15 רגעי באדי פוזיטיב שעשו את 2017

אשלי גרהאם | צילום: Gettyimages
אשלי גרהאם | צילום: Gettyimages

וגרמו לכולנו לאהוב את עצמנו קצת יותר בשנה שחלפה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

תנועת הבאדי פוזיטיב נמצאת איתנו כבר כמה שנים טובות אבל כמו שכל אחת מאיתנו יודעת לקבל ולאהוב את עצמך זו משימה שיכולה לקחת חיים שלמים, ואנחנו לא ממהרות. אז רגע לפני 2018 הנה כמה מהרגעים של השנה החולפת ששוב הזכירו לנו שהגוף האנושי הוא יפה בכל גיל ובכל מידה, שלהניק את התינוק שלך זה הדבר הכי טבעי בעולם ושאם יש משהו שהוא באמת לא בריא זה לא 5 קילו לפה או לשם אלא שנאה והלקאה עצמית.

1. אשלי גרהאם חושפת צלוליט

אף רשימת באדי פוזיטיב לא תהיה שלמה בלי אשלי גרהאם שפתחה את שנת 2017 עם מיני סערת רשת כאשר העלתה תמונה של הצלוליט שלה וכתבה: "אני מתאמנת, אני עושה את המיטב כדי לאכול נכון, אני אוהבת את העור שאני נמצאת בו ואני לא מתביישת בכמה מתיחות, בליטות או צלוליט. וגם אתן לא צריכות". אמן סיסטר.

https://www.instagram.com/p/BPthBsNAK8O

2. וכובשת את שבוע האופנה בניו יורק

כשצעדה בתצוגה של מייקל קורס והפכה לדוגמנית הפלאס סייז הראשונה שלקחה חלק בתצוגה "רגילה". ככה, בלי הכרזות ובלי יומרות, פשוט מגוון סוגי יופי על מסלול אחד. ככה עושים את זה נכון.

3. הטרנסג'נדריות הישראליות מעוררות השראה

נייקי העולמית יצאה בקמפיין בו כל מדינה בחרה 4 נשים מקומיות, עוצמתיות ומעוררות השראה. בישראל היו אלה הטרנסג'נדריות ג'ניפר, עדן, מדלן ונגה שתחת הסלוגן 'אין נכון או לא נכון' עשו את זה הכי נכון שאפשר ואף כיכבו על שלט חוצות במרכז תל אביב.

מעוררות השראה: מתוך קמפיין לקולקציית black&white של נייקי | צילום: יח"צ
מעוררות השראה: מתוך קמפיין לקולקציית black&white של נייקי | צילום: יח"צ

 

4. האנטר מקגריידי לא לובשת כלום

כלומר, כמעט. דוגמנית הפלאס סייז העולה הופיעה על שער גיליון בגדי הים השנתי של ספורטס אילוסטרייטד כשלגופה ציור גוף המדמה בגד ים, ועל הדרך שלחה מסר מעצים לנשים ברחבי העולם: "לכל אלו מכן שהרגישו לא נוח או חוסר ביטחון בגלל שומן, סימני מתיחה, צלוליט או אפילו אקנה, לכל אלה שהרגישו שהן לא טובות מספיק – זה בשבילכן!".

5. אנה לוקצקי עושה פלאס סייז בשבוע האופנה בת"א

בתצוגה שכללה נשים בכל המידות ובכל הגילאים. חצי דקה אחר כך הגיעו גם הביקורות שאג'נדה זה נחמד אבל אופנה לא באמת הייתה שם וגם הטענות שהדוגמניות כלל לא קיבלו כסף על עבודתן. ובכל זאת, תאהבו אותה או תשנאו אותה, לוקצקי היא זו שהביאה השנה את הפלאס סייז ללב זירת האופנה הישראלית.

מתוך התצוגה של אנה לוקצקי בשבוע האופנה גינדי תל אביב 2017 | צילום: שי פרנקו
מתוך התצוגה של אנה לוקצקי בשבוע האופנה גינדי תל אביב 2017 | צילום: שי פרנקו

 

6. הציצים לשלטון

מאבק Free the Nipple קיבל טוויסט פאשניסטי ושם את הציצים בפרונט של כל טי שירט גנרית. ראשונה הייתה קנדל ג'נר, אחריה כל איט גירל שנייה ובסוף הגיעו גם הפרודיות. קל לגחך על 'חולצת הציצים' אבל כשגם ב-2018 פייסבוק ואינסטגרם מצנזרים כל שביב פטמה, של נשים בלבד כמובן – אלא מה – מדובר בפריט לבוש כמעט חתרני.

