סטטיק ואלה לי: הקהל מחפש דם ורון נשר אוסף את הלייקים

רון נשר חולה על סודות | צילום מסך מתוך הקליפ #שבור ביוטיוב
רון נשר חולה על סודות | צילום מסך מתוך הקליפ #שבור ביוטיוב

רון נשר מחפש אקשן, מאיה ג'ריס מסכסכת, אלה לי מסתבכת והרשת גועשת סביב הבגידה שהייתה או לא הייתה עם סטטיק בזמן ששרית פולק הייתה בבית האח הגדול

88 שיתופים | 132 צפיות

היה או לא היה, זוהי השאלה שמסעירה את הרשת ביממה האחרונה מאז נזרקו אליה שמותיהם של סטטיק ואלה לי באותה נשימה. בסוף השבוע שעבר הוציא הראפר רון נשר (38) שיר חדש בליווי קליפ פרובוקטיבי שהעלה ליוטיוב, והרשת משתוללת. כמו הקליפ, גם הטקסט הוא לא יותר מאוסף מילים שמטרתן לעורר פרובוקציה, והפעם הוא בא על חשבונם של שניים מהכוכבים הכי גדולים בארץ.

>> און רפאלי: "נלחצתי מהרפאליז, אבל לא רציתי להרוס לאימא, אבא ובר"

נשר, המוכר לרוב בשולי הראפ המקומי, התפרסם בשנים האחרונות בעיקר בעקבות הסכסוך המתמשך שלו עם הכוכבים סטטיק ובן-אל. הפעם האחרונה שהסכסוך עלה לכותרות הייתה עם שחרור השיר "#לירזובתאל", שנועד כולו לפתוח מלחמה עם הצמד המצליח. סטטיק ובן-אל לא ממש ייחסו חשיבות לפרובוקציה הזו, שמתווספת לאוסף הנסיונות של רון לקבל את האקשן שלו מהם. בתיאור הקליפ שעלה ב-2018, הוא כתב: "אתם צמד כוסיות שגיע הזמן שיעלם משוק המוזיקה בישראל ותעברו לעשות ג'ינגלים קליטים לרדיו לתשדירי שירות" (הטעויות במקור).

"מוקדש ללירז רוסו" | צילום מסך מתוך יוטיוב: Ron Nesher – רון נשר
"מוקדש ללירז רוסו" | צילום מסך מתוך יוטיוב: Ron Nesher – רון נשר

בחודש שעבר חזר נשר לקטול את הצמד פעם נוספת, ולכלך על אחד השירים שלהם ברשת: "וואו, שיר חמישי שנכשל ברציפות למה שטראוס לא הכניסו קמפיין, זה חושף אתכם כבלוף שאתם. יש לי ממוצע גבוה ממכם על פודקאסט של שעתיים מאתמול יא מביכים!!!!! זה נגמר תפסיקו לגרור ת'גופה הזאת!!!!" (גם הפעם הטעויות במקור).

כאמור, בסופ"ש האחרון הכניס נשר לקלחת את שמה של אלה לי, והביא עמו תגבורת: האקסית מאיה ג'ריס, ממנה נפרדה בפרידה מתוקשרת למדי בשנה שעברה. ג'ריס טענה מאז מספר פעמים שאלה לי בגדה בה עם גבר מפורסם, אבל לא חשפה את זהותו. מאז מים רבים עברו בנהר, נשרים רבים עברו במדבר, ורון נשר שוב תובע את הזרקור אליו. בשיר החדש שלו "#שבור", הוא פותח פה על מספר אמנים, בהם כמובן לירז רוסו – הלא הוא סטטיק. אך השיא של הקליפ מגיע כאשר ג'ריס, האקסית של אלה לי, נכנסת לפריים ולוחשת לנשר סוד. ברקע מתנגנות מילותיו של נשר: "ד״ש ל***-** שגם הייתה בירח דבש שלום". חדי העין ישימו לב כי למרות ששמה לא נאמר, הכוכביות שמצנזרות את השם מתאימות לו בול –  אלה לי. במילים אחרות, נשר וג'ריס מאשימים את סטטיק ואלה לי כי ניהלו רומן, שהתקיים לכאורה בזמן שבת זוגו שרית פולק הייתה בבית האח הגדול.

השמועה מתרחבת | צילום מסך מתוך סטורי: Eranwis@
השמועה מתרחבת | צילום מסך מתוך סטורי: Eranwis@

 

הלחשים ברשת מיהרו להגיע וגם כוכב הרשת דניאל עמרם, שידוע בתחקירי הטיקטוק שלו על הרכילות הכי חמה, פתח את הנושא לדיון כשהעלה סרטונים המסקרים את השמועות ומגוללים את הפרשה (הסרטונים זכו לעשרות אלפי לייקים).

סטטיק לא נשאר חייב וענה לכל הרחשים בסרטון טיקטוק שהוא פשוט קלאס באפס מאמץ. בסרטון הוא שם ביצה על צלחת ומסתכל עליה לרקע השאלה: "נו היא זזה?". סטטיק עונה בתגובה: "לא". "בכלל לא?", נשאל סטטיק ועונה שוב: "בכלל לא, אפילו לא מילימטר". "והשמעת לה?" – "השמעתי לה, הראיתי לה". "והיא קראה את כל התגובות?", שאלו. "קראה הכל של הכל", ענה סטטיק והוסיף: "כל מה שקרה ועדיין לא הצליחו להזיז לי…".

@static

לא הזיז אותה ????????

♬ צליל מקורי – Static

בשעות האחרונות מתגלה כי אולי לביצה של סטטיק פחות אכפת אבל לו קצת יותר, כי אתרי הרכילות חשפו שהוא הגיש תביעה נגד שחר בגין לשון הרגע וסטטיק ע"ס כרבע מיליון שקלים.

גם מאיה ג'ריס לא נשארה אדישה והגיבה בסטורי על עניין הביצה. אנחנו בשלב הזה החלטנו להפסיק לעקוב אחרי הסטוריז של נשר מחשש לחטוף הרעלה, אך הצצה מהירה מראה שהוא לא נרגע וממשיך לקדם בכל הכוח את הסכסוך המתוקשר.

"תחזיק אותה חזק" | צילום מסך מתוך הסטורי של Maya.jieriss@
"תחזיק אותה חזק" | צילום מסך מתוך הסטורי של Maya.jieriss@

>> משפחת שדה, למה את כל כך משעממת?