הטיפ של ג'ניפר לופז לזוגיות מושלמת

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

ג'יי לו חושפת כי משפט אחד של שופטת בית המשפט העליון, רות ביידר גינסבורג, הפך את הזוגיות שלה ושל אלכס רודריגז לחזקה וטובה יותר

88 שיתופים | 132 צפיות

הזמרת ג'ניפר לופז התארחה באחרונה בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" וסיפרה כי הדבר שהופך את הזוגיות שלה ושל אלכס רודריגז למושלמת הוא עצה אחת פשוטה אך גאונית שנתנה להם שופטת בית המשפט העליון בת ה-86, רות ביידר גינסבורג, שאותה אנחנו, וגם לופז מתברר עכשיו, מעריצים כבר הרבה שנים. האמת, הופתענו. בימים שבהם כל משפיענית רשת עם כמה עשרות אלפי עוקבים הופכת למנטורית לזוגיות שנותנת עצות ליחסים, נחמד לראות שיש מי שדווקא מקשיבה לדור הישן.

ג'ניפר לופז | צילום: Noam Galai/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Noam Galai/Getty Images

יכול להיות שזה בגלל שגם ג'יי לו קצת שייכת לדור הישן, למרות שהמראה שלה, האנרגיות בהופעות והלבוש הצעיר יכולים קצת לבלבל. אבל לופז כבר בת 50 ועברה לא מעט מערכות יחסים, מבן אפלק ועד הראפר דרייק. כנראה שהיא עייפה מלהיות אותה נערת זוהר כפי שהייתה בתחילת שנות ה-2000, ונראה שהיום היא במקום טוב יותר עם בן הזוג אלכס רודריגז.

>> וזה הסוד של ג'ניפר לופז לעור פנים מושלם

"זה טוב להיות חירשת לפעמים. הרבה פעמים נאמרות מילים לא נעימות, אנשים אינם מושלמים. לפעמים צריך פשוט לשחרר", כך לפי לופז, אמרה לה גינסבורג. לופז הוסיפה כי הם אומרים אחד לשני את המשפט הזה כל פעם שהם נמצאים בתקופות לחוצות וכך, גם כשהכל משתגע ויוצא משליטה הם יודעים איך להישאר רגועים ואוהבים.

הטיפ החשוב הזה הוא מרענן בעולם שבו כל הזמן אומרים לנו "לדבר על זה", "לתקשר את הרגשות שלנו" וכו'. אז לא. לפעמים צריך פשוט להתעלם. והיי, אם זה עובד לג'יי לו, כנראה שזה יעבוד גם לנו.

רות ביידר גינסבורג | צילום: Chip Somodevilla/Getty Images
רות ביידר גינסבורג | צילום: Chip Somodevilla/Getty Images

>> שי אביבי ומיכל ליבדינסקי מציגים: מונוגמיה עם פתחי אוורור