ביונסה הבריזה מהגראמי, ושאר הסלבס התפרעו בלוקים קיצוניים

הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

כולם היו שם, עם שורת לוקים שבכל טקס אחר היינו מכתירות כקרקסיים ואף מביכים, חוץ מביונסה וריהאנה שהבריזו בנסיבות מסתוריות

88 שיתופים | 132 צפיות

אם טקסי פרסים היו חגים, אז האוסקר היה ודאי ראש השנה החגיגי המכנס את כל המשפחה, גלובוס הזהב הוא פסח, גם כן אירוע נחשב בו שותים סביב שולחן, האמי הוא שבועות שבועות והגראמי הוא חג פורים, הזמן הזה בשנה שבו כולם לובשים את הבגדים הכי קיצוניים שלהם כי זה בדיוק הזמן להתפרע.

>>ומה לבשו הכוכבות בטקס פרסי המבקרים?

אכן, מה שמייחד את טקסי הגראמי לעומת טקסים אחרים הוא הטון הקאמפי של הבגדים המככבים על השטיח האדום. אם בכל טקס אחר הם היו נופלים תחת קטגוריה "מוגזם", "קרקסי" ו"מביך", פה הכל נחשב לגיטימי. שחקניות, אחרי הכל, בסך הכל אומרות שורות שכתבו אחרים, אבל זמרים וזמרות הם פרפורמרים בעל אישיות צבעונית על אמת. טקס הגראמי שנערך אמש התקיים באצטדיון סטייפלס, האיצטדיון של האל.איי. לייקרס, הקבוצה בה שיחק קובי בראיינט שמת כמה שעות קודם לכן בתאונת מסוק אכזרית מעל פרבר צפוני של אל איי. סביר להניח שחלק גדול מבאי האולם הכירו אישית את הכדורסלן ומותו נתן טון קודר לתחילת הטקס, שאז ביקש יושב ראש האקדמיה מבאי האולם להקדיש דקת דומייה לזכרו של בראיינט, "כיוון שאנו נמצאים בביתו". גם אלישה קיז וליזו הקדישו את הערב לבראיינט, אך קיז סיכמה ואמרה שהערב ימשיך כמתוכנן, כיוון שהם באו לחגוג את המוסיקה, שלה כוח מרפא אמיתי.

אז אם הם יכולים להתעלות על עצמם ולחגוג בצל הטרגדיה, גם אנחנו נקליל את האייטם ונתחיל לדבר על האופנה של הטקס. אבל קודם תהייה: למה ביונסה וג'ייזי לא הגיעו? וריהאנה? למה טרחו לבקר בבוקר האירוע בבראנץ' הגראמי של חברת התקליטים של ג'ייזי, ולא להגיע לערב עצמו? האם בטיז מדובר? כי איננו מעריכים זאת כלל וכלל ולמעשה נגרמה לנו עוגמת נפש גדולה. מפח עצום. הכיצד נתאושש, איך נמשיך את היום? בזכות החיילות הנאמנות אריאנה, ליזו, בילי, לנה וגוון. החזיקו חזק, אנחנו מתחילות.

>>מי המעצב בן ה-22 שאחראי לשמלה שלבשה ביונסה אמש?

בילי אייליש: גוצ'י

הראשונה היא בילי אייליש שנשארה נאמנה לסגנון המזוהה עמה והגיעה בחליפת אוברסייז של גוצ'י, בצבעי ירוק ניאון ושחור, עם סניקרס תואמות ומתוכשטות באבנים ירוקות, כפפות יד קטומות אצבעות עם ציפורניים מודבקות ולק ירוק, ועם האביזר הכי טרנדי כרגע, בזכות התפרצות נגיף הקורונה, מסכת פה עם הלוגו של בית האופנה. אנחנו ממש מבינות ומעריכות את מה שאייליש מנסה לעשות, וסגנון אופייני זה אחלה, אבל כשאנחנו יכולות לדעת מבעוד מועד מה היא תלבש זה כבר גובל בהגזמה. מכל בחינה אחרת זה היה לגמרי הערב של אייליש, שזכתה בכל הפרסים הגדולים של הערב והותירה אבק לכל החברות האחרות.

