כמה עלתה הדירה של דנה זרמון?

מסיבת הפיג'מות של דנה זרמון ואינטימה | צילום אביב חופי
מסיבת הפיג'מות של דנה זרמון ואינטימה | צילום אביב חופי

הצטרפנו לדנה זרמון וחברות שחגגו במסיבת פיג'מות של אינטימה ושמענו על כל רגעי השיא והשפל שלהן השנה וגם על התוכניות לשנה הבאה

88 שיתופים | 132 צפיות

דנה זרמון הייתה בת 27 בנובמבר האחרון, אבל לא הספיקה לחגוג יום הולדת. כשהגיעה ההזדמנות החליטה זרמון לחגוג במסיבת פיג'מות כולל אוכל, ממתקים  וצפייה בסרט הישראלי "בשורות טובות". חברת אינטימה, שזרמון משמשת פרזנטורית שלה, היא זאת שהרימה את הכפפה וסיפקה לבנות את הפיג'מות. באי הסינמה סיטי שפשפו עיניים בתדהמה למראן של זרמון וחברותיה שביט ויזל, נטלי דדון, דנית גרינברג, מור סילבר ובר זומר, כולן בפיגמות צבעוניות בשלל צבעים וגזרות. הצטרפנו אליהן לחגיגות, לא בפיג'מה. ניצלנו את האירוע שחל רגע לפני תחילת 2020 כדי לערוך עם כל אחת את סיכום השנה שלה.

>> סודות הטיפוח של דנה זרמון

דנה זרמון

דנה זרמון | צילום אביב חופי
דנה זרמון | צילום אביב חופי

הדבר הכי טוב שקרה לי השנה: "קניתי דירה בצפון תל אביב, יחד עם בעלי. קנינו אותה עם כסף שהרווחנו בעשר אצבעות שלנו ובלי עזרה מההורים. היא עלתה לנו 3.5 מיליון שקל וכמובן שלקחנו משכנתא ועכשיו אנחנו משפצים שיפוץ גדול  לפי טעמנו וזה מאד מרגש".

הדבר שאעדיף לשכוח: "היו לי הרבה מחלות השנה, מקוליטיס דרך דלקות בגוף, כל פעם משהו אחר והייתי רוצה יותר בריאות. השנה גם עקרתי שיני בינה בצד אחד של הפה וזה היה זוועה, אין כאב חזק מזה. עכשיו אני צריכה לעקור בצד השני ואני לא מסוגלת".

הדבר שהכי הפריע לי כאישה השנה: "מפריע לי שעדיין יש חוסר שיוויון כלפי נשים במרחב הציבורי. כשאישה מצליחה במשהו – מוחאים לה כפיים כאילו זה לא ברור מאליו שנשים יכולות באופן חד משמעי לעשות הכול. הדרת נשים גם היא מקוממת אותי במיוחד כשמשחיתים בפרסומות פנים של נשים כמו שקרה עם גלית גוטמן ורוסלנה".

הבזבוז הכי גדול שהרשיתי לעצמי השנה: "תיק של דיור שרציתי מאד והיה מתנה ממני אלי. הוא עלה כמה אלפים, לא זוכרת בדיוק כמה, אבל לא מעט".

החופשה הכי טובה שהייתה לי השנה והיעד הבא: "במלדיביים. בעלי ואני היינו שם בחגים. חופשה מושלמת על הים, כולל בטן גב וספורט ימי וצלילות, ומסז'ים. היה חלום. היעד הבא הוא יפן".

זיכרון הסילבסטר שלי: "לפני שנתיים חגגנו בבית ברוטשילד בארוחה עם שף שבישל לנו. היה אוכל מהמם, מפולנטה ועד סטייקים והריח נשאר בבית לעוד שבועיים".

תוכניות לשנה החדשה: "בעזרת השם להקים משפחה. אבל אני לא מתחייבת על 2020".

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה: "חוץ מבריאות אני מאחלת לעצמי שנצלח את השיפוץ עם שלום בית, שאמשיך לעבוד ולחסוף כסף וכמובן טיולים בעולם".

