מאיפה מוכרת לכן השמלה שלבשה זנדאיה?

זנדאיה | צילום: steve granitz gettyimages
זנדאיה | צילום: steve granitz gettyimages

אמש נערך בלוס אנג'לס טקס פרסי המבקרים. ברכות לזוכים וזה, אבל אנחנו בענייני שמלות ועפנו במיוחד על ג'יי לו, ניקול, שרליז, זנדאיה וסירשה, שכבשו את השטיח האדום

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו בעונת הטקסים בהוליווד. חשוב לזכור: גם אם את את לא מועמדת בשום קטגוריה, עדיין אפשר למצוא משהו לומר עליו תודה. אנחנו, למשל, אומרות תודה על כך שהמעלית בבניין שלנו תוקנה ושאורן חזן יצא מבית "האח הגדול". הטקס, בו בוחרים מבקרי הקולנוע את הזוכים שלהם, חזר כמעט אחד לאחד על הזוכים בטקס גלובוס הזהב, ובכך למעשה סימן אותם כסוסים המובילים במירוץ לאוסקר הקרוב. בואו נגיד את זה ככה: אם חואקין פיניקס ("הג'וקר"), רנה זלווגר ("ג'ודי"), קוונטין טרנטינו ובראד פיט ("היו זמנים בהוליווד") לא יזכו – זו תהיה הפתעה גדולה. דניאלה פיק, אנחנו יודעות שתהיי ממש אחרי הלידה, ובכל זאת מצפות לראותך באוסקר הקרוב באאוטפיט מרהיב כלשהו. הרגישי חופשייה לא להשיל את כל משקל ההיריון העודף – מבטיחות שנקבל אותך בדיוק כמו שאת, אז אל תכניסי את עצמך ללחץ. העיקר הבריאות. פרסים ומחוכים אחר כך.

השטיח האדום היה מרהיב ממש, ובניגוד לגלובוס הזהב לא נרשמו בו כשלונות אופנתיים. הנה הלוקים שהכי אהבנו:

>> מה לבשו הסלבס בטקס גלובוס הזהב?

זנדאיה: טום פורד

זנדאיה לבשה אאוטפיט מבית טום פורד, רדי טו וור אביב-קיץ 2020, ואם הוא נראה לכן מוכר זה בגלל שגווינת' פאלטרו לבשה את אותו טופ על השער של גיליון ינואר של "הארפר'ס באזאר". אם לומר את האמת החצאית לא נראית קשורה כל כך לטופ המהונדס מחומר נוקשה. היא נראית כאילו לוקטה מדוכן מטיילים מעופש ונגזרה ברישול, למרות שכך זה הוצג על המסלול.

>> למה הודיעה גווינת שחיי המין שלה נגמרו?

רנה זלווגר: דיור

שומרת על אלגנטיות קלאסית ולא מרגשת מדי בשמלת הוט קוטור של דיור ופאמפס של ג'ימי צ'ו. היא ככל הנראה שומרת את התותחים הכבדים לאוסקר עצמו, ואולי התלבשה כך כדי לא להרים לעצמה מדי ואז להתאכזב אם היא לא זוכה, אבל מעכשיו והלאה אנחנו מבקשות להפגיז. זה לא הזמן ללבוש שמלה קטנה שחורה. את לא ג'ניפר אניסטון. קדימה, זו העונה שלך, אז תעשי דמיון מודרך ותחשבי "מה ג'יי לו היתה לובשת?".

רנה זלווגר | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages
רנה זלווגר | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages

ג'ניפר לופז: ג'ורג' הובייקה

ג'יי לו דווקא שמרה על פאסון הפעם, כי הבינה ככל הנראה שהיא לא עומדת לזכות בשום פרס על תפקידה כחשפנית בסרט "נוכלות בלי חשבון" אז אין צורך להגזים. השמלה שלה, של המעצב ג'ורג' הובייקה, היא מסוג השמלות הנראות טוב יותר מאחור, עם הגב החשוף.

ג'ניפר לופז | צילום: steve granitz gettyimages
ג'ניפר לופז | צילום: steve granitz gettyimages

קריסטן בל: קונג טרי

קריסטן בל קיבלה את פרס SEE HER, המאיר בזרקור מי שעבודתה גרמה ליצוג רב פנים ושינוי סטריאוטיפים של דמויות נשיות במדיה. בשנה שעברה זכתה בפרס קלייר פוי, שגילמה את המלכה אליזבת הצעירה בסדרה "הכתר". בל קיבלה את הפרס על תפקידיה ב"לשבור את הקרח" ו"ורוניקה מרס", ובנאום הזכייה שלה אמרה "אני מתמודדת הרבה עם השאלה 'מה זה אומר להיות אישה היום?' התשובה המיידית שלי היא חזקה או אמיצה, אבל אם לומר את האמת, להיות אישה עבורי זה לא להיות אמיצה או חזקה. זה בכלל לא להיות משהו ספציפי – רק להעניק לעצמך את הרשות להיות מי שאת, וזה נראה קל אבל זה לא. כיוון שנשים חונכו כדי שיתאימו לקופסאות: קטנות, יפות, מכוסות נצנצים עם סרט יפה. עבורי להיות אישה היא לצאת מהקופסה הזו ולאפשר לעצמך להיות אישה על כל המורכבות שבזה".

