הבינג' שלך לשנה חדשה: מה שווה לראות בטלוויזיה בינואר

"אופוריה" עונה 2
"אופוריה" עונה 2

זנדאיה מדוכאת, דרמה תקופתית מבית היוצר של "אחוזת דאונטון", או סדרת ההמשך של "המורדים"? לא משנה מה צופנת לנו השנה החדשה, העיקר שהיא תתחיל עם הבינג' המושלם. המלצות צפייה לינואר 2022

88 שיתופים | 132 צפיות

ואחרי פרידה הגונה משנת 2021, הכוללת את הפקת את הלקחים החשובים ממנה, ואת הלוקים הבלתי נשכחים שהיא הביאה איתה, אנחנו מתפנות להסתכל על העתיד. וזה נכון שיש לנו גם מטרות ושאיפות להגשים לשנה הקרובה, אבל לצידן אנחנו דואגות גם למה שחשוב לא פחות: שיהיה לנו מה לראות כשאנחנו מגיעות הביתה מהעבודה או בכרבול של סוף השבוע. אז הנה, שוב דאגנו לכן ועשינו עבורכן את העבודה, והבאנו את התכנים המומלצים לצפייה בינואר 2022:

>> זמינות לצפייה: מחפשת מה לראות כרגע? הסדרות המומלצות לבינג' חורפי בנטפליקס

סדרות

בטלוויזיה (או בדרך אחרת, אנחנו לא שופטות)

החיים עצמם | This Is Us, עונה 6
טוב אין מספיק מילים לתאר את יצירת המופת הזו (ואם יש מישהי שעוד לא צפתה בה קשה לנו להחליט אם זה מעורר בנו כעס או קנאה). משפחת פירסון נכנסה לנו ללב, כי איך שהוא היא מצליחה להיות המשפחה של כולנו. התסריט נהדר, הדמויות מורכבות, ואי אפשר בלי לקחת חלק בקלישאה, כי התשובה לשאלה על מה מדובר? היא: פשוט על החיים עצמם. הסדרה חוזרת לעונה חדשה, ועל סף בכי נאמר – גם האחרונה.
החל מה-5 בינואר ב-Yes

>> רותם סלע בגרסת הרווקה הנואשת: הסדרות הישראליות שכולם ידברו עליהן ב-2022

אופוריה | Euphoria, עונה 2
למי שטרם צפתה בעונה הראשונה, אופוריה עוקבת אחרי תיכוניסטים המתמודדים עם תהיות בכל הנוגע לסקס, אהבה וחברויות ומתעמתים עם השדים שלהם (הנושאים שימשיכו להעסיק אותנו כנראה בכל הגילאים). רו (הלא היא זנדאייה המהממת שגם מככבת בראש רשימת המתלבשות הטובות של השנה) היא נערה נרקומנית הסובלת מהפרעה דו קוטבית, ואת זמנה היא מעבירה בעיקר עם חברתה הטרנסג’נדרית, ונדמה שהן, כמו רובנו, רק רוצות להרגיש שייכות. אנחנו מצפות לתפניות שיבואו עם העונה החדשה, שכנראה תיקח מאיתנו את האוויר עוד יותר מקודמתה.
החל מה-10 בינואר ימי שני, בסלקום TV, ב-YES ו-HOT

העידן המוזהב | The Gilded Age
סדרה חדשה של יוצר "אחוזת דאונטון", ל-HBO. אנחנו נקפוץ לניו-יורק של סוף המאה ה-19, ונחווה את סיפורה של מריאן (אותה תגלם לואיזה ג'ייקובסון, הבת של מריל סטריפ), בת לגנרל שהתייתמה ומגיעה לגור עם דודותיה העשירות. יאללה מזמן לא ראינו דרמה תקופתית.

