כן להזרקות, לא למייק אפ או לצביעת השיער. שגרת הטיפוח של דורין אטיאס

דורין אטיאס בקמפיין לד"ר בר | צילום: יח"צ
דורין אטיאס בקמפיין לד"ר בר | צילום: יח"צ

היא עושה הזרקות כל חצי שנה, לא פוסלת ניתוח בהמשך, לא שמה מייק-אפ ולא צובעת את השיער. דורין אטיאס מגישה תוכנית לייט נייט חדשה, זאת שגרת הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

דורין אטיאס, אופנאית, בת 47, מגישת טלוויזיה, בעלת מותג האופנה "דורין אטיאס" המשווק באינסטגרם. השבוע החלה להגיש תוכנית לייט נייט ברשת 13

שגרת טיפוח 

"טיפוח הבוקר שלי נמשך 40 דקות. אני מתחילה במקלחת עם ליפה יפנית, ומשתמשת בסבון גוף של BOTANY, ולפנים במקציף טבעי של ד"ר אודי בר – שהוא גם מורה הדרך שלי לבריאות הגוף והנפש. אחרי הניקוי אני עושה פילינג של KORRES, חברה יוונית זולה שהתאהבתי במוצריה לפני שנים כשנתקלתי בהם בבית מרקחת נידח בכרתים, ומאז כל נסיעה אני מביאה לי מלאי שיספיק עד לנסיעה הבאה. אני אוהבת את קרמי ההגנה שלהם 30SPF לגוף ו-50SPF לפנים. לפני הקרם, אני מניחה על הפנים ומתחת לעיניים נוזל של ויטמין C של MADHIPPIE שאני קונה דרך I Herb, אני מזמינה שם גם את הויטמינים ותוספי התזונה שלי והמחירים שם שפויים. מעל הסרום, אני שמה יום אחד שמן רוז היפ אורגני ויום אחרי קרם דה לה קרם של ד"ר אודי בר. הדאודורנט רול, הוא של הלנה רובינשטיין, NUDIT, מהדיוטי פרי, שחברתי-אהובתי עינת ארליך קנתה לי ואני לא נפרדת ממנו. וקרם הידיים הוא של פנג'ל". 

>> זה הסוד של עינת ארליך לעור מושלם גם אחרי גיל 50

מוס עדין לניקוי הפנים של ד"ר בר | צילום: יח"צ
מוס עדין לניקוי הפנים של ד"ר בר | צילום: יח"צ

איפור  

"אני לא מהמתאפרות ועד היום אני לא שמה מייק-אפ על פני. עד לפני שנתיים לא היה לי בכלל תיק איפור, היום יש לי בו מעגל ריסים, קונסילר – כי יש לי כהויות מתחת לעיניים, ואני מערבבת בין הקשיח של בובי בראון לנוזלי של נארס, מסקרה ANIGMA של קרליין, ג'ל לגבות של "דורית גבות" ושפתון של ולדה".  

מסקרה אניגמה של קרליין. 64.90 ש"ח |צילום: מוטי פישביין
מסקרה אניגמה של קרליין. 64.90 ש"ח |צילום: מוטי פישביין

בושם

"אני לא חובבת בשמים וריחות. שמני הגוף של NUXE הצרפתית ושל ל'אוקסיטן הם בשבילי בתפקיד הבושם. לא זזה בלי קרם גוף אחרי מקלחת". 

שמן גוף שקד של לאוקסיטן. 179 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן גוף שקד של לאוקסיטן. 179 ש"ח | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"לא חשבתי שאזריק ושאלתי פעם 'למה', ואז הגעתי לגיל ובא לי. לא הגעתי לניתוחים ואם יבוא לי אעשה. נכון לעכשיו, שגרת ההזרקות שלי היא אחת לחצי שנה או כשאודי בר חושב שהגיע הזמן ומזריק לי על פי הצורך חומצה חומצה היאלורונית, כולל לכהויות של העיניים". 

>> הכוכב של האנטי אייג'ינג: האם הבאזז סביב הרטינול מוצדק?

גבות

"זה הפטיש שלי. פעם בשבוע עד עשרה ימים אני הולכת ל"אסתר הקוסמטיקאית". אסתר המופלאה יודעת לגעת בגבות שלי, ובאותו זמן אני עושה אצלה מני-פדי. אני שמה לק לעיתים רחוקות, לק בצבע אדום לעולם לא יראו אצלי, רק צבעים אחרים".

שמן רוז היפ אורגני בכבישה קרה של ד"ר בר | צילום: יח"צ
שמן רוז היפ אורגני בכבישה קרה של ד"ר בר | צילום: יח"צ

שיער

"עשיתי בעבר החלקת שיער אצל מאור קידושים, הוא פגז והוא גם הספר שלי על סטים של צילום. לחיזוק הפן ולתספורת אני הולכת לאיציק סבג, הפסקתי עם ההחלקות ואני לא צובעת שיער כבר שש שנים. אני עם שיערי שהוא חום טבעי ויש בו כבר לבן של שיבה שאני מטפחת וזה מטריף בעיניי. כדי לשמור על הלבן שבשיערי, אני חופפת רק בשמפו סילבר – שמפו סגול של ביוטופ BIOTOP ששומר על הכסוף".  

>> שיער השיבה זוכה ללגיטמציה שמגיעה לו. כך תטפחי אותו

כושר

"הפסקתי לעשות לצערי, כבר תקופה שאני לא עושה כושר".

תזונה

"אחת לכמה חודשים אני עושה צומות מיצים. לאחרונה התנסיתי בתפריט ששלחה לי שלי מוצ'ו, המבוסס על אוכל טבעוני ובריא. לא בשביל הירידה במשקל אלא כדי לנקות את הגוף ואת הכבד, וזה כולל אכילה של הרבה ירקות ופירות. עכשיו אני עושה את שיטת 16/8: צמה 16 שעות ואוכלת 8. זה מדהים עד כמה אני קמה חיונית וחזקה. בשמונה שעות האכילה אני משתדלת לא לגעת בפחמימות וסוכרים ואוכלת בעיקר ירקות, פירות ודגים".

>> צופית גרנט צמה במשך 18 יום. תזונאיות: "עלול לגרום למוות"

הטיפ שלי

"אני שותה טונות של מים, מינימום עשרים כוסות ביום. ד"ר אודי בר שכנע אותי שהתרופה לכל בעיה היא מים שבעזרתם אנחנו מאווררים את הביצה ומזרימים את הנהר הפרטי שלנו. וכל דבר שאני עושה, אני עושה באהבה, או שלא עושה בכלל".

קרם דה לה קרם של ד"ר בר | צילום: יח"צ
קרם דה לה קרם של ד"ר בר | צילום: יח"צ