טקס פרסי האופנה 2017: הזוכים של פורום האופנה הישראלי

מעצבים ומעצבות, צלמים, סטייליסטיות, מאפרות ומעצבי שיער, כולם מוכשרים אבל מנצח יש רק אחד. הכירו את הזוכים של פורום האופנה הישראלי בטקס פרסי האופנה 2017 של מגזין "את"

88 שיתופים | 132 צפיות

[tobutton text="%22%u05E8%u05E9%u05D9%u05DE%u05EA%20%u05D4%u05D6%u05D5%u05DB%u05D9%u05DD%20%u05D4%u05DE%u05DC%u05D0%u05D4%20%22" link="%22https%3A//atmag.co.il/ps/182326%22" theme="pink" target="blank" wrap="p" ]

 

מעצבת אופנת הנשים 2017: דורין פרנקפורט

הפרס בחסות Lancôme

נבחרה השנה בזכות קולקציית חורף מצטיינת ומהפנטת ודבקות עיקשת באג'נדה הדוגלת בייצור מקומי

בשקט ובצניעות מעוררי השראה, הציגה השנה דורין פרנקפורט (66) את אחת הקולקציות הטובות ביותר שלה והוכיחה כי הבגדים שעליהם היא חתומה פונים לנשים בעלות סגנונות שונים בגילים שונים. את בית האופנה שלה, המונה כיום 15 חנויות, הקימה בתחילת שנות ה־80 עם שותפתה מרגיט סגל. מאז, היא מגדירה כל יום מחדש מהי המשמעות של להיות עמוד תווך בתעשיית האופנה הישראלית. כשועלת קרבות ותיקה, היא לא עושה לעצמה הנחות, אלא שועטת קדימה במרץ תוך שמירה קנאית על העקרונות שלה ועל אג'נדה שבבסיסה התעקשות על חשיבותה של תעשיית עיצוב קטנה ובלתי מזהמת והחזקת מפעל ייצור מקומי משלה בדרום תל אביב. בנוסף, פרנקפורט משמשת גם כמנטורית עבור מעצבים צעירים במסגרת יוזמת מפעל הפיס, והקימה השנה חנות אינטרנטית בינלאומית. נוסף לבגדים העל זמניים הנינוחים, המשמרים "אלגנטיות אגבית" כפי שהיא אוהבת להגדיר אותם, צפינו השנה בהשתאות בהרחבה ניכרת של מחלקת האביזרים שלה, שכללה נעלי ברוקד משגעות, מגפיים מנצנצים ומחודדים וכובעים תקופתיים. אגב, אל תתנו לניסיון להטעות. בראיון שערכנו איתה סיפרה פרנקפורט כי כל קולקציה שמתקבלת בהצלחה עדיין נראית לה כמו נס, וכי היא מלאת סקרנות לקראת הבאות.

אחרי כל כך הרבה שנים בתעשיה, מה הדבר הכי בולט שלמדת השנה?

"השנה הבחנתי יותר מבעבר שקהל הלקוחות הישראלי מודע לחשיבות העיצוב והייצור המקומי, הרבה יותר מקברניטי המדינה. אני מוקסמת מכך שמסר המקומיות נוכח עכשיו בשיח האופנה. כבר 35 שנה אני מדברת על חשיבותה לחוסנה הכלכלי של המדינה ואזרחיה וכערך מוסף ליצירה המותאמת לסגנון החיים שלנו".

מה סיפק לך הכי הרבה הנאה?

"נהניתי לראות את ביתי קיאן משתלבת אצלנו. אומנם לאחר שסיימה את לימודיה בשנקר היא הצהירה שהיא רוצה 'לנשום ולקחת פסק זמן' לפני שהיא ממשיכה במסע הפרטי שלה, אבל בפועל היא לא הפסיקה לעבוד, בשקט ובפוקוס. היא לקחה על עצמה כל מיני תפקידים בבית האופנה שלנו, ואני, שכל כך חששתי מבחירתה באופנה, התפניתי לפרויקטים חדשים ומאתגרים – אבל זה כבר נושא לשנה הבאה".

