פרסי האופנה: קרן וולף היא מעצבת התכשיטים של השנה

קרן וולף | צילום: מאיר כהן
קרן וולף | צילום: מאיר כהן

עם תכשיטים שמככבים בכל הפקות האופנה הכי נחשבות ורשימת לקוחות שכוללת את קיילי ג'נר וליידי גאגא, אין פלא שאתם בחרתם בקרן וולף למעצבת התכשיטים הטובה בארץ, שנה שנייה ברציפות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

קרן וולף (40) עשתה את צעדיה הראשונים בעולם עיצוב התכשיטים ב־2005 עם אביזרי כלות רומנטיים, מעוטרים אבני חן מלוא החופן, שמזכירים מחלקת ארט בסרט תקופתי. למעשה, היא הייתה מחלוצות הז'אנר שעם השנים הפך מפותח ופופולרי מאוד. אבל זה לא סוד קסמו היחיד של המותג שבנתה וולף ומוביל אותה לזכות בפרס זו השנה השנייה ברציפות. במהלך השנים היא שזרה בין אותה רומנטיקה קלאסית מדוברת לקול נועז, עדכני ואדג'י, ובמקביל יצרה קו של תכשיטי אופנה שהפכו אהובים על אושיות בסדר גודל של קיילי ג'נר וליידי גאגא, שפנתה השנה אל וולף באופן אישי וביקשה שתעצב עבורה תכשיטים יחודיים לסיבוב ההופעות שלה. זה לא ההישג היחיד של וולף השנה: לצד הגדלת מספר מוקדי המכירה שלה בלמעלה מ־30 מדינות ברחבי העולם, הופיעו התכשיטים שלה בהפקות במגזינים נחשבים כמו מארי קלייר, V Magazine והארפר'ס בזאר וכיכבו על מסלולי התצוגות בשבוע הכלות בניו יורק ובתצוגת המעצבת גליה להב בשבוע הקוטור בפריז. וולף אף עיצבה את תכשיטיה של נטע ברזילי, הלא היא הזוכה בקטגוריית הסטייל אייקון ל־2018, לקליפ הרשמי של שיר האירוויזיון.

קרן, מה למדת השנה?
"יצא לי לנסוע מעבר לים הרבה השנה, מה שאפשר לי לראות ולחוות את התגובות באופן ישיר וברמה הכי אובייקטיבית".

ממה התרגשת במיוחד?
"ללא ספק העבודה עם ליידי גאגא הייתה השיא. היא תייגה את הפריטים שעיצבתי לה באינסטגרם שוב ושוב (היא מתפעלת אותו בעצמה) וביקשה לשמור אותם אצלה. משהו בפשטות ובשמחה על כך שהסכמתי, הפתיע וריגש אותה. זה כל כך לא מובן מאליו שהיא מתנהלת ככה. מבחינתי היא מייצגת את סוג הנשים שעבורן אני יוצרת".

הכירו את המועמדים שהתחרו מול קרן וולף בקטגוריית מעצב התכשיטים של השנה