האוברול בצבע ליים שבחרה בל לערב היה יכול להיחשב אלגנטי ומחמיא, אבל אין מה לומר שכל החמיצות הזאת מקשה קצת על העיניים. אם כבר בוחרים פרי להתלבש בהשראתו אנחנו ממליצות להתרחק ממשפחת פירות ההדר.

קריסטן בל | צילום: Axelle/Bauer Griffin gettyimages
קריסטן בל | צילום: Axelle/Bauer Griffin gettyimages

סירשה רונאן: ארדם

סירשה רונאן מפילה לנו את הלסת בשמלה לא שגרתית של בית האופנה ארדם, והצטיינות יתרה במחלקת איפור-שיער. באמת, הפנים האלה לא זקוקות ליותר מליפסטיק אדום ומסקרה, והשמלה היפהפייה המתרחקת מהבלטת הגוף מוכיחה שלא תמיד צמוד זה הכי יפה, ושיש אפשרות להתלבש יפה לטקס גם בלי לחנוט עצמך במחוך.

>> סירשה היא מלכת הסטייל, והנה ההוכחות

סירשה רונן | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages
סירשה רונן | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages

פיבי וולר ברידג': דיור

וולר ברידג' לבשה את אחת השמלות הכי יפות מהקולקציה האחרונה של דיור. השמלה מורכבת מרשת שנכרכת באלכסון מעל מחוך וגם חושפת/לא חושפת מעט רגליים. באמת כך כך יפה שבא לנו לכתוב סדרה רק עבור האפשרות הקלושה שנועמד לאוסקר יום אחד (על סדרה? כה מעט אנחנו יודעות) ואשת יחסי הציבור של הסדרה תקשר אותנו לבית האופנה דיור.

פיבי וולר-ברידג' | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages
פיבי וולר-ברידג' | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages

ניקול קידמן: ארמני

ניקול קידמן בשמלה של ארמני פריבה מרשימה ויפה, בגזרת סטרפלס קטיפה עם חצאית רחבה ארוגת פנינים קטנות ביד. באמת מלאכת מחשבת, גם אם לא מקורי במיוחד. אנחנו סולחות לה כי מחשבותיה היו נתונות לאוסטרליה.

ניקול קידמן | צילום: Taylor hill gettyimages
ניקול קידמן | צילום: Taylor hill gettyimages

אן האתאווי: ורסצ'ה

אן האתאווי מגיחה עמוק מחופשת הלידה של בתה השנייה ואיזה כיף שחזרה. אפילו שאוהבים לשנוא אותה, האתאווי יודעת כיצד לעשות שטיח אדום, וגם הפעם לא מאכזבת ומביאה את הוא-וא-וום בשמלת נוצצת של אטלייה ורסצ'ה, כדי להוכיח לעצמה שהחיים אינם רק פליטות על חיתולי בד, קקי חרדל דיז'ון וגזים. זה יעבור, אנני.

אן האת'וויי | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages
אן האת'וויי | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages

>> איך לגדל תינוק ולא לקרוע את הכיס

מרגרט קוואלי: שאנל

מרגרט קוואלי מתוקה בשמלה של שאנל, וממשיכה לסמן את עצמה כאיט גירל הבאה של הוליווד.

מרגרט קוואלי | צילום: gettyimages Steve Granitz
מרגרט קוואלי | צילום: gettyimages Steve Granitz

שרליז ת'רון: סלין

מי שבאמת התעלתה על כולן אתמול הייתה שרליז ת'רון, שלבשה סלין ונראתה כמו גירסה מודרנית לארט דקו משנות העשרים, עם שמלה מפוספסת כסף ושחור בעלת מחשוף עמוק, מעליה בלייזר מחויט ושיער קצוץ. שככה יהיה לנו טוב, המצפן האופנתי של שרליז מורה דרומה לניינטיז בואכה שנות העשרים, ואנחנו אחריו באש ובמים.

שרליז ת'רון | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages
שרליז ת'רון | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages

לופיטה ניונגו: מייקל קורס

לופיטה ניונגו מפתיעה באאוטפיט חום אבל מרשים של מייקל קורס קולקשן, המשלב טופ בגיזרת גופייה מעור עם חגורת זהב דקיקה, הרבה אקססוריז זהובים ושיער שמזכיר את עצי הבאובב האפריקנים.

לופיטה ניונגו | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages
לופיטה ניונגו | צילום: Axelle/Bauer-Griffin gettyimages

אנחנו ממשיכות הלאה, מוכנות כבר לטקס פרסי הסאג הנערך בראשון הבא (סאג הוא האיגוד של השחקנים, בו הם מעניקים פרסים לעצמם, לבימאים ולמפיקים), מצחצחות את נאומי הזכייה שלנו ("אני נרגשת לזכות בתואר הוונדרוומן של השנה, אבל אמיר אותו בלילה בלי הילדים"), תוהות באם בגודי באג שמקבלים הזוכים באוסקר יהיה "נר בריח הואגינה שלי" של גווינת פאלטרו, ונכנסות לכוננות פיג'מה וחטיף. אח, החיים טובים אלינו.