דורין פרנקפורט | צילום: עידו לביא
דורין פרנקפורט | צילום: עידו לביא

הכירו את המועמדים שהתחרו מול דורין בקטגוריית מעצב/ת אופנת הנשים

 

מעצב אופנת הגברים 2017: אלירן נרגסי

נבחר השנה בזכות קולקציות נועזות שמשלבות בין דת, ישראליות ולא מעט סקס, השתתפות ביריד אופנת הגברים החשוב העולם ובתחרות צרפתית נחשקת

ארבע שנים חלפו מאז הקים אלירן נרגסי (32) את המותג הנושא את שמו, ומאז הוא כוכב זוהר בשמי אופנת הגברים המקומית. זו השנה השניה שבה הוא קוטף את תואר מעצב השנה, והפעם היה גם מועמד בקטגוריית ההצלחה מעבר לים (בה זכתה דורית בר אור).

נרגסי הוא בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר וסיים את לימודיו ב־2012. הוא סומן כהבטחה כבר בשלב הצגת פרויקט הגמר שלו שנקרא "אלוקים אדירים" (O.M.G), ועסק בתהליך החזרה בשאלה שעבר ובזהותו המינית – נושאים נפיצים הבאים לידי ביטוי גם בעשייה שלו היום: בחשבון האינסטגרם שלו למשל, ניתן לראות תמונות של פניו עטורי הפירסינג כשעל מצחו תפילין, לצד הכיתוב "ברוך שעשני כרצוני", ועיצוביו עוסקים בניגוד שבין העולם הדתי מול החילוני ובשאלות של מגדר. מבחינה סגנונית הבגדים של נרגסי מציעים פרשנות ופרופורציות חדשות לגזרות מחויטות בשילוב אלמנטים מעולם הספורט. התוצאה המתקבלת היא בגדים קונספטואליים אך עם זאת לבישים מאוד (הנחשקים, אגב, גם על ידי נשים רבות).

האמירה האישית והמקורית הובילה את נרגסי בשנה שעברה לקטוף הישגים מרשימים, בהם הזכות להלביש את פאף דדי להופעה ולהשתתף ביריד אופנת הגברים הנחשב Pitti Oumo בפירנצה. השנה הציג בתערוכות במילאנו, פריז וניו יורק ונבחר במסגרת תחרות של MMMM, ארגון צרפתי ממרסיי ששם לו למטרה לקדם מעצבים צעירים ממדינות הים התיכון. במסגרת הזכיה הוענק לנרגסי, כמו גם לניר גואטה ורותם גואטה־מיץ מהמותג Hannah, שהיו מועמדים בקטגוריית המעצב המבטיח, סדנאות לימוד ומנטורינג.

זאת הייתה שנה עמוסה עבורך.

"עמוסה וטובה. השנה האחרונה הייתה שנה של למידה וניסיון, בעיקר סביב המורכבות והקושי בתהליך השיווקי של העסק. נדדתי בין תערוכות, שווארומים ופגישות עם קניינים ויח"צנים באירופה וניהלתי הפקות אופנה".

מה הדבר הכי חשוב שלמדת בתוך כל זה?

"למדתי לשחרר ולהוריד מעצמי את היקף העבודה. לראשונה, העובדות שלצידי משתלבות גם בפן העיצובי. זה עושה לי טוב ופותח אותי לרעיונות חדשים. חוץ מזה, למדתי שהקהל הישראלי הפך להרבה יותר מעודכן ופתוח לדברים חדשים. הוא רוצה לבדוק ולנסות עיצוב מקומי ומעריך אותו כלא פחות איכותי ממותגי היי אנד מחו"ל".

איזה מעצב אופנת גברים ישראלי אתה מעריך במיוחד?

