תרגיעי: 10 אפליקציות מיינדפולנס שיעניקו לך קצת שקט בחיים

מה אכפת לנו לנסות. 5 החלטות שיהפכו את 2024 ליותר אופטימית | צילום: Shutterstock
מה אכפת לנו לנסות. 5 החלטות שיהפכו את 2024 ליותר אופטימית | צילום: Shutterstock

יש חשיבות רבה להשקעה בנפש, בבריאות ובאושר שלכן, ובמיוחד כשמדובר בימים לחוצים. מתלבטות איך להתחיל ומה יתאים לכן? תוכלו להיעזר ברשימת 10 אפליקציות המיינדפולנס והמדיציה המומלצות

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו בסטרס אטומי כל הזמן, המציאות סביבנו מלאה בסימני שאלה ולא ברור לנו לאן הולכות מכאן. דרך מומלצת להתמודד עם כל אלה היא באמצעות תרגול מדיטציות מיינדפולנס כמה דקות מדי יום. הודות לפלאי הטכנולוגיה, אפשר לעשות זאת באמצעות הדרכה צמודה וזולה בלי לזוז מהספה או היישר משולחן העבודה. 10 אפליקציות שיעניקו לכן קצת שקט בחיים:

>> לשמור ליום סגריר: 10 דרכים שיעזרו לך לצאת מהבאסה של עצמך

Headspace

מדיטציות של 10 דקות והדרכות להורדת לחץ, שינה טובה ועוד. האפליקציה מאוד ידידותית למשתמשת ובעזרת כמה קליקים פשוטים אפשר למצוא את התכונית הרלוונטית לך. יתרון נוסף הוא האפשרות לבחור בין סוגים שונים של מדיטציה ואף להתאים אותן לסטטוס הנוכחי שלך (לדוגמה, בוקר או לילה). בפלטפורמה מתגאים כי לאחר 10 ימים ניתן להוריד ב-14% את רמות הלחץ.

מחיר: 12.99$ לחודש.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-500.

UDAYA יוגה וכושר

הפלטפורמה הזו מציעה מגוון רחב של תכנים בתחומי היוגה והכושר, ומתאימה את התכנים למשתמשי הפלטפורמה ולאורח חייהם. בין היתר היא כוללת תוכניות, אתגרים, סרטוני תזונה ובישול במקביל לאימוני הכושר והיוגה.

מחיר: 18.99$ לחודש.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-25.

יוגה | צילום: Shutterstock
יוגה | צילום: Shutterstock

Calm

אפליקציה המסייעת לשפר את הרגלי השינה ומציעה מגוון רחב של מדיטציות וכלים שמסייעים להרגיע את הלחץ. באפליקציה שש קטגוריות המחולקות למדיטציה, שינה, מוזיקה, גוף, כיתות אמן ודימויים מרגיעים שיסייעו לכן להוריד הילוך ולהתחבר לעצמכן.

מחיר: 14.08 ש"ח לחודש.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-500.

Buddhify

האפליקציה הזו מבדילה את עצמה מהשאר כי היא מתאימה את עצמה לסדר היום של המשתמשת. הכוונה היא שאינכן צריכות לפנות במיוחד 10 דקות מסדר היום שלכן. האפליקציה מציעה לכן מגוון רחב של אפשרויות מדיטציה התואמות את הפעילות שאתן עושות כעת: הליכה, עבודה, התארגנות לשינה ועוד. לצד זאת היא מציעה גם מגוון רחב של מדיטציות מסורתיות וארוכות יותר.

מחיר:2.99-4.99$.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-80.

Omvana

האפליקציה הזו מותאמת למי שמעוניינים לשפר את הישגיהם ולהפוך לממוקדים יותר ופרודוקטיביים הרבה יותר. עם מגוון רחב של תכניות שמטרתן לתרגל אתכן להסיר את הלחצים ורעשי הרקע ולהיות ממוקדות במטרותיכן. דווקא בימים של עבודה מהבית עם הרבה מאוד הסחות דעת, האפליקציה הזו יכולה למקד אתכן ולמנוע מכן לאבד את הריכוז.

מחיר: 0.99-7.99$.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-1000.

Stop, Breathe & Think

"לעצור, לנשום ולחשוב" עושה את השילוש הקדוש הזה במיוחד עבורכן. הפלטפורמה מתאימה את עצמה למצב הרוח בו אתן נמצאות בכל רגע נתון. משתמשי הפלטפורמה מציינים באיזה מצב רוח נמצאים מתוך מגוון רחב של אפשרויות דוגמת "עצבני", "לחוץ", "מרוגש", "שמח" ועוד. מכאן האפליקציה כבר תבנה לכן את התוכנית שאתן זקוקות לה כרגע.

מחיר: 9.99$ לחודש.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-55.

Smiling Mind

אפליקציה חברתית ללא מטרות רווח, שמטרתה לספק לילדים וצעירים כלים שיסייעו להם לסגל יכולות בריאות להתנהלות בחיים. בכך האפליקציה מנסה לעזור להם להפוך בעתיד למבוגרים רגועים יותר, להיות מודעים יותר לרגשותיהם וללמוד כיצד להביע אותם. כמו כן, היא עוזרת לילדים לסגל יכולות חשובות כמו קבלת החלטות ולתקשר טוב יותר חברתית, במטרה להגיע לתוצאות טובות ולהגשמה עצמית בעבודה בעתיד, להם להקים משפחה וליצור חיי חברה טובים וענפים. דווקא בימים אלה שהילדים בבידוד, נמצאים שעות רבות מול המסכים ואולי שכחו מהי תקשורת בין-אישית, תרגולי מיינדפולנס ויוגה המיועדים להם יכולים לסייע.

מחיר: ללא עלות.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-300.

The Mindfulness App

אפליקציה המותאמת למתחילות ולמקצועניות בתחומי המדיטציה עם מאות תכנים להעשרת הידע, תזכורות אישיות ודו"ח נתונים אישי על כמה מדיטציה עשיתן היום, השבוע או החודש.

מחיר: 10$ לחודש.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-200.

Sattva

כמו מרבית האפליקציות, גם האפליקציה הזו תאפשר לכן להתאים את התכנים אליכן, לבדוק את התקדמותכן האישית לפי נתונים יומיים, שבועיים וחודשיים ותספק לכן מגוון רחב של אפשרויות – החל מפלייליסט מותאם אישית, הדרכות וטקסטים להעשרה.

מחיר: 108$ תשלום חד פעמי.
סוגי מדיטציות: למעלה מ-150.

Sanvello

האפליקציה הזו מבוססת גם היא על מצב הרוח הנוכחי שלכן, ומיד מתאימה לכן את המדיטציה או האימון הנכון לפי האווירה הנחוצה. כמו כן, היא מציעה תכני קואוצ'ינג בהתאמה אישית.

מחיר: 8.99$ לחודש.
סוגי מדיטציות: מאות.

>>להתנשם כאילו את טובעת, לבכות כמו תינוקת, להיוולד מחדש

את הרשימה ריכזה חברת נטורל אינטלג'נס, מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות המפשטות תהליכי קבלת החלטות צרכניות. הרשימה מבוססת על חוות דעת, פופולריות, דירוגי משתמשים ופרמטרים נוספים הלקוחים מאינטרקציות אמיתיות של מיליוני גולשים ברחבי העולם.