חם, רותח, לוהט: תכשירי ההגנה החדשים והמומלצים

דנה פרידר בקמפיין PAYOT SUNNY | צילום: יריב פיין וגיא כושי
דנה פרידר בקמפיין PAYOT SUNNY | צילום: יריב פיין וגיא כושי

עם השמש היוקדת והחום של ישראל, אין דבר חשוב יותר מלשמור על העור שלנו. קבלו כמה תכשירי הגנה חדשים ומומלצים שמביאים איתם חידוש מרענן לקיץ 2021

88 שיתופים | 132 צפיות

אמנם לשמש יתרונות רבים, בין היתר יש לה תפקיד חשוב בתהליך הייצור של ויטמין D בגוף שהוא חיוני לספיגת הסידן ולתהליך היווצרות מבנה העצם. עם זאת, אנחנו נוטות להדחיק את הסכנה שבחשיפה לקרינת השמש בכל רגע נתון ונוהגות להשתמש בתכשירי הגנה רק כשאנחנו הולכות לים או לבריכה. גם בשהות קצרה בחוץ, מומלץ למרוח תכשיר הגנה שיבטיח מניעה מנזקי השמש וגם בנהיגה. המהדרין מקפידות אפילו על מריחה בתוך הבית.
אז בפעם הבאה שאתן יוצאות מהבית וודאו שאתן מרוחות היטב. מומחי העור של "לה רוש פוזה" מוסיפים עוד כמה דגשים שצריך לשים לב אליהם: מסנן קרינה צריך להיות של חברה/מותג מוכר ושיעמוד בתו תקן איכותי ואמין. יש להקפיד שיהיה רשום על האריזה גם SPF (על מנת שיגן בפני UVB) וגם את המשפט: "מסנן קרני UVA". ה-SPF  צריך להיות בין 35 ל 50 אין צורך במקדם גבוה מכך. להגנה מיטבית,כדאי למרוח תכשיר הגנה כל חצי שעה. פולה בליק –דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית, ממליצה לנשים בעלות עור מגורה או עם אקנה, להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שיתאים תכשיר לפי מצב העור. "סוגי תכשירים מומלצים, תכשירי הגנה על בסיס פנינים (מולקולות שמשמשות כחסם) שלא נותן לחומר הפעיל לחדור לדם ולא לרבדים הפנימיים של העור. בנוסף יש תכשירי הגנה ללא שומן ויש גם כאלה שהם על בסיס מינרלים שזה הכי מומלץ לנשים הסובלות מעור מגורה ואקנה", היא מוסיפה.

עכשיו רק נותר להצטייד במלאי מספיק לקיץ הישראלי. קבלו מוצרי הגנה חדשים ששווה להתחיל איתם:

 :VICHYסדרת מוצרי הגנה אנטי אייג'ינג לפנים

אם חפצתן במוצר שיגן עליכן מהשמש וגם יטפל בנזקי העור הנגרמים באופן טבעי לאורך השנים, בוישי השיקו שני מוצרי הגנה מהשמש 50 SPF שבנוסף להגנה שלהם, הם יעזרו לכן להפחית את נזקי הגיל ולשמור על שגרת טיפוח לעור הפנים.
המוצר הראשון בסדרה מגיע עם גוון שתוכלו להתאים לצבע העור שלכן, הוא יסייע לכן במניעת כתמים, יתקן את העור ויצור גוון אחיד. המוצר השני בסדרה הוא ללא גוון, נוגד חמצון, מונע קמטים ובחברה מתחייבים שהוא מעניק זוהר וגמישות לעור הפנים.
מחיר: 109 ש"ח. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, סניפים נבחרים של סופר פארם ובאתרי קוסמטיקה שונים. תוכלו לאתר את נקודת המכירה הקרובה אליכן באתר וישי.