"הד מיינר".

אלירן נרגסי | צילום: איליה מלינקוב
אלירן נרגסי | צילום: איליה מלינקוב

הכירו את המועמדים שהתחרו מול אלירן בקטגוריית מעצב/ת אופנת הגברים

 

 

מעצב התיקים והנעליים 2017: אורי להבי

נבחר השנה בזכות האופן שבו הוא מצעיד את המותג "דניאלה להבי" קדימה, נוסך בו רוח עיצובית רעננה, נגישה וסקסית ומביא אותו אל יותר מ־150 נקודות מכירה בעולם

אורי להבי (34) לא למד עיצוב אופנה מעולם. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ושימש כמנכ"ל מותג האביזרים הוותיק והידוע שהקימה אימו, דניאלה להבי. כשהלכה לעולמה ב־2013, הוא לקח על עצמו את תפקיד המנהל הקריאטיבי ומאז הוא מוכיח שכישרון ואהבה לאופנה נמצאים אצלו בגנים. זו השנה השנייה שבה זוכה להבי בתואר מעצב התיקים והנעליים של השנה. בכישרון וברגישות הוא נשען על הארכיון השופע של אימו ועל ערכיו, משמר את המורשת שלה ויוצק אל המותג רוח חדשה המצעידה אותו קדימה. מדי עונה משיק המותג כשבע סדרות שונות של תיקים, נעליים ואביזרים משלימים הנמכרים ב־13 חנויות ברחבי הארץ וב־150 נקודות מכירה בארצות הברית ובקנדה, בהן רשת בתי הכלבו הידועה בלומינגדיילס ורשת אנתרופולוג'י. השנה מוצגות קולקציות העשויות מחומרים חדשניים וניתן דגש מיוחד להרחבת טווח המחירים של הפריטים. כחלק מאסטרטגיית הגדילה של המותג נבחרה לתפקיד הפרזנטורית אניה בוקשטיין, חברת ילדות של להבי, שהייתה מועמדת בקטגוריית הסטייל אייקון של השנה.

מה הדבר הכי מעניין שלמדת השנה?

"שהקהל הישראלי מפתיע לטובה. הוא מוכן לנסות, להעז, ללכת על דברים יותר אופנתיים ופחות שמרניים".

אורי להבי | צילום: אסף עיני
אורי להבי | צילום: אסף עיני

הכירו את המועמדים שהתחרו מול אורי בקטגוריית מעצב/ת התיקים והנעליים

 

מעצבת תכשיטים 2017: קרן וולף

נבחרה השנה בזכות מיצג יוצא דופן ושנוי במחלוקת שהוצג בשבוע האופנה בתל אביב ותכשיטים שהגיעו עד למגזין האופנה האמריקאי V שבהם הצטלמה קיילי ג'נר

כשקרן וולף (39) הקימה את מותג התכשיטים שלה ב־2005 היא הייתה מחלוצות מעצבי אביזרי הכלות. לאורך השנים היא הקפידה לשלב בין תכשיטי כלות רומנטיים באווירה נוסטלגית לבין תכשיטי אופנה נועזים יותר, הנמכרים נכון להיום בלמעלה מ־30 מדינות ברחבי העולם. השנה נראה כי האדג' הגיע לשיאו. בשבוע האופנה גינדי תל אביב שהתקיים במרץ האחרון היא הציגה מיצג יוצא דופן ברמה האסתטית, שהיה שנוי במחלוקת ועורר תגובות רבות. דוגמניות חיוורות לבושות לבן שכבו סטטיות באמבטיות מלאות חלב, כשלגופן תכשיטי אופנה מקולקציית "פה גדול". יותר מכול בלטו תכשיטי שפתיים המהווים מעין מחסום לפה, שסייעו לוולף להעביר מסר: "בעולם של היום, בעידן הרשתות החברתיות, יש למילים שלנו יכולת לברוא חיים ולהרוס חיים. צריך לדעת לשמור על הפה, להבין כמה חזקות המילים שלנו", סיפרה בריאיון שערכנו איתה אז. אותם תכשיטי שפתיים מצאו חן גם בעיני קברניטי הסטיילינג ב־V Magazine האמריקאי, שראו אותם במדיה החברתית וביקשו להשתמש בהם בהפקת אופנה שאליה הצטלמה לא אחרת מקיילי ג'נר.

