אהבנו: אביב גפן ואילנה ברקוביץ' – האיחוד?

אביב גפן ואילנה ברקוביץ' | צילום: avivgeffenmusic@
אביב גפן ואילנה ברקוביץ' | צילום: avivgeffenmusic@

הם היו הזוג המלכותי של הניינטיז ושברו לעם ישראל את הלב כשנפרדו. עכשיו תמונה אחת מטריפה את הרשת עם השאלה - יכול להיות שאביב גפן ואילנה ברקוביץ' בדרך לקאמבק?

88 שיתופים | 132 צפיות

דילן וברנדה. בראד פיט וגווינת' פאלטרו. ג'וני דפ ווינונה ריידר. ניק קייב ופי ג'יי הארווי. וכן, גם אביב גפן ואילנה ברקוביץ' נכנסו לפנתאון הזוגות המיתולוגיים של הניינטיז. מה זה נכנסו, עמדו בטופ. לכן אנחנו משפשפות את העיניים מאז שגפן העלה לסטורי את התמונה הזאת שלו עם ברקוביץ' והלב שלנו פועם במהירות.

>> סטייל של כוכבת: אלין גולן הרסה אותנו עם הלוק שלה

השניים נישאו ב-1996 אחרי ארבע שנות זוגיות, כאשר ברקוביץ' הייתה בת 19 וגפן היה בן 23, ונפרדו שנתיים לאחר מכן. הפרידה הותירה את המילניאליות המבוגרות שבקהל ואת בנות דור ה-X שבורות לב, והאזנו בריפיט לשירים היפים שגפן כתב על ברקוביץ' כמו "האם להיות בך מאוהב", "הו, אילנה", "ואהבנו" ו"המכתב", תוך כדי שמלמלנו לעצמנו "למה, אלוהים למה".

מאז ברקוביץ' התחתנה עם הכדורגלן דאז אריק בנדו וגפן התחתן עם שני פרידן. שניהם כיום גרושים, ולכן כשגפן מעלה תמונה של השניים בעודו מניח את ידו על ברקוביץ' והיא מחייכת מכאן ועד נהלל – הלב שלנו משתגע.

>> ניצן שיק: "הייתי מוותרת על הכל בשביל אהבה"

התמונה צולמה במהלך השבעה של אביו של גפן, היוצר האהוב יהונתן גפן ז"ל שהלך לעולמו בשבוע שעבר והותיר דורות שלמים עם לב שבור לרסיסים. גפן כתב בסטורי: "האלה שמנצלות את האבל כדי לחזור… שקוף", בהומור גפני אופייני, ואנחנו אומרות "איי דו!". אנחנו לא היחידות שאיבדו את זה נוכח המחשבה על קאמבק אפשרי של אחד הזוגות האייקוניים שידעה מדינת ישראל. בעמוד האינסטגרם הפופולרי "הפשוטע", פרסם בר אלמליח את התמונה וכתב: "אין צורך בכותרת לדעתי". כמעט 25 אלף לייקים תוך חצי יממה ומאות תגובות רק יעידו על גודל ההתרגשות. אז יאללה, אביב ואילנה, שמעתם שהניינטיז בקאמבק היסטרי?

אביב גפן ואילנה ברקוביץ' | צילום: avivgeffenmusic@
אביב גפן ואילנה ברקוביץ' | צילום: avivgeffenmusic@