מקודם

לרזות נכון: למה אנחנו באמת לא מצליחות לרדת במשקל?

מתאמנות, שומרות ולא מרזות? צילום: שאטרסטוק
מתאמנות, שומרות ולא מרזות? צילום: שאטרסטוק

אתן נותנות הכל במכון ובפילאטיס, מתמידות לצעוד בפארק, מקפידות על תזונה נבונה ולא חוטאות במחשבות על עוגות. אז למה בכל זאת למשקל יש רצונות משלו? יש לנו את הסיבה - והפתרון

88 שיתופים | 132 צפיות

אז זהו, שאין סוד שמור להרזיה. הסיבות לעלייה המתונה במשקל קשורות לרוב לבגרות, האטה בקצב חילוף החומרים בהתאם ורקמות שומן שפחות פעילות מטבולית בהשוואה לרקמות שריר. כך יוצא שעודף של שומנים שהפכו לתושבי קבע באזור הירכיים, הישבן והבטן מסרבים לעזוב גם כשאתן עושות הכל נכון.

אוקיי, אולי בכל זאת יש סוד קטן והוא בהחלט קשור לתזונה, אבל לא בדיוק מה שחשבת. מגנוקס שייפר, תוסף תזונה חדש שיעילות מרכיביו הוכחה מחקרית, מבטיח לסייע במלחמת חיסול השומנים ולשפר את תוצאות האימון של המתעמלת הממוצעת, שלרוב מבצעת אימון של שעה לכל הפחות עד שלוש פעמים בשבוע.

מגנוקס מגיע בצורה של שוט לשתייה מהירה (כ-25 מ"ל), המבוסס על רכיבים טבעיים המגבירים את ייצור האנרגיה מעודפי השומן ומסייעים בשיפור היכולת הגופנית, כושר וסיבולת. בשונה מתוספי תזונה אחרים, הפעם מדובר במוצר שלא מיועד רק ל"בודי בילדרס" ומרימי משקולות מנופחים.

משפרות ביצועים. צילום: שאטרסטוק
משפרות ביצועים. צילום: שאטרסטוק

את הצ'ייסר יש לשתות כחצי שעה לפני תחילת האימון כדי למקסם את תהליך שריפת השומן במהלך האימון באמצעות שני רכיבים טבעיים: חומצה אמינית הנקראת לקרינטין ומגנזיום. השילוב של השניים הרכיבים מגדיל את כמות השומן שנשרף ומנצל אותו לייצור אנרגיה בגוף בעת מאמץ.

בנוסף, השייפר מביא להקטנת מסת השומר, לשיפור במסת השריר (כלומר, חיטוב) וסיום הפעילות בקלילות, ללא עייפות או התכווצות שרירים ובמקום תחושת עייפות ומיאוס, תחושו פרץ אנרגיה שיאפשר לכן להשלים את האימון בתחושה טובה של הישגיות. השינוי הדרמטי יורגש אחרי שלושה חודשים לכל הפחות.

להוריד כמו צ'ייסר. צילום: יח"צ
להוריד כמו צ'ייסר. צילום: יח"צ

"השילוב של פעילות גופנית ותזונה הוא הכרחי כדי להשיג בריאות טובה וירידה במשקל. תוסף התזונה של מגנוקס הוא חלק בלתי נפרד מהשילוב הזה", מסביר ניצן פרימור הרוקח הראשי של חברת פארמה העומדת מאחורי המוצר. "השייפר מגביר את שריפת השומן והופך את האימון לאפקטיבי יותר. הוא גם מסייע למי שרוצה למנוע סוכרת הנגרמת עקב הצטברות של שומן ברקמות וחסימת הקולטנים לאינסולין, או לאלה הסובלים מכבד שומני שמעוניינים לראות שיפורים בתפקודי הכבד. הרכיבים הטבעיים מגבירים את יצור האנרגיה באמצעות שומנים הנמצאים ברקמות שומן, ומסייעים לשיפור היכולת הגופנית", הוא מוסיף.

לקבלת הטבה מיוחדת ברכישת ערכה של 30 יחידות "מגנוקס שייפר" הקלידו את קוד קופון: atmag30  לרכישה באתר או חייגו לטלפון  5714*.

בתוקף לרכישה עד לתאריך 27.9.19