החל מה-25 בינואר, בסלקום TV, ב-YES ו-HOT

>> אמילי בפריז 2: כל הסיבות לא לראות את הסדרה וסיבה אחת מצוינת למה כן

בנטפליקס

Rebelde | המורדים: הדור הבא
איי, אליט ויי סקול. לא משנה בת כמה את, ככל הנראה כבר מתחיל להתנגן באוזנייך שיר הפתיחה. אז הנה בית הספר היוקרתי עליו גדלנו, נערך לדור חדש של תלמידים. האהבה והחברויות פורחות גם בגרסה החדשה, וגם פה אגודה סודית מסתורית עלולה לרסק את תקוותיהם. תוכלו להגיד שאתן רק צופות עם הילדים או האחיינים, או פשוט להיות אמיצות ולהודות שבא לכן לצפות בזה.
זמין לצפייה החל מה-5 בינואר

Orange Is the New Black | כתום הוא השחור החדש, עונה 7
לא ייאמן אבל הסדרה הזו חוזרת לעונה שביעית. לא נראה לנו שיש עדיין מישהי שלא מכירה, אבל לשם ההגינות – הסדרה מתארת את חייהן של נשים בכלא, ואת מה שהביא אותן לשם – ולאורך העונות משתדלת לעשות זאת בהומור ובחן. בכל אופן, זו תהיה העונה האחרונה, ובה פייפר תנסה לשקם את חייה אחרי השחרור מהכלא. בנתיים בליצ'פילד החיים ימשיכו בלעדיה (אבל עם לא פחות בלגן). אנחנו חייבות להודות שלא באמת התגעגענו אבל אם הן כבר כאן, מה לא נצפה?
החל מה-26 בינואר

After Life | טוני נולד מחדש, עונה 3
אחרי 2 עונות עם העיתונאי המתאבל שלא מצליח להשלים עם מותה של אשתו ושוקע בדיכאון – יש לנו עונה חדשה של ההתנהגות האנטיפטית והמרחיקה שלו לכל מי שרק מנסה לעזור. זה כל כך מקמט את הלב, שלפעמים לא נעים לנו גם ברגעים המשעשעים, אבל בדיוק לזה התכוון היוצר וכוכב הסדרה ריקי ג'רווייס. פליז שהדברים יתחילו להסתדר לו בעונה השלישית.
החל מה-14 בינואר

האישה מהבית שממול לבחורה בחלון / The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window
הסדרה הזו (שקיבלה שם המאוד קליט ולא ארוך בכלל), מהווה סוג של פארודיה על המותחנים הפסיכולוגיים המוכרים לנו. מדובר בקומדיה שחורה בכיכובה של קריסטן בל (“המקום הטוב”), שמגלמת את אנה – בחורה שבטוחה שהייתה עדה לרצח שהתרחש בבית שממול. אנחנו נצטרך לצפות כדי להבין אם זה באמת קרה או שהיא המציאה את התרחיש עקב שימוש מופרז בחומרים כימיים.
החל מה-28 לינואר

 

סרטים בנטפליקס

The Royal Treatment | טיפול מלכותי
הנה סרט רומנטי חדשני שלא שמענו שום דבר דומה לו: ספרית ניו-יורקית מנצלת את ההזדמנות לעבוד בחתונה של נסיך מקסים. כשנוצר ביניהם קליק, הם יאלצו להחליט מה חשוב יותר – אהבה או מחויבות לתפקיד. טוב נו, ראינו מלא כאלה, אבל היי, אין לנו שום בעיה עם עוד אחד.
החל מה-20 בינואר

Neymar: The Perfect Chaos | ניימאר: כאוס מושלם
לעומת הקיטש שעסקנו בו קודם, הנה סרט דקומנטרי שנוכל לראות עם המתבגר חולה הכדורגל מבלי לריב על השלט. ניימאר, הכדורגלן שזכה לאהבה אדירה מהקהל וסבל מלחץ עצום מצד המבקרים, מדבר על נקודות השפל בחייו האישיים ובקריירה כשחקן כדורגל, ומצביע גם על נקודות השיא.
החל מה-25 בינואר

The White Tiger | הטיגריס הלבן
נהג הודי שאפתן מחליט לנצל את החוכמה שלו (או את הערמומיות שלו) כדי להיחלץ ממעגל העוני ולהפוך ליזם. הסרט נוצר בהשראת הרומן בעל אותו שם שהפך לרב-מכר בינלאומי.
החל מה-22 בינואר