מה הדבר הכי חשוב שלמדת השנה?

"שהכול יכול לקרות. צריך רק להיות בעשייה. השנה הזאת הייתה ההוכחה הגורפת לכך שהכי חשוב זה להמשיך לחלום".

קרן וולף | צילום: איליה מלינקוב
קרן וולף | צילום: איליה מלינקוב

הכירו את המועמדות שהתחרו מול קרן בקטגוריית מעצבת התכשיטים

 

מעצב בגדי כלה וערב 2017: ויוי בלאיש

נבחר השנה בזכות קולקציית מסלול מצטיינת בשבוע האופנה תל אביב ועיצוב שמלות החתונה הבלתי נשכחות של שלומית מלכה ודנה פרידר

התצוגה של ויוי (ויקטור) בלאיש בשבוע האופנה גינדי תל אביב במרץ האחרון הייתה יריית הפתיחה הטובה ביותר עבור אירוע כזה. היא חגגה את תמצית היופי, האלגנטיות והבוהמייניות והיטיבה לספר דרך מערכות הלבוש סיפור עשיר אך לא אקסטרווגנטי או מתאמץ. מבקרי האופנה יצאו מגדרם והקהל במקום הריע ארוכות כשהוא עומד על רגליו. זוהי התצוגה הראשונה של המעצב בארץ, והיא סימנה אותו כמי שניצב בראש פירמידת מעצבי שמלות הכלה והערב המקומיים, והזכירה פעם נוספת כי הוא מזריק אל התחום מקוריות ויצירתיות יוצאות דופן. בלאיש (49), הוא בוגר שנקר ששימש בעבר מעצב ראשי אצל רוברטו קוואלי. את המותג הנושא את שמו הקים לפני כ־11 שנים ומאז הוא מעצב בעיקר שמלות מטופלות, השואבות השראה משנות ה־70 החופשיות. השמלות שעיצב השנה לנשואות הטריות שלומית מלכה ודנה פרידר זכו להדים רבים.

מה הדבר הכי חשוב שלמדת השנה?

"שהקהל הישראלי זורם עם רעיונות חדשים. העבודה על הקולקציה גרמה לי לצאת מאזור הנוחות שלי ולעוף למקומות אחרים, התוצאה והתגובות אליה מרגשות מאוד".

ויו בלאיש | צילום: איליה מלינקוב
ויו בלאיש | צילום: איליה מלינקוב

הכירו את המועמדים שהתחרו מול ויוי בקטגוריית מעצב/ת בגדי כלה וערב

 

המעצבות המבטיחות 2017: TRES

נוי זוז, נועה גור ודפנה פילוסוף ל־TRES נבחרו השנה בזכות קולקציה מרשימה בשבוע האופנה, זכייה בפרס מפעל הפיס והיכולת לענות על השאלה מה נשים ישראליות רוצות ללבוש

שלישייה היא כוח. כוח שמאפשר למעצבות נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף (בנות 31) לפצח את התשובה לשאלה מה נשים ישראליות באמת רוצות ממותגי מעצבים. את המותג TRES (בספרדית: שלוש) הן הקימו לפני כשלוש שנים בתל אביב, אחרי שסיימו את לימודיהן במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ועבדו, כל אחת בנפרד, בבתי אופנה מקומיים. הן התאחדו כדי להלביש את העולם בבגדים אינטליגנטיים ואיכותיים שנראים מעולה בכל תפאורה. כבר בשנה שעברה סימנו את השלישייה והעמדנו אותן בקטגוריית המעצב המבטיח. השנה הן קוטפות את התואר, ובצדק: הן זכו בפרס מפעל הפיס שבמסגרתו הציגו קולקציה מתוקשרת בשבוע האופנה המקומי ויצרו בעקבותיו נוכחות אינסטגרמית מרשימה, והחודש הן פותחות את חנות הדגל בשיתוף המעצבת רותם גור למותג VAS (שהייתה מועמדת השנה בקטגוריית מעצב/ת הנעליים והתיקים).

