הטיפ של דנה זרמון לתמונה מושלמת לאינסטגרם

דנה זרמון לאינטימה | צילום: izsak@
דנה זרמון לאינטימה | צילום: izsak@

עם שגרת טיפוח של עצלניות וחיבה למראה מינימליסטי דנה זרמון משתמשת בחומרים שעובדים בשבילה, מסדרת את הגבות שלה בעצמה ובחיים לא תתפסו אותה מורחת קרם גוף

88 שיתופים | 132 צפיות

דנה זרמון: מנחת טלוויזיה, בעלת בית הספר לאינסטגרם "אינסטה אקדמי", פרזנטורית של אינטימה ואוראל בי, בת 27

טיפוח: "העור שלי רגיל עד מעורב ופה ושם עוד יוצאים לי פצעונים. האמת שאני קצת עצלנית בכל הקשור לטיפוח ועושה מה שחשוב והכרחי בעיניי. אני מתחילה את הבוקר עם משחת שיניים מלבינה של אוראל בי, ויש לי שיניים ממש לבנות. אני שוטפת פנים עם סבון של כריסטינה לעור מעורב ומורחת קרם לחות עם הגנה של מימי לוזון Hyaloronic cream Face Defense. קרם גוף – ביג NO, אני לא אוהבת תחושה של קרם על הגוף".

קוסמטיקאית: "לא באופן שוטף, כי למי יש זמן וסבלנות, אבל כשאני מרגישה שהפנים ממש זקוקות לטיפול אני נוסעת למימי לוזון שאין עליה בעולם, ועושה טיפול מפנק שנקרא Wonder Mask, שמחזיר לעור את החיוניות שלו".

>> ואלה הטיפים של מימי לוזון לטיפוח העור בעונת המעבר

איפור: "אני אוהבת את המראה הסופי של 'להרגיש בלי'. אני משתמשת במייק אפ של דרמקול אבל רק לעיתים ורק נקודתית, על פי הצורך, אם למשל יצא פצעון. מעל המייק אפ מפדרת פודרה מסדרת סטודיו פיקס של MAC, ומעל הברונזר פאודר של בובי בראון. המסקרה היא של הבלוגרית קיארה פראני ולנקום, ולשפתיים אני משלבת מרכך שפתיים ושפתון פיגמנט Extra Lip Tint של בובי בראון".

שיער: "השיער שלי קצת נפוח ומתפזר, אז בממוצע אחת לשנה, מאז שאני בת 15, אני עושה החלקה יפנית אצל מעצב השיער יחיאל שושן ברמת השרון. מעבר לזה מעולם לא צבעתי אותו ולא הוספתי גוונים. אני חופפת בבית עם הרבל אסנס לשיער רגיל ומסכת השיער שלי היא Mythic Oil של לוריאל פרופשיונל ולעיתים, כשהוא מרגיש לי יבש, אני מוסיפה שמן טיפולי של מרוקן אויל. לפני אירועים מגיעה אלי אחותי מאיה זרמון, שחוץ מזה שהיא לומדת ממשל ויחסים בינלאומיים היא גם מעצבת שיער ומאפרת מעולה שדואגת לי לשיער ולאיפור".

בושם: "אני לא אוהבת בשמים מתקתקים אלא חמצמצים עם ריח נקי שמשתלב עם הגוף. נכון להיום אני משתמשת ב־Nomade של קלואה, בי דלישס של דונה קארן, והבושם החדש שלי הוא או דה קולון של שאנל".

מני־פדי: "כבר שנים אני מתייצבת פעמיים בחודש בלק בוטיק ועושה לק ג'ל, מעדיפה לרוב צבעי ניוד ורק לעיתים משתגעת עם צבעוניות חזקה".

גבות: "לבד בבית, מנקה על פי צורך".

כושר ותזונה: "אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע בסטודיו של תומר טנצר, אימוני אירובי ו־TRX ולאחרונה אימצתי דיאטה חדשה 1־2־3, זה מחייב אותי לאוכל בריא ולא לאכול אוכל נא".

הפינוק שלי: "עיסויים זה החיים, תמיד בחופשות גיא בעלי ואני לא מוותרים על עיסויי גוף מפנקים, וביומיום, כשאני הולכת למני־פדי, אני עושה באותה הזדמנות מסאז' רגליים או כתפיים. אין דבר מרגיע מזה".

הטיפ של דנה זרמון

 "כשמצטלמים במטרה להעלות תמונה לאינסטגרם כדאי תמיד לעמוד מול השמש, ואם יש מקור אור חיצוני כמו דלת או חלון־לעמוד מולם".

סטיילינג וצילום: ירדן יעקובי
סטיילינג וצילום: ירדן יעקובי

למעלה עם כיוון השעון:

Hyaloronic Pro Cream מימי לוזון
בושם Nomade קלואה
שמן טיפולי Moroccanoil
מייק אפ סטודיו פיקס MAC
ליפסטיק Extra Lip Tint בובי בראון
סבון פנים שאטו דה בוטה וינו פיור קלינסר כריסטינה 

>> דנה זרמון: "אני לא צריכה ללמוד משחק, אני שחקנית מלידה"
>> דנה זרמון לא צריכה אף גבר שיעזור לה להרכיב רהיטים מאיקאה