קרם הגנה מהשמש 3 ב-1 של וישי – אנטי אייג'ינג, תיקון וגוון אחיד | צילום: יח"צ
קרם הגנה מהשמש 3 ב-1 של וישי – אנטי אייג'ינג, תיקון וגוון אחיד | צילום: יח"צ
קרם הגנה מהשמש אנטי אייגי'נג 3 ב-1 של וישי – מונע קמטים ומעניק זוהר וגמישות | צילום: יח"צ
קרם הגנה מהשמש אנטי אייגי'נג 3 ב-1 של וישי – מונע קמטים ומעניק זוהר וגמישות | צילום: יח"צ

Lierac Paris: סטיק הגנה לעיניים

הסטיק החדש של לריאק פריז אולי יזכיר לכן קונסילר במראה הראשוני שלו, אך למעשה מדובר במוצר הגנה מהשמש. ליראק פריז השיקה מוצר  בצורת סטיק הגנה מהשמש לעיניים SPF +50 שמגן על אזור העיניים, מונע קמטים וכתמים סביבו ומטשטש כהויות.
אזור העיניים הוא אזור רגיש שחשוף לנזקי השמש ומצריך הגנה מירבית. המוצר יתאים לכל סוגי וגווני העור ויעניק לו מראה קורן ובריא. הוא קומפקטי ולכן יכנס לתיק האיפור, נטול בושם ועמיד בחום של עד 55 מעלות צלזיוס, ככה שאין לכן מה לחשוש יותר מידי מלהשאיר אותו קצת בשמש.
מחיר: 179 ש"ח.  להשיג  באתר ליראק ישראל וגם אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז.

סטיק הגנה לעיניים של ליראק פריז | צילום: אסף לוי
סטיק הגנה לעיניים של ליראק פריז | צילום: אסף לוי

LA ROCHE–POSAY: ספריי הגנה משמש לילדים ומבוגרים

איו ספק שזה מבאס להתמרח בקרם הגנה ותוך כמה דקות למצוא את עצמכןמרוחות בחול דביק וגרגירי. לה רוש פוזה חשבו על רעיון מעניין שיפתור אתכן מהתרחיש הנ"ל – הסדרה החדשה שלה כוללת שני מוצרי ספריי הגנה SPF +50, האחד לילדים והשני למבוגרים. הספריי הוא היפואלרגני, יתאים לעור רגיש, הוא אינו משאיר סימנים לבנים, לא שומני, לא דביק והכי חשוב – הוא דוחה חול.
מחיר: 119 ש"ח. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית וגם באתר לה רוש פוזה.

ספריי הגנה משמש לילדים ומבוגרים של לה רוש פוזה | צילום: יח"צ
ספריי הגנה משמש לילדים ומבוגרים של לה רוש פוזה | צילום: יח"צ

GIGI: מקדם הגנה SUN CARE ULTRA LIGHT

קרם הלחות וההגנה של ג'יג'י מגן ב-SPF 40 ויאפשר לכן להתייפייף ולהתאפר כאוות נפשכן, תוכלו למרוח מייק אפ מעליו ועדיין לשמור על עור הפנים מנזקי השמש. הקרם מכיל דור חדש של מסנני קרינה וחומרים פעילים שיוצרים הגנה אפקטיבית מפני סימני הזדקנות, הוא מרגיע את סימני הרגישות בעור ומונע תהליכי חמצון בתאים. מומלץ להשתמש בו באופן יומיומי לכל עונות השנה על מנת למנוע כתמי פיגמנטציה ושינויים של גוון העור. מה שבאמת מיוחד בו, על פי הבטחות החברה, היא העובדה שהוא עמיד נגד הזעה ומגן על העור לאורך שעות ארוכות.
מחיר: 190 ש"ח. ניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות נבחרות, תוכלו לבדוק היכן הוא נמכר באתר ג'יג'י.

 

מקדם הגנה נגד הזעה של ג'יג'י | צילום: סשה דובינסקי
מקדם הגנה נגד הזעה של ג'יג'י | צילום: סשה דובינסקי

PAYOT PARIS: שמן שיזוף עם הגנה וג'ל מיסלרי לאחר חשיפה לשמש

אם בכל זאת בא לכם לתפוס צבע בקיץ הקרוב, כדאי שתעשו זאת בצורה שתגן על העור שלכן. פאיו פריז השיקה שמן שיזוף עם הגנת SPF 15 שמגיע בריח יסמין, וניל, דבש וקוקוס ממכר, עשיר בלחות, ויטמינים ותמציות צמחים ו-5 מסנני הגנה רחבה להעמקת השיזוף. מוצר נלווה נוסף שכדאי שתכירו הוא ג'ל הרחצה המיסלרי שיתאים לפנים, לגוף ולשיער בניחוח מרענן שינקה את העור והשיער אחרי הרחצה בים ובבריכה.
מחיר: 79 ש"ח לשמן שיזוף ו-69 ש"ח לג'ל רחצה. להשיג בסופר פארם, במשביר לצרכן ובבתי המרקחת.  