ממה הכי נהניתן השנה?

"מהתהליך היצירתי של עיצוב קולקציית מסלול ראשונה. נהנינו מהאפשרות לעצב בלי להתחשב בלקוחה ממשית, אלא מתוך מחשבה על האישה שלTRES  כפי שהיא אצלנו בפנטזיה – גרה על שפת הים ולובשת חולצת משי מודפסת לארוחת בוקר".

TRES | צילום: מירב בן לולו
TRES | צילום: מירב בן לולו

הכירו את המועמדים שהתחרו מול TRES בקטגוריית המעצב/ת המבטיח/ה

 

הצלחה בינלאומית 2017: דודו בר אור

הפרס בחסות Dyson Supersonic

נבחרה בזכות נוכחות בבוטיקים ובאתרי השופינג המובילים בעולם, סיקור תקשורתי בינלאומי ושמלה בעיצובה שנלבשה על ידי אחת הנשים החזקות ביותר בתעשייה

במאי האחרון העלתה דורית (דודו) בר אור (42) לחשבון האינסטגרם שלה תמונה ותחתיה הכיתוב "איזה כבוד, אני יכולה לפרוש עכשיו". בתמונה נראתה לינדה פרגו, הסמנכ"לית הידועה של בית הכלבו הניו יורקי ברגדורף גודמן, כשהיא לובשת שמלה בעיצובה. הצילום הזה ממחיש מדוע בר אור, שזכתה בשנה שעברה בתואר מעצבת אופנת הנשים של השנה, הייתה מועמדת טבעית לקטגוריה החדשה "הצלחה בינלאומית".

בר אור, בוגרת הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, פרצה לתודעה בשנת 2000 כשחקנית. לפני כשמונה שנים התחילה לעסוק בעיצוב אופנה, תחילה מתחת לרדאר עם המותג Pas Pour Toi (מצרפתית: לא בשבילך) ולפני כשלוש שנים השיקה את המותג Dodo Bar Or בפריז במעמד החשובים שבתעשיית האופנה. משם קצרה הייתה הדרך לחדרי התצוגה הגדולים באירופה ובארצות הברית. מבט על עשייתה מלמד כי היא מיישרת קו עם מותגי העל הבינלאומיים: עיצוביה נמכרים בנקודות המכירה היוקרתיות בעולם, מסוקרים על ידי גדולי המגזינים ואהודים על אושיות אופנה בהן סלינה גומז והבלוגרית ליאנדרה מדין. בארץ היא מחזיקה את חנות הדגל בקניון רמת אביב וביוני האחרון הציגה קולקציה באירועי ביוטי סיטי של הסופר פארם, ששילבה בין ישן לחדש וכללה מוטיבים מזרח תיכוניים לצד נגיעות של רוקנ'רול.

איך היית מתארת את השנה החולפת?

"אני עייפה אך מרוצה. נפתחנו לשווקים חדשים ועבדנו קשה. יותר מהכול נהניתי מהמשפחה שלי".

