סלבס

הצעת הנישואין של סטטיק היא הכל חוץ מרומנטיקה. טור דעה

סטטיק | צילום: אור גפן
סטטיק | צילום: אור גפן

סטטיק הציע נישואין לבת הזוג שרית פולק בצורה הכי גרנדיוזית שאפשר. מחווה רומנטית אדירה? אפרת וכטל ראתה שם הרבה מאוד מסחרה ומעט מדי אהבה ואינטימיות

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף השבוע שעבר כל מדורי הרכילות התהדרו בכותרת "וברור שהיא ענתה לו כן". הפעם נאמר ה"כן" לכוכב הפופ לירז רוסו, AKA סטטיק, AKA סטט בוי, כשחברתו מזה שנתיים שרית פולק, נענתה בחיוב להצעת הנישואין שלו, מול כל מדינת ישראל בערך. מרגש? רגע זה לא הכל, ההצעה נערכה במועד הכה בנאלי- יום הולדתה ה-28.  הרגע בו הוא בחר לשאול אותה אם תסכים לחלוק איתו את חייה לנצח, לווה בהפקת ענק ראוותנית, מבויימת וגרנדיוזית, עם החברים הקרובים וצלמים מכל גוף תקשורת אפשרי, שלא השאירה מקום לסירוב, או לפחות לקחת יום-יומיים לחשוב על זה. זה עדיין נראה לכן כל כך ברור שהיא אמרה "כן"? אם חשבתם שזה בגלל אהבה טהורה, תחשבו שוב. כלומר, אני מניחה ומקווה שגם זה חלק מהשיקולים (וגם מי לא אוהבת את סטט בוי?).

View this post on Instagram

Forever.

A post shared by ????????שריתוש???????? (@sarit_polak) on

אני אוהבת את סטטיק, ולחלוטין מבינה את המחויבות הגרנדיוזית שמגיעה עם הטייטל של כוכב הפופ מלא הסוואג, אבל וואלה לא יכולת להסתפק בטבעת המטורפת בשווי 50 אלף דולר בכדי לנקר עיניים? אני גם מבינה שיום הולדת זה מועד מחשיד למדי וכשרוצים להפתיע (למרות שמה כבר יש להפתיע? אתם שנתיים ביחד והפרטנר שלך כבר פרוד פלוס ילד, בכל זאת אתה צריך טו קאצ' אפ) צריך לחשוב בגדול. אז נכון, האבולוציה של הצעות הנישואין ידעה עלייה חדה והרגע האינטימי הזה כבר מזמן חייב להיות הכל חוץ מ"אישי", הוא צריך להיות מתוסרט, מוקפד ופוטוגני להחריד כי אחרת מה יהיה אפשר להעלות לאינסטוש?

על הרגע בו צלם שמסתתר בשיחים באיים פסטורליים נטע אלחמיסטר ושיר אלמליח כבר סימנו וי, למלכת השושנים הציעו נישואין על גבי יאכטה ממומנת עתירת פרחים ואפילו אורן חזן בחר להציע באמצע הצגת תיאטרון, ככה שכל שנותר לסטטיק לעשות הוא להתעלות על כל השאר: הוא תכנן משחק בסגנון מצא את המטמון, ומהו המטמון אתן וודאי שואלות? הוא עצמו כמובן, כמה צנוע.
פולק קיבלה סרטון מבויים בו סטט בוי נחטף ומשם התחילה בשלל משימות בדרך למציאתו, כשאחד הסימנים הוביל אותה גם לחדר במלון שם בילתה עם חברה וחיכה לה בגד תואם (בגד ים עם הכיתוב "סטט גירל") בעבור הרגע הסופי בו סטטיק כרע ברך מול עשרות חברים, בני משפחה, ספקים וצלמים ושאל את השאלה האישית מכל- "התנשאי לי?". רגע שמדורי הרכילות הספיקו להתריע כבר בתחילת השבוע שעתיד להתרחש תחת ההבטחה שכוכב גדול יציע נישואים בסוף השבוע הקרוב. כלומר אפילו הם ידעו לפני הכלה. ככה שגם כלפי התקשורת אי אפשר לטעון שהיא זו שדחפה בכוח את האף לרגע פרטי.
אם בעבר היה נהוג לגשת להיעזר בחברה בבחירת הטבעת ולספר אולי לעוד איזה חבר טוב, בבפוסט "הכרת התודה" של סטטיק, נספרו למעלה מ-20 אנשי צוות ומותגים שעמלו על הפרויקט ותוייגו בהתאם. אולי  לכך בעצם מתכוונים צמד הכוכבים בצרוף ההאשטאג החביב עליהם: #אהבתחינם?

View this post on Instagram

אתמול הרגשתי את מה שידעתי כבר מזמן, אני לא אני בלעדייך. רק חצי. נראה לי שזה היה ברור כשכל 10 דקות שאלתי ״איפה לירז״. אירגנת לי יום שלם של חוויות וחשבת על כל פרט ופרט ועל זה אני אסירת תודה. אתה גאון ומטורף. היום, כשסוף סוף ראיתי אותך נתת לי את המתנה הכי גדולה שנתנו לי אי פעם. את המתנה הכי טהורה ויפה וגדולה. נתת לי אותך לנצח. ואתה זה כל מה שאני רוצה וכל מה שאני צריכה. אוהבת אותך אהבה שאינה תלויה בדבר. המשוואה היא פשוטה, אתה לצידי=אני מאושרת. תודה על הפקת יום הולדת הכי מטורפת שראיתי. אתה מדהים. אתה כמו השמש בחיים האלו. אתה אוסף של כל הדברים הכי טובים שאלוהים יצר. אתה אחד למיליון. אתה עמוד התווך. אתה האור והקסם. אתה הגבר-על שלי, זה שתמיד דואג לי. זה שהופך כל מכשול לדרך סלולה ובטוחה. זה שיודע הכל ומלמד אותי בכל יום על אהבה וטוב. הכי אמיתי, הכי מוכשר, הכי טהור. תודה על הרגע שנכנסת לי לחיים. תודה על האור שהכנסת איתך ועל האהבה העצומה שהבאת איתך. זכיתי. אני זכיתי. אוהבת אותך לירז שלי. אוהבת אותך לב שלי. אוהבת אותך בעלי לעתיד. תודה.

A post shared by ????????שריתוש???????? (@sarit_polak) on

לו רק הצעת נישואין פומפזית הייתה ערובה לחיי נישואין מאושרים אולי הייתי קצת יותר סלחנית, תקראו לי קנאית, רומנטיקנית ללא תקנה או סתם מיושנת, אבל אני אישית הייתי מעדיפה את הצעת הנישואים שלי אינטימית ככל האפשר, בלי זיקוקי דינור (באמת איך לא היו כאלה?) בלי משחקי חברה ובעיקר בלי צלמים שמתעדים ואחראיים על כל צעד ברגע הזה, אלא רגע טהור בין שני אנשים שמחליטים לצעוד ביחד אל עבר עתיד משותף. אנחנו אומנם חיים בדור ה-Y והכל מתועד וממומן אבל בא לי להאמין שאהבת אמת באמת אינה תלויה בדבר, ויש רגעים בחיים שכדאי שיישארו פרטיים. והיי בשביל כל הבלגן, החגיגות והתיוגים, יש לכם עוד את מסיבת הרווקים, החינה, שבת חתן וכמובן, את החתונה עצמה. שיהיה במזל, איך אומרים אצלכם? #אהבתחינם.