מוטב מאוחר: בראד פיט מתנצל בפני ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט | צילום: GettyImages
ג'ניפר אניסטון ובראד פיט | צילום: GettyImages

12 שנה אחרי שעזב אותה לטובת אנג'לינה ג'ולי בראד פיט מתנצל בפני ג'ניפר אניסטון ונותן תקווה לאקסים ולאקסיות בעולם כולו

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

כל אקסית עילאית ומתנשאת, וג'ניפר אניסטון בהחלט זוכה לתואר של כבוד במועדון הנ"ל, יודעת שבכל הקשור לבני זוג לשעבר המוטו הוא אחד: "אי אפשר איתם ואי אפשר שלא לבדוק להם באובססיביות את הסטורי". מה שכן, כנראה שלגבי בראד פיט הכלל הזה לא תקף. ולא רק בגלל שאין לו אינסטגרם, שכן לפי הדיווחים באתרי הבידור בחו"ל השחקן התנצל היום בפני ג'ניפר אניסטון על כך שעזב אותה לטובת אנג'לינה ג'ולי.

 

"זוכר שפעם אהבת אותי?": ג'ניפר אניסטון ובראד פיט | צילום: GettyImages
"זוכר שפעם אהבת אותי?": ג'ניפר אניסטון ובראד פיט | צילום: GettyImages

 

תזכורת קצרה לטובת מי שלא גרה על הכדור הזה בעשור האחרון: פיט ואניסטון היו אחד הזוגות היציבים והאהובים בהוליווד, ב-2005 פגש פיט על הסט של הסרט "מר וגברת סמית'" את אנג'לינה ג'ולי ועזב את אניסטון לאחר 5 שנות נישואים. בשנה שעברה פצחו ג'ולי ופיט בהליכי גירושים ומאז טוענים מקרובים כי פיט פתח בתהליך של לנסות ולתקן את כל השגיאות שעשה בעברו. במאי האחרון התראיין פיט בראיון חושפני במיוחד למגזין GQ וסיפר כי "אני אידיוט כשזה מגיע לדברים האלה. העולם לא הוגן ואת זה אומר אדם שזכה בלוטו. זכיתי בלוטו ובכל זאת ביזבזתי את הזמן שלי על הנאות שטחיות".

"הוא היה נחוש להתנצל על כל מה שהוא עולל לה וזה בדיוק מה שקרה" סיפר מקורב לפיט והוסיף כי "זו הייתה השיחה הכי אינטימית שפיט ואניסטון אי פעם ניהלו. אניסטון הייתה מוצפת ברגש, כל הכאב והטינה שהיא הדחיקה במשך שנים צפו מעלה והיא נשברה בבכי".
"הוא התנצל על זה שלא היה שם בתור בעל, על זה שהיה מסומם ומשועמם רוב הזמן ועל כך שהוא עזב אותה לטובת אנג'לינה".
את ג'ולי, כידוע, אניסטון ממש לא מחבבת. אבל היחסים בינה לבין פיט כבר במקום אחר ופגיע הרבה פחות. "אחרי שג'ניפר קיבלה את ההתנצלות המרגשת של בראד, השניים הגיעו לדרגה של קרבה שהם לעולם לא חשבו שיחוו עוד" הוסיף המקורב ונתן תקווה לאקסי העולם כולו.

"כמה פעמים רצית לסמס לאקס בערב ושום דבר לא קרה?" | צילום: GettyImages
"כמה פעמים רצית לסמס לאקס בערב ושום דבר לא קרה?" | צילום: GettyImages