שמן שיזוף עם הגנה וג'ל רחצה מיסלרי לאחר חשיפה לשמש של פאיו פריז| צילום: חו"ל
שמן שיזוף עם הגנה וג'ל רחצה מיסלרי לאחר חשיפה לשמש של פאיו פריז| צילום: חו"ל

Moroccanoil: ספריי הגנה לשיער

לא פחות חשוב: להגן על הצבע או הגוונים בשיער מנזקי השמש. בנוסף לנזקי העור, החשיפה לשמש עלולה לגרום לנזקים גם לשיער שלנו. ספריי ההגנה של Moroccanoil עוטף את השיער בשכבת הגנה שמונעת את דהיית צבע השיער וגוון הנחושת הנגרמים מקרני UV, מי מלח, כלור, השפעות אקלים וזיהום אוויר. מדובר במרכך ללא שטיפה במרקם קליל המבוסס על קפסולות זעירות של שמן ארגן המשקמות את השיער, אוטמות את הקטיקולה ונועלות את הצבע. בנוסף לכל הטוב הזה הוא גם מתיר קשרים, מגביר את הרכות והברק בשיער ומתיר אותו חיוני וזוהר.
מחיר: 110 ש"ח. להשיג במספרות וחנויות מורשות ברחבי הארץ או באתר Moroccanoil.

 

ספריי הגנה לשיער של Moroccanoil | צילום: יח"צ חו"ל
ספריי הגנה לשיער של Moroccanoil | צילום: יח"צ חו"ל

SACARA: ספריי הגנה שקוף להגנה מהשמש

יש גם פתרונות שלא יאלצו אתכן לשבור קופת חיסכון כדי להגן על גופכן מהשמש בקיץ הקרוב. כחלק מסדרת מוצרים חדשה שסקארה הוציאו לקיץ 2021, הספריי השקוף SPF 50 בהחלט מפתה אותנו, ככזה שלא ישאיר עלינו סימנים לבנים וייספג במהירות. הספריי מותיר כיסוי אחיד, עמיד במים, היפואלרגני, מסייע במניעת נזקי עור ועשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח להעשרת העור בלחות מקסימלית.
מחיר: 24.90 ש"ח. הספריי מגיע גם בבקבוק קטן לנשיאה קומפקטית ותוכלי להשיג אותו ברשת חנויות סקארה ברחבי הארץ או לרכוש אותו באתר סקארה.

ספריי הגנה שקוף של סקארה | צילום: קית גלסמן
ספריי הגנה שקוף של סקארה | צילום: קית גלסמן

ביופור: קרם הגנה ששומר על בריאות העור

קרינת השמש יכולה לפגוע בעור שלנו בצורות שונות וליצור לא מעט נזק. מקדם הגנה של ביופור עם 30 SPF יעשה הכל כדי למזער את פגיעת השמש בעור שלנו באמצעות בטכנולוגיה מתקדמת שנועדה להגן על העור מהנזקים  השונים, הוא עשיר בנוגדי חמצון ומרכיבי הרגעה שגם יתנו תחושה נעימה בעת המריחה ויהפכו אותה לקלילה הרבה יותר.
מחיר: 75 ש"ח אריזה קטנה 50 מ"ל, 160 ש"ח אריזה גדולה 100 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות, ניתן לאתר באתר:  www.getbeauty.co.il

קרם הקנה של ביופור, מחיר 75 ש"ח | צילום: ישראל כהן
קרם הקנה של ביופור, מחיר 75 ש"ח | צילום: ישראל כהן

AVENE: הגנה לעור יבש ורגיש

אם יש לך עור שנוטה להתייבש, במיוחד בקיץ, המותג Avene השיק מוצר במיוחד בשבילך, הקרם מעניק הגנה אופטימלית של 50 SPF נגד קרני UVB ו-UVA . במרקם קליל ובלתי מורגש על העור שלא משאיר תחושה שמונית על העור והרבה יותר נוח ונעים למריחה. הקרם עמיד במים ומתאים לנשים בעלות עור יבש ורגיש.
מחיר: 109 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

קרם הגנה של AVENE, מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה של AVENE, מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