חשבונות אינסטגרם שיעבירו לכן את הזמן בכיף

קים קרדשיאן ופאריס הילטון | צילום: Gettyimages
קים קרדשיאן ופאריס הילטון | צילום: Gettyimages

מהעמוד המושלם לחובבות נוסטלגיה, דרך עורכת הביוטי שנותנת אחלה טיפים ועד האישה שתגרום לכן להתאהב בה ובעצמכן

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר חרשתן על נטפליקס, ניקיתן את הבית ואפילו למדתן לנגן על יוקלילי (או שפשוט איבדתן את זה לגמרי אם אתן אימהות), אז מצאנו לכן תעסוקה נחמדה שתעביר לכן כמה שעות: חשבונות אינסטגרם מגניבים שפשוט אי אפשר להוריד מהם את העיניים.

מתיקות מתיקות מתיקות

זוג ניו יורקי עם תינוק מתוק ושלושה כלבים, אולי זה נשמע כמו התחלה של בדיחה בורגנית משעממת, אבל במקרה הזה מדובר בחשבון אינסטגרם נוטף מתיקות. הם אוהבים לצלם את התינוק יחד עם הכלבים בפוזות כל כך חמודות, עם צילומים וסרטונים יפים ואיכותיים שהלב שלכן ימס במקום. ולחובבות מימז – לפעמים הם מכינים מימז מצחיקים עם הכלבים הנהדרים.

>> המכנסיים של מייגן מרקל מעוררים סערה ברשת

לא רק מעצב אופנה

כבר תקופה ארוכה שמעצב האופנה מארק ג'ייקובס מפגין כישורים לא רעים בכלל כבלוגרית אופנה. נכון שהוא הבעלים של מותג אופנה שמציג קבוע בשבוע האופנה בניו יורק ובשורה הראשונה יושבות סלבס כמו ניקי מינאז', על המסלול צועדות באופן קבוע ג'יג'י ובלה חדיד, בתצוגה האחרונה גם מיילי סיירוס צעדה ואם זה לא מספיק – גם סלין דיון והארי סטיילס מרבים ללבוש בגדים שלו, אבל בזמן האחרון האינסטגרם הפרטי שלו הפך למפגן סטייל מסוגנן ומדויק בו הוא מלביש את עצמו בבגדים של עצמו ושל המתחרים כמו סלין, דיור, גוצ'י ועוד עם עקבים וגבוהים וחוש טעם משובח במיוחד.

טיפ טיפוח

מישל לי, עורכת הטיפוח של המגזין הנחשב Allure, היא אחת הנשים שהכי כיף לעקוב אחריהן. קודם כל היא נותנת טיפים שווים ממש לטיפוח העור, לצד סרטוני הדרכה שבהם היא מסבירה שלב אחר שלב סודות שרק עורכות טיפוח מכירות. מי שאוהבת לראות איפור והרבה, תשמח לגלות שהיא לא חוסכת במוצרים פוטגניים. אחד הדברים שהכי כיף לראות אצלה זה את המקררים הקטנים שהיא ממלאת במוצרים. לא ברור למה, אבל זה מהפנט.

האישה שתגרום לך להתאהב בה ובך

מייגן ג'יין קראב היא אקטיביסית שעוסקת בדימוי גוף חיובי והעצמה נשית. מעבר לפוסטים מעוררי ההשראה שהיא כותבת ומשתפת, היא מראה בדיוק כמה זה יפה לעוף על עצמך בדיוק כמו שאת.

וקצת נוסטלגיה

חובבות נוסטלגיה וטראש של תחילת שנות ה-2000 – להתפקד! מצאנו לכן את העמוד שחלמתן עליו כל חייכן הקצרים. יש זרם כזה באינסטגרם שסוגד לרגעים מתחילת המילניום. כל מה שקשור בפאריס הילטון, לינדזי לוהאן בריטני ספירס והימים שקים קרדשיאן הייתה חיית מסיבות. אז העמוד הזה לא סתם מציג את תחילת שנות ה-2000 בתפארתן, אלא מביא רגעים טראשים וסליזים במיוחד. צחוק קולני ומובטח.