בילי אייליש בגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
בילי אייליש בגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

דואה ליפה: אלכסנדר וונג

דואה ליפה והחבר אנואר חדיד היו לא רעים, אבל גם לא הרשימו במיוחד. ליפה לבשה שמלה חמודה של אלכסנדר וונג, מינימליסטית ונאה, שהייתה נראית נחמד בפרימיירה קיצית של סרט אינדי, אולי. לגראמי זה פחות מדי וקטן מדי. היא ניסתה לחפות על כך באיפור עיניים כחול מוגזם, שהגיע כשנה וחצי מאוחר מדי. שיא טרנד איפור העיניים הכחול היה, כזכור, כאשר קים קרדשיאן הוציאה את ליין האיפור המשותף יחד עם המאפר שלה מריו, בנובמבר 2019. דווקא חדיד הרשים עם חליפה שחורה מחוייטת בצורה מופלאה, שרשרת ומכנסיים עד הקרסול. אחלה דבר.

דואה ליפה ואנואר חדיד| צילום kevin mazur gettyimages
דואה ליפה ואנואר חדיד| צילום kevin mazur gettyimages

לנה דל ריי: שמלה מהקניון

לנה דל ריי, פרזנטורית של גוצ'י וחובבת המותג הפתיעה כשהגיעה עם שמלה באווירה דרומית מעט, עם פרנזים כסופים ווידוי מרגש: "קניתי את השמלה בקניון", ספרה על השטיח האדום, "זה קרה ברגע האחרון". אלוהים יודע למה אנחנו תמיד מתרגשים כשסלבס לובשים בגדים מהקניון או כשבת משפחת המלוכה לובשת זארה? הלא הם אנשים בשר ודם ממש כמונו, ואם הם רוצים לזהם מעט את כדור הארץ גם הם יכולים. בכל מקרה היא נראתה חביבה למדי, בעיקר בזכות מחלקת איפור שיער ששוב עשתה עבודה טובה.

>> קייט מידלטון לבשה חצאית מזארה

לנה דל ריי בגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
לנה דל ריי בגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

אריאנה גרנדה: ג'יאמבטיסטה ואלי

אריאנה גרנדה הלכה על שמלה בגזרת פרח ועלי כותרת בצבע אפור בהיר. לשמלה חלק עליון דמוי גופיה עם יהלומים במפתח הצווארון, וחצאית ענקית ומרהיבה. בסך הכל לוק מוצלח מאוד לערב שכזה, אין ספק שגרנדה ידעה לאן היא הולכת ואיך לספק את הסחורה. השמלה, כמובן, היא של בית האופנה ג'יאמבטיסה ואלי, ואחת המוצלחות שלו, יש לומר. גרנדה נראית בה כמו פרח שמור, ומזכירה לכולנו "אל תקטוף".

אריאנה גרנדה בגראמי 2020 צילום kevin mazur gettyimages
אריאנה גרנדה בגראמי 2020 צילום kevin mazur gettyimages

גוון סטפאני: אטלייה ורסצ'ה

גוון סטפאני לבשה שמלה קצרה בעבודת יד של אטלייה ורסצ'ה עם מגפיים גבוהים ולבנים, בלוק שבסך הכל היה מרשים, בזכות הגזרה הקשיחה של השמלה ועבודות התפירה העדינות. מה שהעיב על ההצלחה היו פניה של סטפני, שנראו עשויות מאוד, עם שפה תחתונה תפוחה מדי וא-סימטרית, תוספות ריסים המזכירות את הכנפיים של דדלוס ביום בו יש סערה אלקטרו מגנטית על השמש ותחושה שמישהו שם ידו הייתה קלה על מזרק הבוטוקס בעוד סטפני פיזמה "דונט סטופ".