איך אחגוג את הסילבסטר: "במסעדה או בבית. אנחנו מחכים לחבר טוב שמגיע מארה"ב ונחגוג גם איתו. התאריך הזה הוא תמיד סיבה למסיבה ואני אתארגן על בגד חגיגי במיוחד מהמותג החדש בעיצובי 'בייז' קולקשיין'".

שביט ויזל

שביט ויזל | צילום אביב חופי
שביט ויזל | צילום אביב חופי

הדבר הכי טוב שקרה לי השנה: "הפכתי לשגרירה של הבושם של קרולינה הררה, פרזנטורית של נעלי עמנואל ועשיתי קמפיין למשטחי שיש. קריירת הדוגמנות שלי כבר בת 10 ואני כאן וממשיכה לגדול בה".

הדבר שהכי הפריע לי כאישה השנה: "גל הרציחות של נשים בידי בני זוגן. מזעזע בעיני שזה הפך להיות נושא שבשגרה, אין חודש בלי ששומעים על מקרי רצח של נשים והתחושה שעוברים על זה לסדר היום ולא יוצרים שינוי אמיתי כדי שזה ייפסק".

המתנה הכי יפה שקיבלתי השנה: "תיק של ז'יבנשי שבעלי קנה לי ואני בטוחה שהוא עלה לו כמה אלפים".

הבזבוז הכי גדול שהרשיתי לעצמי: "נעליים. אני אמנם פרזנטורית של עמנואל אבל אי אפשר לנעול נעליים ולהחזיר אז אני קונה אותם וקניתי כמה וכמה".

החופשה הכי טובה שהייתה לי השנה: "איי סיישל, שבוע שלם של בטן גב חלום אמיתי. הרגשנו בגן עדן".

זיכרון הסילבסטר שלי: "בשנה שעברה בסילבסטר בעלי לא היה בארץ ואני הייתי במסיבה אצל חברים. כשהתחילה הספירה של עשר, תשע, כל הזוגות חיכו לרגע הנשיקה ואילו אני הייתי בפייסטיים והתנשקתי עם בעלי וירטואלית".

תוכניות לשנה החדשה: "בחודש הבא יש לי יום הולדת עגול. 30. מחכה לראות איזו הפתעה מכין לי בעלי אוהד".

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה: "רק בריאות, והשאר-מה שיגיע- יבורך".

איך אחגוג את הסילבסטר: "בבית של חברים בחבורה מצומצמת, עם אוכל משובח ואני אלבש בגד מנצנץ באווירת החג הזה כנראה בשחור ואאפר את עצמי".

>> למרות ז'יבנשי שביט ויזל טסה לצרפת כאורחת של שאנל

דנית גרינברג

דנית גרינברג | צילום אביב חופי
דנית גרינברג | צילום אביב חופי

הדבר הכי טוב שקרה לי השנה: "התגרשתי מאליאב אוזן ואני מאושרת עכשיו".

הדבר שאעדיף לשכוח: "הדבר הכי טוב שקרה לי הוא גם הדבר הכי רע. הגירושים זה לא דבר נעים לאף אחד וכל מה שמסביב הוא לא נעים. כשאת מתחתנת את לא מתכוונת להתגרש אבל זה קרה וזה נגמר ואין בינינו שום קשר".

הדבר שהכי הפריע לי כאישה השנה: "פרשת הרב פירר והדרת הנשים הזמרות באירוע המתוכנן שלו שלבסוף לא יצא אל הפועל. אנחנו מתקרבים ל-2020 והגיע הזמן שהיחס לנשים ישתנה בכל היבט".

המתנה הכי יפה שקיבלתי השנה: "את עצמי מחדש"

הבזבוז הכי גדול שהרשיתי לעצמי: "אני מאד בזבזנית, בעיקר על תיקים ונעליים. תיק אחד של דיור עלה לי 4,000 יורו".

