לקבל את הטיפול שהכי מתאים לך. צילום: שאטרסטוק
לקבל את הטיפול שהכי מתאים לך. צילום: שאטרסטוק

תור בקליק, ביקורות אמינות, שירות חינמי, כוח עבודה נשי ומגזין שמדבר על כל מה שמעניין בעולם הביוטי. תכירו את GLAMZ

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר שנים מרגיש שמשהו גדול חייב לקרות בתעשיית הביוטי המקומית. בעיקר כשאתרי חדשות חושפים עוד ועוד נשים שהפכו לקורבנות ונפלו בפח של אנשי מקצוע חובבנים. לפעמים זה נגמר בתוצאה מאכזבת, ולפעמים בטראומה גדולה ופחד עמוק. על רקע אותם אירועים וחששות שהלכו וגברו, לקוחה אחת שנכוותה קשות בעצמה – החליטה להרים את הכפפה עם מיזם חדש שמצליח לשנות את חוקי המשחק של עולם הטיפוח.

למיזם החדש קוראים GLAMZ. בפועל, מדובר באתר שהושק לפני כחודש וחצי אך כבר עכשיו מצליח לעורר לא מעט עניין סביבו. הפלטפורמה החדשה, מאפשרת לדרג בעלי ובעלות מקצוע מתחומי הטיפוח (החל ממעצבי שיער וקוסמטיקאיות ועד מאפרות ומכוני מני-פדי) ולקבוע תורים אונליין לצד מחירון ותפריט טיפולים מדויק. אפשר להגיד שמדובר בבוקינג של עולם הביוטי.

כדי שזה לא יקרה יותר. צילום: שאטרסטוק
כדי שזה לא יקרה יותר. צילום: שאטרסטוק

את הדירוגים והביקורות יוכלו לדרג לקוחות שעברו אישור על ידי צוות האתר והתייצבו לטיפול אצל בעלת המקצוע הרלוונטית כדי לשמור על סטנדרט גבוה של שקיפות ואובייקטיביות. התורים עצמם מאושרים עד חצי שעה מרגע הקביעה או שנציגות האתר מסייעות במציאת עסק חלופי מתאים.

"אנחנו לא אוהבות חובבנים"

במסגרת שיתוף הפעולה בין מגזין "את" לאתר GLAMZ, נאספו כל ההמלצות החמות שלכן על אנשי ונשות המקצוע הקבועים והאהובים עליכן. כאלו שהכי תשמחו לפרגן להם ותסמכו עליהם בעיניים עצומות. ההמלצות נבדקו, נחקרו וסייעו לנשות האתר להרכיב מאגר שהוא נבחרת מנצחת.

"מאוד מרגש אותנו לראות את מה שקורה עם האתר בזמן כל כך קצר", משתפת קטי בלטמן, מנכ"לית החברה. "ידענו שנצטרך לעבור תהליך שכל אתר חדש עובר, אבל לא יכולנו לתאר לעצמנו את החיבוק הענק שנקבל מהלקוחות ומהעסקים. כיף לדעת שיש לנו שותפים לדרך", היא מוסיפה. "אנחנו לא אוהבות חובבנים".

חשוב לציין כי בעלי מקצוע שזכו לדירוג נמוך מ-8, יודחו אוטומטית ממאגר ההצעות. "לא באנו לשחק משחקים. אנחנו מגיעות עם משקיע שמאמין מאוד במיזם ובכך מעניק לנו את האפשרות לברור בצורה מאוד חדה את האנשים שאנחנו רוצות לקדם ואת אלו שלא. האתר חינמי לחלוטין, הן לעסקים והן ללקוחות. אין לנו צד בעניין. כך שמי שלא יוכיח את עצמו כמקצועי פשוט לא יישאר איתנו".

הפקת ביוטי גלמז. חולצה Zimmermann בפקטורי 54, חצאית רוחמה, עגילים דניאלה קפולוטו | צילום: רותם לבל ל Art Book, סטיילינג: חומי פולק ל Art Book, דוגמנית: מרגו B ל Mc2 tlv
הפקת ביוטי גלמז. חולצה Zimmermann בפקטורי 54, חצאית רוחמה, עגילים דניאלה קפולוטו | צילום: רותם לבל ל Art Book, סטיילינג: חומי פולק ל Art Book, דוגמנית: מרגו B ל Mc2 tlv

מעבר למאגר המושלם, GLAMZ מספק לא מעט תוכן, טיפים, כתבות מקצועיות ומגזין לחובבות ביוטי מושבעות או סתם סקרניות – לצד עמודי פייסבוק ואינסטגרם משפיעים. "בעידן של הרשתות החברתיות אי אפשר להסתפק רק בשיווק טוב", אומרת נילי חן-אבידן, מנהלת התוכן של החברה.

"כשקטי חשבה על הרעיון של האתר, היא קיבלה חיזוק לצורך בו מהפוסטים הרבים ברשתות שזעקו את כאבן של נשים רבות שחוו טראומה אצל בעל מקצוע בתחום היופי. לכן זה היה ברור לנו שאנחנו צריכות להיות גם שם. לתת גוף מקצועי שמרכז טיפים, מצחיק, מעניין, אבל גם אוטוריטה נוכחת בשטח ובגובה עיניים. הרי גם אנחנו שעומדות מאחורי האתר, נמצאות באותה סירה ועם אותן חששות".