טיפוח

מלכה אמיתית: זה הסוד של ג'ניפר לופז לעור מושלם

ג'ניפר לופז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

היא לא שותה קפה, לא מעשנת ותמיד יש לה פרי טרי בתיק. ג'ניפר לופז חוגגת 52, אז אספנו את כל המוצרים והטיפים שעוזרים לה לשמור על עור זוהר גם בעשור השישי לחייה

88 שיתופים | 132 צפיות

"להיות אמן לא מתחיל כי אתה בן 21 ולא מסתיים בגלל שאתה בן 51. אתה מי שאתה עד היום שאתה מת", אמרה בעבר ג'ניפר לופז למגזין ELLE. ג'יילו, או לנצח ג'ני מהבלוק, לרוב מתקמצנת בפרטים על הסוד שבגיל 52 עושה את העור שלה כל כך מושלם. בריאיון ל"הרפר'ס בזאר" אמרה "אני אומרת לעצמי כל יום, כמה פעמים ביום, שאני צעירה ונצחית. זה נשמע כמו שטות קלישאתית אבל זה לא. גיל? זה הכל בראש. תראו את ג'יין פונדה". אבל כשהיא כן מוכנה לזרוק איזו עצם, היא מתגאה בעובדה שהיא לא שותה קפה ואלכוהול, לא מעשנת, שותה המון מים, לא נחשפת לשמש ושמה המון קרם הגנה.מה שהיא לא אמרה ואנחנו מסיקות בין השורות, זה שאהבה היא גורם משמעותי נוסף שתורם תרומה לא מבוטלת לאיכות עור הפנים, ההתעקשות שלה לשמר את התשוקה, לחתוך קשרים שלא עושים לה טוב ולמצוא את הבן זוג שהכי נכון לה, גם אם קוראים לו בן אפלק והוא האקס המיתולגי שלך.

ג'ניפר לופז על שערי מגזינים
ג'ניפר לופז על שערי מגזינים

טיפוח

עור הפורצלן מעורר הקנאה של ג'יי לו יכול להיות תוצר של גנים משובחים, כפי שהיא אוהבת להגיד, אבל לא רק. היא לא מרבה לחשוף את סודותיה, אבל דיווחים ברשת מבשרים כי היא לא מעשנת, לא שותה אלכוהול או קפה, משתדלת שלא להיחשף לשמש ותמיד מסירה איפור לפני השינה. "אני אף פעם לא הולכת לישון בלי להסיר את האיפור שלי, ואני משתמשת בקרם לילה כדי לשמור על העור. ביום אני משתמשת במוצרים עם מסנן קרינה בכל יום כי צריך להגן על העור", אמרה בריאיון למגזין People. "אין לי מעיין נעורים סודי", היא מוסיפה באותו הריאיון, "הקפדתי תמיד על שתיית מים מרובה ואכילת פירות וירקות טריים, שאני תמיד לוקחת איתי". באותו ריאיון חשפה גם את אהבתה לחומצה גליקולית. למי שלא מכירה מדובר בחומצה שמסייעת בהסרת נקבוביות ותאי עור מתים שיכולים לגרום לאקנה או כתמים.

ג'ניפר לופז | צילום: Kevin Winter/Getty Images for ABA
ג'ניפר לופז | צילום: Kevin Winter/Getty Images for ABA

השנה היא השיקה מותג טיפוח משלה, בשם  "jlo beauty". בריאיון למגזין "refinery29" הבטיחה: "המותג ישקף את כל הערכים שלמדתי ואת כל הסודות שלי ואין לזה שום קשר למחטים. אם השם שלי על זה, זה הולך להיות משהו שיעבוד". עד שהשיקה את המותג שלה עצמה, נחשפנו ברשת לשלל מוצרים ומותגים שהיא אוהבת במיוחד, ושמחות לשתף אתכן בהםL

אחד המוצרים בהם היא משתמשת להגן על עצמה מהשמש הוא קרם הלחות של ד"ר האושקה הייעודי לתיקון נזקי שמש ומעניק לחות לעור. 148 ש"ח באתר טבע ביוטי

קרם לחות של ד"ר האושקה | צילום מסך מהאתר טבע ביוטי
קרם לחות של ד"ר האושקה | צילום מסך מהאתר טבע ביוטי

המאפרת מרי פיליפס שעובדת עם כוכבות כמו קנדל ג'נר ובלה חדיד, סיפרה בעבר שלופז אוהדת מושבעת של המוצר Saphir Concentrate של המותג Själ, מדובר בשמן פנים יוקרתי שמכיל בין היתר קמומיל כחול. המוצר לא זול ונמכר ברשת במחיר של 175 דולר ל-30 מ"ל, אבל אם מסתכלים על הפנים של ג'יי לו הוא כנראה עושה עבודה לא רעה. תוכלו לרכוש אותו באתר sjalskincare.com

Saphir Concentrate של המותג Sapäl | צילום מסך מהאתר sjalskincare.com
Saphir Concentrate של המותג Sapäl | צילום מסך מהאתר sjalskincare.com

ד"ר הרולד לנסר הוא גורו טיפוח של כוכבות רבות באל איי, וג'יי לו היא לגמרי אחת מהן. המגזין האמריקאי "הולה!" דיווח כי ג'יי לו משתמשת באופן קבוע בתכשיר הפילינג מהמותג Lancer. התכשיר מתאים לצמצום נקבוביות, טשטוש כהויות וניקוי העור. מחירו גם כן לא זול, 75 דולר, אבל אם תזמינו מהאתר skinstore.com תקבלו משלוח חינם.