החופשה הכי טובה שהייתה לי השנה והיעד הבא: "שנייה אחרי הפרידה נסעתי לשנחאי, סין, במסגרת קמפיין ל'המרכז למטייל', אלה היו עשרה ימים מטריפים בעיר יפהפייה שבאו לי בול בזמן".

תוכנית לשנה החדשה: "פרויקטים חדשים שאני מתכננת בתחום האופנה".

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה: "בריאות, הצלחה בתחום המקצועי, הגשמת חלומות ואהבה טובה, כי אני בן אדם מאד זוגי".

איך אחגוג את הסילבסטר: "בפריז עם בן זוגי הצרפתי, מיכאל, איש עסקים שהקשר בינינו טרי. אנחנו נלך למקומות הכי שווים בפריז, אני לא יודעת מה בדיוק אלבש אבל זו תהיה שמלה חגיגית וגרנדיוזית עם איפור ושיער בהתאם".

מור סילבר

מור סילבר | צילום אביב חופי
מור סילבר | צילום אביב חופי

הדבר הכי טוב שקרה לי השנה: "נולד לי עוד בן, אח לשוני בן השלוש. באמצע הצילומים למותג חדש שלי ירדו לי המים. הייתי בשבוע 34 ובבית חולים קבעו שאני בטרום לידה. בסוף משכתי  עוד כמה ימים ובשבוע ה-35 הוא נולד, יחסית גדול, 2,680 גרם, ילד בריא ומתוק".

הדבר שאעדיף לשכוח: "את הלילות בלי השינה שאחרי הלידה, כשהייתי על אוטומט ועייפה ורעבה. רציתי לעשות לכבודו אירוע ולא יצא. אז נעשה לו יום הולדת שנה גדולה".

הדבר שהכי הפריע לי כאישה השנה: "ההתעללות של גננות וסייעות בגנים הפך להיות כמעט על בסיס יומיומי וזה בלתי נסבל. מה עלי לעשות, לרשת את הבית במצלמות? הגענו למצב שאני מתקשה להאמין שיטפלו כראוי בילד שלי, אז אימא שלי יוצאת לפנסיה מוקדמת כי רק עליה אני סומכת כדי שאני אוכל לצאת לעבוד בשקט. אני עוקבת אחרי המשפט של כרמל מעודה וציפורה בן דוד ואני תוהה אם אכן הן יקבלו עונש חמור שירתיע".

המתנה הכי יפה שקיבלתי השנה: "חוץ מהילד שלי, קיבלתי סחלב מיוחד במינו שאני משקיעה בו ומטפחת אותו כל יום".

הבזבוז הכי גדול שהרשתי לעצמי: "קניתי לעצמי נעליים של ג'וצי באתר אינטרנטי ולמחרת בדרכי למספרה בכיכר המדינה ראיתי את אותו זוג בחלון ראווה בפחות כסף. אז קניתי אותם ב-2,000 ש"ח ואת הזוג שרכשתי באתר- החזרתי".

החופשה הכי טובה שהייתה לי השנה והיעד הבא: "נסענו כל המשפחה, כולל ילד בן שלושה חודשים, לריביירה הצרפתית עם חיזוק בצורת אימא שלי. המסקנה: לא לנסוע עם ילד בשנה הראשונה לחייו".

זיכרון סילבסטר שלי: "לפני כמה שנים בעלי, אז החבר שלי, הזמין את כל המשפחה משני הצדדים בערב סילבסטר למסעדה והייתי בטוחה שהוא יציע לי נישואין. עשיתי לק מיוחד כדי שהטבעת תראה הכי מושלמת על האצבע. אבל הערב הסתיים וההצעה לא באה. לקח לו עוד זמן עד שהוא הציע".

תוכניות לשנה החדשה: "להתרחב בעסק שהקמתי 'סילבר בל' – מתנות לידה פרימיום לתינוקות".

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה: "שנהיה כולנו בריאים, להמשיך ליצור ושהעסק שלי יגדל עם הרבה מוצרים שאלקט מרחבי העולם".

איך אחגוג את הסילבסטר: "עם בעלי המהמם ואדים, אהבת חיי, במסיבה עם דינר אצל חברים. אני אלבש שמלה שחורה מנצנצת עם פאייטים ואעשה איפור לעצמי".

