל קטנטן בגוון טורקיז-מנטה בהיר מבית האופנה גוצ'י, אחת השמלות היותר יפות שראינו הערב וכמו תמיד היא הוכיחה שהסטייל שלה מדויק ולא מאכזב.

ניקולה קוקלן

כבר סיפרנו לכן על הסטייל הרומנטי והמשגע של כוכבת "ברידג'רטון" ניקולה קוקלן. גם הפעם היא שמרה על הסגנון הרומנטי המשגע שלה עם שמלת טול קצפתית של המעצבת מולי גודאר, לה הוסיפה עליונית שחורה שיוצרת שילוב מעניין.

סינתיה אריבו

סינתיה אריבו הייתה יכולה להיות המתלבשת המצטיינת שלנו בזכות השמלה מקולקציית הקוטור לאביב קיץ 2021 של בית האופנה ולנטינו. אהבנו את השמלה בצבע ירוק ניאון טרנדי עם הגזרה הייחודית כשהוצגה לפני חודש על המסלול של בית האופנה ונלטינו בשבוע אופנת הקוטור בפריז והיא ללא ספק עומדת במבחן השטיח האדום ונראית פשוט מדהים. אך הכפפות הלבנות היו מיותרות הפעם.

>>> כל הלוקים הטובים והרעים מהשטיח האדום בגלובוס הזהב בכל הזמנים