כוכבת ברידג'רטון מתחננת בפני עוקביה באינסטגרם: "תפסיקו להעיר לי על הגוף שלי"

ניקולה קוקלן, פנלופי ב"ברידג'רטון" | צילום מסך
ניקולה קוקלן, פנלופי ב"ברידג'רטון" | צילום מסך

השחקנית ניקולה קוקלן חושפת שהיא מקבלת אלפי הודעות מדי יום בנוגע לאיך שהיא נראית. עכשיו היא מבקשת מכמעט מיליון וחצי העוקבים שלה באינסטגרם להפסיק, אפילו אם הם רוצים להחמיא לה

88 שיתופים | 132 צפיות

באדי שיימינג זאת תופעה מכוערת ומעצבנת, ולצערנו גם ב-2022 לא נראה שהיא עושה סימני הכחדה. רק אתמול כתבנו כאן על הביקורות שחטפה קייט מידלטון בעקבות צילומי יום הולדתה ה-40, בטענה שהיא מעודדת רזון קיצוני, והנה עוד בת אצולה אנגלית מבקשת שיצאו לה מהווריד.

>> נחשפו פרטים חדשים על העונה הבאה של ברידג'רטון

ניקולה קוקלן | צילום: Jean Baptiste Lacroix/WireImage
ניקולה קוקלן | צילום: Jean Baptiste Lacroix/WireImage

השחקנית האירית ניקולה קוקלן, המוכרת לכולנו כליידי וויסלדאון, הגוסיפ גירל של סדרת הלהיט "ברידג'רטון" (ואם תשאלו אותנו – גם הכוכבת האמיתית של הסדרה), פנתה ל-1.4 מיליון מעריציה באינסטגרם וכתבה להם: "אם יש לכם דעה על הגוף שלי, אז בבקשה, בבקשה, אל תחלקו אותה איתי".

קוקלן בת ה-35 (המוכרת גם מהסדרה הקומית המבריקה "בנות דרי"), מאסה כבר מזמן בטייטל "השחקנית השמנה מברידג'רטון". בשנה שעברה היא מצאה את עצמה בעמדת התגוננות, אחרי שספגה עלבונות בטוויטר על חוש הסטייל המעולה שלה ועל מימדי גופה. כעת היא מבקשת מהעוקבים שלה להניח לה לנפשה – אפילו אם הם רוצים להחמיא לה על איך שהיא נראית.

"רוב האנשים נורא נחמדים וממש לא מנסים לפגוע, אבל אני בסך הכל בנאדם בשר ודם. זה נורא קשה להתמודד עם אלפי דעות שנשלחות אלייך ישירות מדי יום בנוגע לאיך שאת נראית", היא כתבה בהמשך הפוסט, המלווה בסלפי שלה מול הראי בבית מלון בניו יורק, רגע לפני השתתפותה בתוכנית "סאטורדיי נייט לייב". "אם יש לכם דעה עליי זה בסדר, אני מבינה שאני בטלוויזיה ושלאנשים יש מה לומר, אבל אני מתחננת בפניכם – אל תכתבו ותשלחו את זה אליי ישירות".

>> ג'קי אזולאי: "כשיש לך שומן, את שמנה, למה להתייפייף?"