13 דברים שבר רפאלי לימדה אותנו על אימהות

בר רפאלי. צילום: אייל נבו. סטיילינג: סיימון אלמלם
בר רפאלי. צילום: אייל נבו. סטיילינג: סיימון אלמלם

בר רפאלי היא כבר בת 36 ואימא לשלושה, ולאורך כל הזמן הזה היא הקפידה לשמור על אורח החיים, הזוגיות, הגזרה והקריירה שלה. מה למדנו ממנה על אימהות?

88 שיתופים | 132 צפיות

הכי חשוב להגן על הילדים: "המחשבה שהתמונה של הבת שלי תהיה בטלפון של מישהו אחר, יש בזה משהו אפילו פדופילי. עדי רוצה שהילדים יבחרו בעצמם אם להיות מפורסמים, אני יכולה להבין אותו"

אסור להתחשבן עם בני הזוג: "הדבר שהיה לי הכי חשוב מאז הלידה הראשונה זה שהזוגיות לא תיעלם. המון חברות אמרו לי לא לפתוח פנקס חשבונות עם בעלי"

מותר לך להמשיך ליהנות גם כשאת אימא: "אין לי אותה כמות זמן פנוי כמו קודם, אבל אני לא מרירה על זה"

מותר לבקש עזרה: "לפני הלידה הראשונה אימא שלי אמרה לי, 'קבלי כמה שיותר עזרה. את לא רוצה לשבת בבית ולהגיד, חבל, אני מפספסת את החיים, משהו עצר אותי'"

כל אחת יכולה להחליט אם בא לה להיניק או לא: "החלטתי עוד לפני הלידה של ליב שלא איניק. זו הבחירה שלי. כל אחת צריכה להחליט עם עצמה למה היא מסוגלת, זה גם ככה נורא קשה"

ילדים, בגדול, זה שמחה: "עדי היה מעדיף שלושה ילדים אבל אני אצליח לשכנע אותו לארבעה"

את לא צריכה להיות כמו כולן: "יש אמהות לחוצות ומתבאסות שהכל סביב הילד, ואצלי זה לא ככה"

וכולן יכולות לצאת לך מהצלחת: "שיפוטיות זה משהו שאני לא מבינה. אם כל אחד היה מנסה לעשות את זה פחות, היינו אוכלוסייה יותר שמחה ומסופקת"

את לא חייבת להשמין בהיריון: "למרות שרציתי פרוזן יוגורט בהיריון כל הזמן, לא צריך לאכול סתם. את לא באמת אוכלת בשביל שניים"

בגדול, תעשי מה שטוב לך.

צילום: אייל נבו |
צילום: אייל נבו |

ואם את בחופשת לידה, את חייבת לעשות בינג' לסדרה מעולה: "לפעמים, אם לא ישנתי בלילה, אשלים שעות שינה כשהמטפלת שם, או שאראה פרק בסדרה שאני אוהבת. 'החיים עצמם'"

"החיים עצמם" | צילום: NBCUniversal
"החיים עצמם" | צילום: NBCUniversal

אימהות לא חייבות להיתקע בבית: "אני לא מסוגלת להיות עם הילדה כל היום. אני מאמינה שיש כאלה שמתאים להן ככה וכאלה שככה, אבל אני לא מבינה איך אפשר"

בשורה התחתונה, כל אימא היא האימא הכי טובה בעולם

צילום: אייל נבו
צילום: אייל נבו

>> בשורת ההריון של בר רפאלי – ספין תקשורתי או רגע אנושי מרגש?
>> למה מיכל אנסקי מתכוונת לוותר על אפידורל?