סלבס

בשורת ההריון של בר רפאלי – ספין או רגע אנושי מרגש?

בר רפאלי | צילום: Pablo Cuadra/Getty Images
בר רפאלי | צילום: Pablo Cuadra/Getty Images

בר רפאלי בישרה הבוקר לעולם כי היא בהריון שלישי. מיכל יפה מאחלת לה המון מזל טוב, אבל לא יכולה שלא לתהות לגבי עיתוי הפרסום הזה

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני בהריון!", בישרה הבוקר בר רפאלי לעוקביה באינסטגרם, בסרטון מפתיע שהעלתה יחד עם אסי עזר. אז קודם כל המון מזל טוב. שיהיה הריון קל ולידה עוד יותר קלה. בראיון שפורסם אצלנו לפני שנתיים היא אמרה שהיא רוצה 4 ילדים, ככה שזה בהחלט חלק מהתוכנית שלה, למרות שעזר מסייג בסוף הסרטון "אם זה נכון…".

ובכל זאת, הקוראת הספקנית – שזאת אני – הרימה גבה לנוכח עיתוי ההודעה הזאת. אתמול פורסמה ידיעה על כישלון המכירות של הקולקציה של קים קרדשיאן לקרולינה למקה. קסטרו שילמה לקרדשיאן 6 מיליון דולר על השת"פ הזה, אבל בסופו של דבר הקולקציה נארזה יפה ונשלחה בחזרה לארה"ב. שם המכירות של המשקפים שעיצבה קרדשיאן עובדות קצת יותר טוב.

קוראים לזה ספין ובעולם הפוליטי זה די מקובל. מנהיג שמבקש להסיט את תשומת הלב הציבורית מכשלונות שלו (או, נגיד, חקירות נגדו, אבל אני לוקחת את זה קצת רחוק מדי. לא יכול להיות שמשהו כזה קרה), ממהר לעשות משהו גדול אחר, כמו הליכה לבחירות או יוזמה של מבצע צבאי. בר רפאלי, תודה לאל, לא מתחילה מלחמה עם אף אחד, ועדיין אין ספק שהיום כולם מדברים על ההריון הטרי ואף אחד לא זוכר את ההפסדים של קרולינה למקה.

>> 13 דברים שבר רפאלי לימדה אותנו על אימהות

חושבים שלא מדובר בספין וזאת סתם תיאוריית קונספירציה שלי? אולי, אבל לא אני זאת שעשתה את הקישור המסחרי בין הידיעה האישית הזאת למותג המשקפיים. בסרטון שהעלתה רפאלי הבוקר היא הקפידה לתייג את החשבון של קרולינה למקה. לכאורה כי הסרטון מתחיל בזה שעזר מבשר שהוא הולך להיות פרזנטור של המותג. למעשה התיוג המסחרי להודעה פרטית השאיר את הגבה שלי למעלה לעוד כמה שניות.

זה לא שרפאלי היא הראשונה שרותמת ילדים – או עובר במקרה הזה – לטובת עניינים מסחריים. רק אתמול עלה קמפיין של האגיס, שבמסגרתו מבחר סלבס ומובילי דעה העלו לאינסטגרם תמונות של התינוקות שלהם בתוספת התיוג הנדרש.

אני לא תמימה ולא נולדתי אתמול. בימינו חיים פרטיים של סלבס הם אפיק פרנסה מקובל וכבר מזמן הכישרון שפרסם אותם הוא לא הדרך היחידה שלהם להתפרנס. רק בתחילת החודש היתה זאת הצעת הנישואים של סטטיק, שגרמה לנו לתהות עד כמה מדובר ברומנטיקה טהורה. הוויכוח הזה לא חדש, אבל על כל טיעון של "זכותם להתפרנס" אני אטען שזכותי להרגיש שלא בנוח מזה.