מקודם

נפש בריאה בגוף בריא

צילום: ליאור סויסה
צילום: ליאור סויסה

צופית גרנט נכנסה לתהליך 50 ימים של בריאות ונשארה כדי לחשוף את סוד הוולנס. יש לנו את כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

"לאדם יש כוח לרפא את עצמו. מה שהוא צריך זה ללמוד איך עושים את זה"

אורח החיים המודרני, הפיתוחים הטכנולוגיים והתקדמות עולם הרפואה הצליחו להעלים כמעט לגמרי לא מעט מחלות וזיהומים. אבל החיים המודרניים הביאו איתם גם סטרס, תחושת שחיקה, עייפות, בעיות עיכול ואורח חיים לא בריא. "קוראים להן מחלות ציוויליזציה", מסביר ד"ר עדי סאקר מוולנס סנטר. "הן מתבטאות בעיקר בעודף משקל, חולשה, בעיות עיכול ועוד. זה מופיע בילדים, מבוגרים, נשים וגברים".

ד"ר סאקר. צילום: ליאור סויסה
ד"ר סאקר. צילום: ליאור סויסה

עולם הרפואה מנהל יחסים מרתקים עם שלושה זרמים עיקריים: קונבנציונלי, טבעי ואלטרנטיבי. יחד הם מספקים פתרונות שונים לבעיות שונות באמצעות גישות שונות. חלקם טיפוליים וחלקם מניעתיים. וולנס סנטר, המנוהל על ידי ד"ר עדי סאקר ועמיתו ד"ר ראול רודריגז, מאגד תחתיו מומחים מכל שלושת הזרמים ומציע טיפולים מתקדמים בתחום ה־Well being, החל מניקוי רעלים, אינפוזיות של ויטמינים ומינרלים ועד טיפולים בחמצן, תוכניות לחיזוק מערכת החיסון, איזון הורמונלי וגם חיזוק מעולמות הביוטי המוכרים. עדן פינס וצופית גרנט (המשמשת גם כפרזנטורית של המרכז) כבר לגמרי קבועות.

ד"ר רודריגז. צילום: ליאור סויסה
ד"ר רודריגז. צילום: ליאור סויסה

קודם כול מתחילים מבפנים

המרכז אינו מיועד רק למי שמרגיש לא טוב או חולה, אלא גם למי שמאמין במניעה של חולי וכאב עתידי. תזונה נבונה ופעילות ספורטיבית הן רק ההתחלה. מדובר בחוות בריאות יוקרתית המתאימה לכל מי שחי בסטרס, סובל מעייפות, כבדות וחובב מזון תעשייתי (כלומר כולנו). השילוב של שלושת זרמי הרפואה מקל על מציאת פתרונות טיפוליים שכן אם גישה רפואית אחת כשלה, השנייה או השלישית יספקו פתרון.

מי מגיע לוולנס סנטר?

"אנשים שמחפשים פתרונות חדשים למחלות של העולם המודרני", מסביר ד"ר סאקר. "יש למעלה מ־600 מחלות שנולדו בעקבות אורח החיים המודרני ואנשים מחפשים מקומות שיעזרו להם להתמודד עם ההרגשה הרעה", הוא מוסיף. ד"ר סאקר הוא מומחה בארץ ובעולם בתחום התזונה ובריאות מערכת העיכול, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי הבריאות ותואר שני ודוקטורקט בתזונה הוליסטית ומוסמך להוראת טיפולי הידרותרפיה למעיים.

גם עדן פינס התמכרה. צילום: אינסטגרם
גם עדן פינס התמכרה. צילום: אינסטגרם

קודם כל: ניקוי רעלים

אחד הטיפולים הכי אטרקטיביים במקום נקרא "הידרו קולוניק", מן מקלחת פנימית נעימה שמבצעת שטיפה עדינה של המעי הגס. התהליך, שלוקח כ־45 דקות, כולל הכנסת מים ששוטפים את שאריות המזון, הפסולת מהכבד ושאריות של כימיקלים מהמעי. "סטרס ונפיחות בבטן היא אחת הבעיות הכי נפוצות כאן. טיפולים מהסוג הזה מוכיחים את עצמם ומסייעים בהפחתה של תחושת כבדות, לחץ, נפיחות וגזים. כמו מערכת אינסטלציה בבית, לפעמים צריך לנקות אותה".

מבפנים לבחוץ: תוכניות לנשים

אחת מהתוכניות היותר אקסקלוסיביות מיועדות לנשים ודוגלת בגישת אין אנד אאוט. כלומר, הזנת הגוף מבפנים תוך שיפור החוץ. "אנחנו עורכים למטופלות בדיקות, בונים להן חבילת טיפולים ותזונה ובוחרים את סוגי הטיפולים הרלוונטיים: ניקוי רעלים, אינפוזיית ויטמינים, איזון הורמונלי, סיוע בירידה במשקל ועוד. מי שתרצה תקבל גם טיפולים אסתטיים טבעיים או בוטוקס וחומצה היאלורונית. חשוב להבין, כדי להוריד שישה קילו בחודש צריך לבדוק קודם כול מה קורה בפנים ואז לעשות את השינוי כלפי חוץ".

50 ימים של בריאות

צופית גרנט, הפרזנטורית של המרכז ואחת המטופלות הוותיקות בו, היא גם אישה מאוד עסוקה שמצאה פתרון באמצעות תוכנית 50 ימים של בריאות שהותאמה לה אישית. "לפני קצת יותר מ־50 יום הייתי בן אדם אחר לגמרי. נפוחה, כאבי בטן, כאבי ראש, גזים, עצירות, מתח, ערבים שידעתי שיהיו בהם נדודי שינה, הורמונים שאני לוקחת כי גיל המעבר עובר עליי לא פשוט, השמנת יתר בלי שום יכולת לרזות", היא מספרת בתום תקופת הטיפולים. "שום דבר לא עשה לי את הריסטארט הנכון עד שלא הגעתי למקום הזה. זה מרכז ריפוי אמיתי שנותן את כל מה שמצאתי בתאילנד ואוסטריה במרכז תל אביב".

עוד בתפריט

המקום מציע ספקטרום רחב של טיפולים. החל מטיפולי אנטי אייג'ינג הורמונליים, טיפולים הוליסטיים, המסת שומן בגלי הידרו, טיפול טבעי להצרת היקפים באמצעות תכשירים ארומתרפיים, טיפול בבעיות עיכול ועוד.

וולנס סנטר, חוות בריאות בעיר ומרכז לרפואה טבעית. רחוב הברזל 15, רמת החייל