דורין פרנקפורט: "אני מקווה שהאפור ישתלט לי על השיער כולו"

דורין פרנקפורט | צילום: אינסטגרם dorinfrankfurt@
דורין פרנקפורט | צילום: אינסטגרם dorinfrankfurt@

היא רוקחת בעצמה מסיכת פנים שעושה קסמים, בוחרת שפתון לפי מצב הרוח ומגלה למה ויתרה על טיפולי הצערה. דורין פרנקפורט מעוררת בנו השראה גם כשזה נוגע להרגלי הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

דורין פרנקפורט, מעצבת אופנה ויזמית, בת 72

>> הסוד של עינת ארליך לעור מושלם גם אחרי גיל 50

שגרת טיפוח

"אני אלרגית, העור שלי יבש ורגיש ואני מאוד זהירה בשימוש במוצרים. הדבר הראשון שאני עושה כשאני נכנסת הביתה הוא מנקה את אבק היום ממני ומורידה את האיפור מהפנים, ואני מסיימת את הניקוי עם תמיסה מיסלארית של ביו דרמה שמתאימה לניקוי מושלם לעור רגיש כולל לאזור העיניים. קרם הלחות שלי כיום הוא HYDRANCE של אוון, והתחלתי להשתמש בקרם עיניים BENFIENANCE של שיסיידו. אני לא מבקרת אצל קוסמטיקאית ורוקחת בעצמי מסיכה מחימר ירוק בשם ארג'יל ורט ARGILE VERT שאני רוכשת בבית מרקחת ברחוב העלייה בתל אביב. החימר הוא תוצרת צרפתית ומגיע מפלורנס באריזה פשוטה מפלסטיק והמחיר זול בהתאם. מדובר במסכת קסם שמועילה גם לפצעונים. לגוף שמן קוקוס אורגני הוא חבר שלי כבר הרבה שנים. אני קונה אותו בחנות טבע והוא משמש לי כמו מקלחת שנייה".

איפור

"אני לא שמה איפור בעיניים כי גיליתי מזמן שבגיל מסויים זה לא תמיד עובד ומאחר שיש לי בעיה עם מעברי אור והמשקפיים שלי הם כמו תכשיט על הפנים, אני אוהבת מראה טבעי, ומאמינה שבגיל מסוים פחות זה יותר. חשוב לי שהאיפור יתבלה יפה במהלך היום ומשתמשת בקרם שימר של שיסיידו SYNCARO SKIN GLOW בגוון נטורל 1 שיש לו שומניות עדינה והוא לא מאוד אטום. בערב אני מוסיפה הברקה קלה עם נגיעות של TOUCHE ACLAT  מספר 2 של איב סאן לורן. האיפור הכי משמעותי בפנים שלי הוא בשפתיים והגוון של השפתון שאני בוחרת בו הוא תלוי מצב רוח וסגנון הבגד שבחרתי ללבוש. אני נעזרת בעיפרון שפתיים וצובעת את כל שטחן, וכך, כשהשפתון מטשטש, המראה עדיין נראה מושלם. בימים אלה הצבעים האהובים עלי הם של MAC: עם עיפרון בגוון BEET אני משלבת ליפסטיק בגוון MEDIA ולעיפרון בגוון CHERRY אני משלבת ליפסטיק RUBY WOO".

שפתון MAC. מחיר 93 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון MAC. מחיר 93 ש"ח | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"כשהייתי צעירה חשבתי שבבוא היום אעשה טיפולי הצערה ובגילי כבר הייתי אמורה להיות אחרי. אבל בפועל זה לא קרה. אני מאמינה שאפשר להשתמש בטכנולוגיות ובכלל ברפואה האסתטית בצורה מושכלת ולא מוגזמת, ואני רואה נשים שנראות מרהיב אבל אין לי מוטיבציה ללכת על התערבות כירורגית, אני מסתפקת בטיפולים כמו פוטורג'וביניישן. אולי זה בגלל שעם השנים אני מרגישה מוגשמת ונינוחה עם השינויים שהגיל מביא. ואולי בגלל שאני מעצבת אופנה, מונחות הבגד, וזקיפות הקומה והגמישות, יותר חשובים לי מול המראה, מאשר עור נטול קמטים".

>> חומצה היאלורונית ושיזוף בהתזה: סנדרה רינגלר חושפת סודות טיפוח

בושם

"עד לא מזמן הייתי משתמשת בבושם 'לילה' של בית האופנה שלנו. הוצאנו אותו פעמיים במהדורה מוגבלת ולצערי כשהוא נגמר הייתי צריכה למצוא לו מחליף. עכשיו אני משתמשת בבושם של ברברי".

קרמים

"היום אני משתמשת בקרם של HYDRANCE, של AVENE, והוספתי קרם עיניים של SHISEIDO benfienance".

תיק איפור דורין פרנקפורט. מייק אפ SYNCHRO SKIN של שיסיידו. 195 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור דורין פרנקפורט. מייק אפ SYNCHRO SKIN של שיסיידו. 195 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

"הגבות שלי אינן דקות ויש להן נוכחות, ולכן חשוב לי שיהיו לי חלקות ומרוטות. אני מטפלת בהן אחת לשבוע בעצמי בעזרת פינצטה עם תאורת לד, שהוא מוצר חובה בארנק שלי והולך איתי תמיד".

>> "שבעים זה לא גיל, זה הישג": 10 דברים שלמדנו מדורין פרנקפורט על התבגרות

שיער

"השיער שלי הוא עדין ורך ואני מנסה להתעסק אתו כמה שפחות, ובכך גם חוסכת הרבה זמן. בעבר היה לי פס לבן בשיער שהתחיל כפס צר ובהדרגה התפזר על השיער בעבר ואני מקווה שים אחד הוא ישתלט על השיער כולו. אחת לכמה חודשים אני הולכת למספרה של חזי מ'רושם' שמפעיל את קסמיו וחופפת כמעט בכל יום בשמפו של ד"ר OR לשיער עדין".

מני פדי

"הידיים שלי הן כלי עבודה, ולכן אני מסתפקת בניקיון ובמחזק ציפורניים שקוף לעומת זאת בכפות הרגליים אני הכי גנדרנית ואוהבת לקנות לקים מפונפנים. אני עושה לעצמי פדיקור מוקפד ומורחת לק באדום, בורדו או ורוד, של שאנל או של איב סאן לורן שמחזיקים זמן רב".

Touche eclat no. 5. מחיר 170 ש"ח, להשיג ברשת אפריל | צילום: יח"צ
Touche eclat no. 5. מחיר 170 ש"ח, להשיג ברשת אפריל | צילום: יח"צ

כושר

"אני הולכת ברגל למטלות בעיר, מתרגלת יוגה לגמישות, ומנקה את הבית שלנו בעצמי שזאת בעיניי שמירה על כושר שמניבה תוצאות וסיפוק מידי".

תזונה

"אני לא אוכלת בשר מילדות, מקפידה לקנות ירקות ומצרכים תוצרת הארץ ועדיין לא מוותרת על תענוגות הצ'יפס והשוקולד".

טיפ

"התבגרות וזקנה הם לא נעורים שאבדו, אלא שלב בחיים המאפשר ליהנות ממבט על הישגי עבר והזדמנויות חדשות".