בראד פיט וג'ניפר אניסטון – האיחוד?

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס פרסי ה-SAG | צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Turner
ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס פרסי ה-SAG | צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Turner

מייגן והארי, זוזו הצדה. עיניי כל העולם נשואות החל מהלילה אל ג'ניפר אניסטון ובראד פיט, שנפגשו על השטיח האדום של טקס פרסי ה-SAG, ואת הכימיה שבין השניים היה קשה להסתיר

88 שיתופים | 132 צפיות

כל מי שאי פעם חששה מהיתקלות באקס/ית המיתולוגי/ת בפרהסיה בוודאי הזדהתה עם ג׳ניפר אניסטון. כי בעוד שלאנשים מן השורה שמורה הזכות לעטות פוקר פייס, להתעלם בחוסר אלגנטיות ואם אין ברירה אז לשלוף מהכיס איזה "אוי סליחה, לא ראיתי אותך!" שקרי – כשאת נאלצת לחלוק שטיח אדום וזיליון מצלמות עם הבחור ששבר לך את הלב אחרי שעזב אותך לטובת אלה בשר ודם, זה קצת יותר בעייתי.

>> בראד פיט מתנצל בפני ג'ניפר אניסטון

זה מה שקרה בטקס פרסי ה-SAG שהתרחש אמש (בין ראשון לשני, שעון ישראל). תקציר האירועים: ג׳ניפר אניסטון לקחה הביתה פסלון על משחקה ב"תוכנית הבוקר", בראד פיט לקח הביתה פסלון על משחקו ב"היו זמנים בהוליווד", אבל מה שמעניין כל מי שלב פועם בחזו, הוא האם בראניפר יואילו כבר לקחת הביתה זו את זה, דאם איט?!

המפגש המצופה בין השניים אירע כמתוכנן, חיוכים הדדיים נצפו, זרועות נשלחו לחיבוק, נרשם אפילו מפגש בין שפתיה של אניסטון ללחי של פיט, שבתורו, אחז בידה בחוזקה כשהיא התכוונה ללכת. שחקנים טובים ככל שיהיו, את הכימיה שהייתה שם קשה לזייף.

ג'ניפר, אל תלכיייייי. ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס פרסי ה-SAG | צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Turner
ג'ניפר, אל תלכיייייי. ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס פרסי ה-SAG | צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Turner

>> בראד פיט הוא הגבר הכי לוהט בהוליווד גם בגיל 56

באתר של פיפל מגזין ניתחו את המאורע פריים אחרי פריים, חיוך אחר חיוך, שערה בלונדינית אחר שערה. באינסטה של ווג מיהרו לשלוף תמונות נוסטלגיות מארכיון השטיחים האדומים והשוו בין בראניפר מודל 2002 לבין בראניפר מודל 2020, באינסטגרם של "גוד מורנינג אמריקה" שחררו את העניבה וצירפו לתיאור האינפורמטיבי אימוג'י ורדרד של שני לבבות ובאינסטגרם של סוכנות הצילומים גטי אימג'ס בכלל שמו את הפאסון על מיוט וצירפו לתמונת מיליון הדולר את הכיתוב "The moment we have ALL waited for" פלאס שני סימני קריאה פלאס סמיילי עם לבבות בעיניים.

עיני כל העולם נשואות אל הזוג הנשוי לשעבר בציפייה, כי אם בסוף זה הצליח לרוס ורייצ׳ל (אחרי שהתגרשו פעם אחת בסדרה, מיינד יו), מה אכפת לה לקארמה הביץ׳ הזאת לארגן לנו איזה האפי אנדינג בחיים האמיתיים?

>> האם כדאי לחזור לאקס?