>> מור סילבר חוזרת לגן הילדים

נטלי דדון

נטלי דדון | צילום אביב חופי
נטלי דדון | צילום אביב חופי

הדבר הכי טוב שקרה לי השנה: "פתחתי משרד לניהול עסקי ולייצוג דוגמניות ומובילות דעת קהל עם שותפה ועברתי מדירה לבית קרקע בהרצליה וזה נפלא .וגם הבן שלי ריף ממש פורח".

הדבר שהכי הפריע לי כאישה השנה: "שנשים לא מכבדות מספיק נשים. אם אנחנו נכבד זו את זו, גם כברים ילמדו לכבד אותנו ואני מאמינה שנשים צריכות לתת אומץ לנשים אחרות".

החופשה הכי טובה שהייתה לי השנה: "טיול לתורכיה ביאכטה, כמה משפחות עם ריף ועמית לכבוד יום הולדת שלוש של ריף".

הבזבוז הכי גדול שהרשיתי לעצמי: "הביזבוזים הכי גדולים שלי הם על קניות בסופר. אני מאד אוהבת לבשל ומרוקאית לא יודעת לעשות סיר אחד, אז אני קונה וקונה, בכמויות גדולות מדי".

זיכרון סילבסטר שלי: "תאילנד במסיבת פול מון עם אחותי הקטנה".

תוכניות לשנה החדשה: "אני שוקדת על הרצאה בשם 'אישה לאישה – מלכה', ושואפת לקיים קהילה נשית סביב זה".

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה: "שימשיך ככה בכל התחומים טפו טפו, ושהמשרד שלי ישגשג, שהמיסים יעלו כי זאת הוכחה שהרווחתי יותר. והאהבה? אנחנו יחד ואני זורמת עם החיים".

איך אחגוג את הסילבסטר: "בברלין, עם החבר עמית פרליס, אבא של ריף. אני מעריכה שתהייה ארוחת ערב במסעדה ועם השאר נזרום שם".

>> מה חושבת נטלי דדון על הסייעות בגנים?

בר זומר

בר זומר | צילום אביב חופי
בר זומר | צילום אביב חופי

הדבר הכי טוב שקרה לי השנה: "התחתנתי עם אביב כהן, שלב רציני בחיים שחיכיתי שכבר יקרה וזה היה אושר גדול למסד את הקשר. וגם מינפתי את הקריירה הבינלאומית שלי עם אלו-יוגה, מותג ספורט בינלאומי נחשב".

הדבר שהכי הפריע לי כאישה השנה: "ההתעללות של נשים בילדים חסרי ישע בגנים. לקחת את המלאכים הקטנים האלה ולפגוע בהם פיזית ונפשית זה דבר שלא ניתן למחילה".

המתנה הכי יפה שקיבלתי השנה: "טבעת נישואים".

הבזבוז הכי גדול שהרשיתי לעצמי השנה: "קניתי לעצמי כמה תיקים חדשים של שאנל וגוצ'י, המחירים בין 2,000 ל-4,000 יורו".

החופשה הכי טובה שהייתה לי: "עשינו מינימון, מיני ירח דבש בריביירה הצרפתית, כולל סן טרופה, ניס, קאן, אבל ירח הדבש הגדול ייערך השנה, ועדיין לא החלטנו לאן".

תוכניות לשנה החדשה: "להתחיל ללמוד משחק בסוכנות למשחק של זוהר יעקובסון".

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה: "למנף את הקריירה שלי לטובת משחק והנחיה ולהיות חלק ממותג גדול".

איך אחגוג את הסילבסטר: "אנחנו נטוס לכריסטמס לברצלונה לחופשה ובין השאר נבקר את קורל סימנוביץ וסרג'י רוברטו ואת התינוקת החדשה וביום הסילבסטר נחזור לחגוג את הסילבסטר במסיבה השנתית הגדלה של סוכנות עלית".

>> ומה קרה בין בר זומר וניימאר?