תכשיר פילינג | צילום מסך מהאתר skinstore.com
תכשיר פילינג | צילום מסך מהאתר skinstore.com

עוד קרם יוקרתי שהדיווה נוהגת להשתמש בו, הוא קרם הלחות של מותג הטיפוח היוקרתי לה מר. הקרם האייקוני בו היא משתמשת עולה 1,266 ל-60 מ"ל, כי ג'יי לו לא מתפשרת על פחות. אז מה יש בקרם הקסם? הגולשים ברשת לא מפסיקים לשבח את המוצר שעושה לטענתם עור זוהר וחלק. הוא מכיל טכנולוגיה יחודית הכוללת כדוריות לחות המחדירות את החומר עמוק יותר לעור יחד עם מרכיבים מזינים ומרכיבים פשוטים וטהורים כמו ויטמין C,E ו-B12 ושמני הדרים, אקליפטוס ואלפלפה. תוכלו לרכוש אותו באתר strawberrynet.com.

קרם לחות של לה מר | צילום מסך מהאתר strawberrynet
קרם לחות של לה מר | צילום מסך מהאתר strawberrynet

איפור

למרות שג'יי לו שומרת את הקלפים – או המוצרים שבהם היא משתמשת – קרוב לחזה, כתבת אמיצה של מגזין "אלור" הגיעה אל אחורי הקלעים של המופע "ALL I HAVE", ושם קיבלה הצצה לתיק האיפור האקסקלוסיבי של ג'ני מהבלוק. באותם ימים השיקה לופז שיתוף פעולה עם מותג האיפור Inglot שכלל לא פחות מ-70 מוצרים. למרבה הצער המוצרים לא נחטפו מהמדפים והמלאי לא חוסל תוך דקות ספרות, כמו שהרגילה אותנו משפחת קרדשיאן. הביקורות לא שיבחו יותר מדי את הקולקציה ולפי הגולשים מדובר בקולקציה סבירה וזהו.

וחזרה לתיק האיפור של לופז, היא אמנם לא נכנסת למיטה עם איפור אבל כשהיא לא ישנה היא אוהבת לאפר את פניה בלא מעט מוצרים. ביניהם המייקאפ פוראבאר האייקוני של דיור ביוטי, אותו תוכלו להשיג בבוטיק של דיור בקניון גינדי.

מייקאפ של דיור | צילום: יח"צ
מייקאפ של דיור | צילום: יח"צ

כן, גם ג'יי לו אוהבת את הודה ביוטי ולמען האמת אי אפשר להאשים אותה. לפי מגזין "אלור" היא משתמשת בפלטת 3D Highlighter Palette הכוללת שלוש פודרות והייליטר קרמי.

פלטת הייליטרים של הודה ביוטי
פלטת הייליטרים של הודה ביוטי

המוצר שעושה לג'יי לו גבות מושלמות הוא SCULPT & BOOST EYEBROW CUSHION של המותג אייקוניק לונדון. זו פלטה קטנה המגיעה עם שני גוונים, אחד כהה ואחד בהיר, המסייעים בהצללה ובמילוי הגבות. מחירה 24 דולר באתר של אייקוניק לונדון, מה שטוב לגבות של ג'יי לו בטוח טוב גם לנו.

פלטת צלליות לגבות | צילום מסך מהאתר inglot
פלטת צלליות לגבות | צילום מסך מהאתר inglot

אחד מסימני ההיכר של ג'יי לו הוא השפתיים הנוצצות בגוון ניוד, אחד השפתונים האהובים עליה לפי מגזין "הולה!" הוא הליפגלוס הזהוב המנצנץ של שרה האפ שעושה שפתיים זוהרות ובוהקות וגם יכול להשתלב יפה עם שפתונים בגוונים אחרים.

ליפ גלוס של Sara Happ
ליפ גלוס של Sara Happ

דיאטה ואימונים

"אתם צריכים לעמוד ולהגיד 'אין שום דבר רע בגוף שלי או בגזרה שלי או במי שאני', מי שמעיר לכן, לו יש בעיות", אמרה ג'יי לו בריאיון לקוסמופוליטן. למרות היותה מטיפה לאהבה עצמית זה לא מפריע לה להתפקד כל יום במכון הכושר. ובגיל 52 היא עדיין מתחזקת קוביות נחשקות בבטן וגזרה חלומית. היא לא מוותרת לעצמה באימונים והיא מקפידה להתאמן כל יום בריקוד, למגזין PEOPLE היא אמרה בריאיון "זה לא סוד שאני אוהבת לרקוד, אז זה אפילו לא מרגיש כמו אימון בשבילי", בהמשך הוסיפה שהיא גם מקפידה על אימוני משקולות.
לופז ידועה כצרכנית של מזון בריא, במסעדות היא מזמינה רק ארוחות דלות קלוריות הכוללות בעיקר סלט ודגים. למגזין "הוליווד לייף" אמרה "אני לא שותה אלכוהול, לא מעשנת ולא צורכת קפאין, אלו הדברים שגורמים לעור להיראות זקן". בכל יום היא מקפידה לעשות הרפיה ומדיטציה כפי שחיי הזוהר האינטנסיביים ודאי דורשים.