View this post on Instagram

www.NeverFullyDressed.com

A post shared by neverfullydressed (@neverfullydressed) on

7. הפרסומת הישראלית הכי טובה שלא ראיתן

בלי תקציבי ענק ובלי דוגמניות מוכרות הצליח מותג הפלאס סייז הישראלי החדש is:about להשתלט לנו השנה על הפיד עם פרסומת שאומרת כל מה שאנחנו חושבות. אפשר עוד?

8. ריהאנה קוברת לכל מי שקרא לה שמנה

מי שחוותה ב-2017 לא מעט ביקורות והצקות על כך שעלתה במשקל שמרה על שתיקת פאסון עד שנשבר לה. אז פרסמה בתגובה את המם הדבילי אך כה יעיל ומצחיק שכולל שתי תמונות לפני ואחרי של הראפר גוצ'י מיין והכיתוב: "אם לא יכולתם להתמודד עם גוצ'י מיין של 2007, לא מגיע לכם לקבל את גרסת 2017". ודי לחכימא.

View this post on Instagram

????

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

9. איסקרה לורנס מודה לפפראצי שתיעדו את סימני המתיחה שלה

דוגמנית הפלאס סייז המהממת לא פחדה גם להיכנס בכל הטרולים שטענו שבאינסטגרם היא נראית הרבה יותר רזה ותהו אם דווקא מי שמעודדת לאהבה עצמית בכל משקל בעצם מרטשת תמונות שלה. לורנס בתגובה העלתה תמונת פפראצי לאינסטגרם וכתבה: "אסירת תודה שאני לא שונאת את הרגליים שלי יותר. אני יודעת שזו פריבילגיה אבל לעזאזל, אני אוהבת לראות תמונות לא מרוטשות פשוט בגלל שאני לא מאמינה שאף אחת צריכה ריטוש, וזו גם הסיבה שאני לעולם לא מרטשת את אלו שלי".

https://www.instagram.com/p/BX0ao6Fhaj0/

10. מבוגר זה הסקסי החדש

עם ג'יין פונדה והלן מירן שאחרי הרבה גיל 70 כבשו את שבוע האופנה, לורן האטון שכיכבה על שער ווג איטליה והפכה לכוכבת השער המבוגרת ביותר בתולדות המגזין כולו והדוגמנית הותיקה מיי מאסק שנבחרה לפנים החדשות של חברת הקוסמטיקה Cover Girl. מתי אצלנו?

11. די לפוטושופ

יותר ויותר חברות אופנה מפסיקות לרטש את הדוגמניות שמופיעות בקמפיינים שלהם, בין היתר אסוס, טארגט האמריקאית, אמריקן איגל ואפילו מאגר התמונות גטי. מתי אצלנו #2?

12. הדוגמנית ארבידה ביסטרום חושפת שיערות על הרגליים

בקמפיין לאדידס שהזכיר לעולם כולו שלנשים צומח שיער באופן טבעי על הרגליים, בבית השחי ואפילו בערווה. תתמודדו עם זה.

13. האישה שהופכת סימני מתיחה ליצירות אמנות מהממות

לשרה שאקיל בת ה-28 מפקיסטן נמאס לשנוא את סימני המתיחה שלה אז היא החליטה דווקא להדגיש אותם ועם כמה שיותר גליטרים. פלא שהאינסטגרם כולו התאהב ביצירות שלה?

14. מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט מניקה כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם

כי היי, זה באמת הדבר הכי טבעי בעולם. או כמה שכתבה קנדיס סוונפול בעצמה: "מוזר שכל האנשים שביישו אותי וטענו שאני צריכה להתכסות כשאני מניקה לא אומרים שום דבר לגבי כל צילומי הטופלס שלי. למה זה צריך להיות שונה כשזה מגיע להנקה? הנקה היא לא דבר מיני אלא טבעי לחלוטין ואלה שחושבים שזה לא בסדר להניק את הילד שלך בפומבי צריכים ללמוד על היתרונות שלה לאם ולתינוק"

קנדיס סוונפול מניקה על הסט | צילום: מתוך הסטורי שלה @angelcandices
קנדיס סוונפול מניקה על הסט | צילום: מתוך הסטורי שלה @angelcandices

 

15. הקמפיין שקורא "שת**יין השלמות"

בלי פוטושופ ועם הרבה אהבה עצמית המותג הבריטי Misguided הראה איך עושים קמפיין אופנה ב-2018. "המשימה שלנו היא לעודד בחורות מסביב מעולם לאהוב את עצמן למען עצמן. לחבק את הפגמים שלהן ולא לשאוף למה שהחברה מגדירה כ'מושלם'. שת**יין השלמות, היא לא קיימת" אמרו אנשי החברה.

פליסיטי הייוואד בקמפיין האופנה של Missguided
פליסיטי הייוואד בקמפיין האופנה של Missguided