מקודם

מעצלנית לספורטאית: כל הסיבות להירשם למועדון כושר

כי הגיע הזמן. צילום: iStock
כי הגיע הזמן. צילום: iStock

כי זה טוב לנפש, לגוף, לחיי המין שלכן וזו רק ההתחלה. כל התירוצים שיצליחו לשכנע גם את חובבות הספה והטלוויזיה להתמכר לכושר

88 שיתופים | 132 צפיות

גוף בריא ואולי אפילו חטוב זה נחמד במובן הקונספטואלי. מבחינת המוטיבציה זה כבר סיפור אחר לחלוטין, גם כשעניין הבריאות מוטל על הכף. בעידן הנוכחי, שבו אנחנו עושות כמעט הכול, לפעמים גם זלילת סלט מול הטלוויזיה נחשבת החלטה נבונה יותר. אז בדיוק בשביל מי שצריכה זריקה קטנה של מוטיבציה ותירוצים משכנעים במיוחד, המומחים מקבוצת הולמס פלייס כבר יצליחו לגרום לכן להזיז את השרירים גם בימים עצלים במיוחד. אזהרה: מרגע שתיכנסו לזה יש סיכוי שלא תצליחו להפסיק.

1. כי אין לדעת את מי תפגשו שם

מועדון כושר הוא לא רק המקום להפעיל בו את השרירים אלא גם את כישורי הנטוורקינג שלכן. בסופו של דבר מדובר במועדון חברים בעלי תחביב משותף ולעיתים גם מטרות משותפות. סמול טוק זה נחמד, אבל מי שמתאמן לצדכן יכול גם להיות יותר מזה – חבר לאימונים, שותף עסקי או אפילו אהבת האמת שתמיד חיכיתן לה. חברים לאימונים עוזרים לנו לפתח מחויבות ומגדילים את סיכויי ההצלחה שלנו. כלומר: win win לכולם. במילים אחרות, תתארגנו על טייץ, נעליים נוחות וחיוך.

יאללה, לזוז. צילום: iStock
יאללה, לזוז. צילום: iStock

2. הרבה יותר טוב מפסיכולוג (וגם עולה פחות)

הילדים, המשפחה, העבודה, הטלפון, המיילים, המחויבויות, התוכניות והחיים עצמם. אם רק היה לנו איזה כפתור עצירה בשלט של הלו"ז. אה, רגע. דווקא יש. מועדון כושר הוא לגמרי ההפסקה הקצרה הזאת שאתן זקוקות לה. זה המקום לשים את האוזניות ולהתחבר לעצמכן, לפרוק את כל המתח שנאגר במהלך היום ולחזור לשגרה בכוחות מחודשים. כמו ספת הפסיכולוג, מינוס הקטע של הישיבה.

3. תהפכו לגירסה טובה יותר של עצמכן

מחקרים מראים שפעילות גופנית עוזרת בהפגת מתחים ולחצים, משפרת את היכולות הקוגניטיביות ותורמת לשינה איכותית וטובה יותר. אלו הם שלושת המרכיבים החשובים ביותר בשמירה על אורח חיים בריא. כשאתן חושבות חיובי, חדות מחשבה וישנות טוב – זה מהדהד ומשפיע על כל תחומי החיים. מצב הרוח משתפר, הריכוז עולה, היצירתיות גוברת, אתן רגועות יותר במערכות היחסים שלכן, יעילות יותר בעבודה והבריאות הנפשית שלכן טובה יותר באופן כללי. אם תשאלו אותנו, זאת בהחלט סיבה מספיק טובה להתחיל לזוז.

להיות בשיא שלך. צילום: iStock
להיות בשיא שלך. צילום: iStock

4. בשביל הגיוון

יכול להיות שאתן רצות בפארק או רוכבות על אופניים כבר שנים. אם לא השתעממתן עד עכשיו, אם הלחות של הקיץ הישראלי לא שברה אתכן ואם הצלחתן להתמיד לאורך זמן – שאפו. בפועל, רובנו רוצות לעשות פעילות גופנית ועל הדרך גם ליהנות מהגיוון, וזה בדיוק מה שמועדוני הכושר של הולמס פלייס מציעים. האפשרות לגוון בין אימוני כוח, פעילות אירובית, שחיה, יוגה, פילאטיס, קיקבוקסינג, TRX, ספינינג וחוגים נוספים – מאפשרת גם למתמידות שבינינו ליהנות משבירת שגרה. כמו בחיים, גם במועדון הכושר עדיף לגוון וליצור עניין. תעשו את זה – ויש לכן את המתכון להצלחה.

5. זה ישפר לכן את חיי המין

שמרנו את הטוב לסוף. אם חשבתן שאתן מרוצות מחיי המין שלכן (או לא?), חכו שתיכנסו לשגרת אימונים. פעילות גופנית ממושכת מעלה לנו את הביטחון העצמי, גורמת לנו להתחטב ולהרגיש מושכים יותר, עוזרת לנו להתחבר לגוף באופן טבעי ונוח ועל הדרך גם הופכת אותנו לאנשים רגועים, שמחים ובריאים יותר. אם זה לא המתכון לחיי מין מוצלחים, אז מה כן?

לפרטים נוספים היכנסו לאתר