"כשאין מה לפרסם בואי נוריד מכנסיים עצוב מאוד": בר רפאלי חושפת ישבן וחוטפת

בר רפאלי. צילום: אייל נבו. סטיילינג: סיימון אלמלם
בר רפאלי. צילום: אייל נבו. סטיילינג: סיימון אלמלם

בר רפאלי לא דופקת חשבון לאף אחד (ובצדק) ומעלה לאינסטגרם שלה מה שהיא רוצה ומתי שהיא רוצה, לפעמים זה עובר קצת פחות חלק לגולשים וגם הפעם הם לא נשארו אדישים לישבן החשוף

88 שיתופים | 132 צפיות

"רק בשביל לקבל לייקים? את אימא זה מוגזם", "מגעיל", "זול", "את מהממת גם בלי לחשוף", "לא מתאים", "למה התמונות הנמוכות האלה" ועוד לא מעט מילים כאלה ואחרות נאמרו על הפוסט האחרון שהעלתה בר רפאלי שלא משאיר הרבה מקום לדמיון.

בזמן האחרון רפאלי משתפת בפיד שלה לא מעט תמונות בסגנון והזה וגם אחרות, שמצליחות לבלבל וגם להרגיז את הגולשים, כל זה כחלק מניסיון שלה לייצר פיד מעניין ממש כמו הטופמודלס המקבילות אליה מעבר לים שמשתפות תמונות דומות אליה מדי יום. לרוב כולם נהנים מהתמונות החושפניות שלהן, אבל גם הן חוטפות לפעמי.ם הדוגמניות אלזה הוסק ורמי סטריד למשל, פרסמו לאחרונה תמונות שלהן מניקות וגם חטפו צרור תגובות שדרשו להוריד אותן כי זה "מגעיל", גם על תמונות הריוניות חושפניות שהעלו בעבר דאגו הגולשים לכתוב שזה "לא מכבד". כמוהן גם רפאלי לא דופקת חשבון ולא לוקחת ברצינות את התגובות השמרניות (והמתישות!) על הפוסטים אותם היא מעלה. יש להזכיר שמי שלא מעוניין להיחשף לתוכן כזה או אחר, יכול בפעולה פשוטה להסיר עוקב.

>> מה קרה בצילומי הקליפ של עדן בן זקן?