ריהאנה מזמינה אתכן לדגמן בקמפיין החדש שלה
כן, זה לגמרי אמיתי. עכשיו גם אתן יכולות לקחת חלק בקמפיין הקיץ של מותג האופנה הרותח של ריהאנה - כל הפרטים בפנים
אם עד לא מזמן השתתפות בקמפיינים של מותגי יוקרה הייתה נחלתם של דוגמניות וסלבס בלבד, בשנים האחרונות עולם האופנה פותח (מעט מאוד) את שעריו גם לפשוטי העם. על שינוי אידיאל היופי – שגם קורה מאוד לאט, אבל קורה – דיברנו פה לא מעט וכנראה שאחרי שקיבלנו בברכה דוגמניות פלאס סייז או עם פגמי עור ודברים אחרים טבעיים ויפים, הצעד הבא הוא לקחת נשים שהן לא דוגמניות. ישנם מותגי אופנה כמו "קושה" ו"ויפיילז" הקוראים לעוקביהם באינסטגרם להגיע לאודישנים כדי לצעוד על המסלול בשבועות האופנה. גם ריהאנה החכימה לעשות את זה והחליטה לתת הזדמנות לכל מי שרוצה להשתתף בקמפיין החדש שלה, או כמו שניסחו את זה בידיעה שעלתה במגזין "ווג", "גם אתם יכולים להיות כוכבים בקמפיין החדש של פנטי".
>> גם בשבוע האופנה של תל אביב חשבו על רעיון דומה
>> ריהאנה: "אני רוצה 4-3 ילדים, עם או בלי פרנטר"
מהרגע שהקימה ריהאנה את המותג היא שילבה בקמפיינים שלה נשים מכל המידות, הצבעים והגילאים ונתנה דוגמה הכי אמיתית שיש להעצמה נשית מהי. הדוגמה הבולטת לכך היא שהעלתה על המסלול את הדוגמנית סליק וודס כשהייתה בהיריון. היא בעצמה ספגה ביקורת על גופה כשעלתה במשקל לפני כמה שנים והראתה לכולם שמשקל זה ממש לא אישיו.
אז איך הופכים לחלק מהקאסט הלוהט באופנה? עד יולי 2020 חשבון האינסטרם של המותג, savagexfenty@, ינהל תחרות אנשים יכולים לשלוח תמונות ולהגיש מועמדות. הזוכות המאושרות ייבחרו להצטלם ב-FaceTime, ככה שהלוקיישן שלכם לא משנה, וזה יכול להיות מגניב אם חלק מהקמפיין החדש של ריהאנה יצולם בבת ים או בפתח תקווה, לצורך העניין. אז זה הזמן להכין את ה"דק פייס" ולהוציא החוצה את הדוגמנית החבויה בכן ולעקוב אחרי האינסטגרם של המותג למידע נוסף.