רונה לי שמעון מתפללת למען עידן עמדי: "אתה גיבור"

עידן עמדי ורונה לי שמעון | צילום: אינסטגרם ronalee_shimon@
עידן עמדי ורונה לי שמעון | צילום: אינסטגרם ronalee_shimon@

עידן עמדי המשרת כלוחם הנדסה קרבית במילואים נפצע קשה בעזה. רונה לי שמעון, המגלמת את בת זוגו ב"פאודה", מתפללת למענו יחד עם חבריו לסדרה ועם חבריו מעולמות המוזיקה והטלוויזיה

88 שיתופים | 132 צפיות

יממה כואבת מנשוא: הזמר וכוכב "פאודה" עידן עמדי נפצע קשה בקרב בעזה, ומאושפז כעת בבית החולים, כאשר לפי הדיווחים מצבו יציב. עמדי בן ה-35, לוחם בהנדסה קרבית, התגייס בצו 8 למילואים עם פרוץ המלחמה.

>> "זה הורג אותנו": זה מה שעושים לבנות שלנו בשבי

בשעה זו מוצפת הרשת בתפילות למענו, על ידי משפחתו, קרוביו, מעריציו חבריו לתעשייה. ליאור רז, שעמדי מככב לצדו ב"פאודה", העלה תמונה משותפת עם שאר חבריהם לקאסט – רונה לי שמעון, דורון בן דוד ויעקב זדה דניאל. בפוסט כתב רז: "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי, ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להילחם, תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת פאודה מוסרת למשפחות הנפגעים תנחומים ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה".

רונה לי שמעון, המגלמת את בת זוגו של עמדי ב"פאודה", העלתה אף היא פוסט עם תמונה משותפת של הקאסט מהסט, וכתבה: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה, עידן. אין עוד אנשים כמוך. אין פרטנרים כמוך. הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק תמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש שלך. כבר שעות אני מחזיקה חזק בפנים תפילה לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחדת. מה-7 באוקטובר אתה נלחם כמו אריה, עם כל הילדים הכי טובים שלנו. אתה גיבור עידן. אני אוהבת אותך. מחכה כל כך לראות את העיניים הטובות שלך. ליבי עם כל המשפחות שממשיכות לשלם מחיר קשה מנשוא על הלחימה על המולדת היפה שלנו. יפי הבלורית והתואר (והטוהר). עידן תבריא מהר. מחכים לך".

>> הלם קרב: אחרי הווידוי של רונה לי שמעון, סטטיק כתב על זה שיר מטלטל

"עידן שלנו, אוהבת אותו כל כך, מתפללת לשלומו", כתבה הזמרת דיקלה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם עם תמונתו. נועה קירל העלתה אף היא תמונה של עמדי וקראה "להתפלל לרפואת עידן בן טובה ולרפואה שלמה של כל הפצועים". אנה ארונוב מתפללת אף היא לשלומו בסטורי שלה, ובין הלבבות השבורים והידיים הנושאות תפילה שהוסיפה לטקסט שלה, כתבה: "גיבור, אמן ויצא מזה בריא". בר רפאלי שיתפה שני סטוריז קטנים וסמליים שצבטו לנו בלב במיוחד. בראשון היא שיתפה אמוג'י קטן של לב שבור על רקע שחור, ובשני כתבה בפשטות על רקע שחור "כאב של לוחמים", כשם השיר הכי מזוהה עמו. כתבת חדשות 12 אדוה דדון, שבן זוגה השחקן ידין גלמן, נפצע קשה בעצמו במהלך שירות המילואים שלו כלוחם בתחילת המלחמה, הקדישה לעמדי פוסט כואב וכתבה: "עידן אהוב, מתפללת לרפואתך. סומכת עליך שתצא מזה מחוזק ותמשיך לצעוד". בפוסט נוסף היא שיתפה בצילום מסך מתוך התכתבות שלהם בוואטסאפ, והוסיפה: "עידן יקר ואהוב, כנראה שניפגש בבית החולים לפני שניפגש בעזה, אבל מחכה שתתעורר ואספר לך איך אנחנו מנצחים בזכות גיבורים כמוך".

מצטרפות לתפילות מכאן ועד שתעמוד על הרגליים. אמן.

אנה ארונוב מתפללת למען עידן עמדי | צילום: אינסטגרם aronovanna@
אנה ארונוב מתפללת למען עידן עמדי | צילום: אינסטגרם aronovanna@
נועה קירל מתפללת למען עידן עמדי | צילום: אינסטגרם noakirel@
נועה קירל מתפללת למען עידן עמדי | צילום: אינסטגרם noakirel@
דיקלה מתפללת למען עידן עמדי | צילום: אינסטגרם dikla_official@
דיקלה מתפללת למען עידן עמדי | צילום: אינסטגרם dikla_official@