גוון סטפאני בטקס בגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
גוון סטפאני בטקס בגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

רוסליה: אלכסנדר וונג

רוסליה המתוקה הייתה ממש מוצלחת בשמלה של אלכסנדר וונג, שהייתה אחד הלוקים שהכי אהבנו בערב. שמלת עור אדומה מעולמות המערב הפרוע, עם חגורות מותן ופרנזים, מאוד אמריקאי, מאוד מתאים ומחמיא, ואפילו קצת שונה ועם אמירה. הציפורניים הארוכות המשוננות סטייל מכשפה השלימו את הלוק.

רוסליה בטקס פרסי הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
רוסליה בטקס פרסי הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

ליזו: אטלייה ורסצ'ה

ליזו הפתיעה והלכה על לוק הכי ליידי לייק שלה, בשמלה לבנה עם מחוך סקסי של אטלייה ורסצ'ה, צעיף לבן, שרשרת יהלומים ושיער עשוי בנוסח אולד גלאמור הוליווד היא מזכירה לנו את אליזבת טיילור. נכון שהערב נגמר באכזבה מבחינתה, ולא נתפלא אם בילי אייליש מצאה את גלגלי הלימוזינה שלה מנוקבים, או את מיכל הדלק שלה מולא בחטיפי צ'יטוס חריפים האהובים על ליזו, אבל מבחינת סטייל היא הביאה אותה בענק.

>> ומה היה בתיק הקטן של ליזו?

ליזו בטקס פרסי הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
ליזו בטקס פרסי הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

כריסי טיגן: יאנינה קוטור

יש לנו כמה דברים טובים לומר על כריסי טיגן. ראשית, הקארה מהמם! שנית, האיפור זוהר ויפה. צבע השמלה טרנדי. היא ככל הנראה אישה משעשעת וחכמה, בת זוג נהדרת. אבל השמלה- נעצור כאן. שימו לב לטרנד המתבשל של מחשופים המגיעים עד הפופיק. אלו המחשופים שהם בבחינת הפוסטים חשופי הכל באינסטגרם ובפייסבוק, מאלה שצריך להסיט לפעמים את המבט במכוכה מהמסך כדי לא להתחיל להתגרד. לצערנו המחשופים האלה קורים עכשיו, אז תהיו חזקות, תתעלמו מזה, ונמשיך הלאה.

כריסי טיגן בטקס הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
כריסי טיגן בטקס הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

H.E.R: דיסקוורד

האמת ניתנת להיאמר, לא הכרנו את הגברת הזו קודם, אבל עפנו על הסטייל שלה ועכשיו אנחנו חייבות להכיר אותה. הקימונו הססגוני הוא של דיסקוורד, גם החגורה, ולכל הטוב הזה צירפה גם משקפי שמש ענקיות בעדשות כתומות להשלמת הלוק. באמא, חשבנו גוצ'י.

H.E.R בטקס הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
H.E.R בטקס הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

ליל נאס: אטלייה ורסצ'ה

ולסיום תמונה של גבר אחד: ליל נאס שלבש חליפה ורודה של אטליה ורסצ'ה, עם כובע תואם, חגורות, מגפיים ומה לא, ונראה כמו הסליים הורוד הכי חמוד שראינו אבר. רק שימו לב שאתמול למסיבת הפרה גראמי לבש ג'ייזי חליפה ורודה (רגועה יותר). כך שמסתמן שאם אתה גבר מצליח שבטוח בעצמו, חליפה ורודה זה הפריט שאתה צריך לאמץ. לצערנו הגבר שלנו אפילו סגול לא מסכים ללבוש, מוסלל מגדרית מלידה, אז נסיים כאן ונלך לבדוק מה עשו ריהאנה וביונסה שהיה כל כך חשוב שלא טרחו להגיע.

ליל נאס | צילום kevin mazur gettyimages
ליל נאס | צילום kevin mazur gettyimages

 

>>מה לבשו הכוכבות בטקס פרסי גלובוס הזהב?