דורית בר אור | צילום: יריב פיין וגיא כושי
דורית בר אור | צילום: יריב פיין וגיא כושי

הכירו את המועמדים שהתחרו מול דודו בקטגוריית הצלחה בינלאומית

 

סטייליסטית השנה 2017: שי לי נסים

נבחרה השנה בזכות כתב יד מקורי ומרענן, עבודה עם המעצבים הנועזים בישראל וסגנון אישי מעורר קנאה שאין שני לו

 

על אף גילה הצעיר והעובדה שיצאה לדרך עצמאית רק לפני ארבע שנים, שי לי נסים (28) כבר הספיקה לגבש כתב יד מדויק שמזוהה גם עם טעמה האישי ומצליח להתבלט בנוף המקומי. נסים ניצחה השנה על קמפיינים של מותגי קצה כמו קום איל פו, מיוז והאחים מוסלין, ובנוסף מסגננת בקביעות הפקות אופנה ומדורים במגזינים (גם במגזין "את") ומלמדת סטיילינג במסגרות שונות. בנוסף זכתה השנה בתפקיד הנחשק של סטייליסטית הבית של קסטרו (הזוכים בקטגוריית רשת האופנה). אי אפשר גם להתעלם מההופעה האישית שלה, שכוללת תמיד אאוטפיטים מסעירים ומעוררי השראה. "השנה החולפת הרגישה כמו תהליך התבגרות מזורז", מתארת נסים. "בהתחלה כל הזדמנות הייתה נורא מלחיצה אבל היום אני לומדת איך לתרגם את הלחץ להתרגשות וציפייה. למדתי לתת מקום לחשיבות של האינטואיציה ותחושת הבטן, וזה הביא איתו קלילות וזרימה בעשייה".

מה הדבר הכי חשוב שלמדת על סטיילינג?

"למדתי שזו יצירה לכל דבר. כל אחד מאיתנו מספר סיפור אבל הדרכים לספר אותו מגוונות. אופנה וסטיילינג משקפים לנו את הדרך שבה העולם מתנהל וזו הדרך שסיגלתי לעצמי להעביר מסרים. אופנה מטבעה משתנה מהר, מלאה הומור, צינית וקלילה אבל גם מלאה בגירויים ואמוציות ואני מנסה למצוא את האיזון הנכון ביניהם".

שי לי נסים | צילום: איליה מלינקוב
שי לי נסים | צילום: איליה מלינקוב

הכירו את המועמדים שהתחרו מול שי לי בקטגוריית סטייליסט/ית השנה

 

צלם השנה 2017: דודי חסון

מי שקטף את התואר בפעם השנייה ברציפות, נבחר השנה בזכות צילום קמפיין מתוקשר למעצבת האמריקאית מארה הופמן, הפקות אופנה נועזות ונוכחות של רוקסטאר

לפני כעשר שנים קיבל דודי חסון (35) לצלם את הקמפיין שכל צלם מקומי חולם עליו – הקמפיין העונתי של קסטרו. ההישג היה אפילו גדול יותר כאשר לוקחים בחשבון שאין לו השכלה פורמלית בצילום. בעשור שחלף מאז הוא מזגזג בין צילום אמנותי למסחרי וזוכה להצלחה רבתי. מצד אחד, הוא ממשיך לשמש כצלם הבית של הרשת, ושל אינספור מותגים ומעצבים ישראלים אחרים, ואף היה חבר בצוות המוחות החדים שביסס את גל גדות בזירה המקומית כדוגמנית מובילה. מצד שני, סגנונו האדג'י והבוטה סייעו לו לכבוש לבבות גם מחוץ לגבולות ישראל, ובשנה שעברה הוא הוזמן על ידי המעצבות מארה הופמן ורוני קובו הפועלות בניו יורק לצלם עבורן קמפיינים בתפוח הגדול. הופמן נתקלה בעבודתיו של חסון באינסטגרם, ושביעות הרצון שלה מהפריימים הלא שגרתיים שהוא יצר הולידה עבודה על קמפיין נוסף גם השנה, כמו גם עם קובו.

 

במקביל חסון מצלם הפקות אדיטוריאליות וקמפיינים למותגים גדולים בהם ג'אמפ, קרייזי ליין, רונן חן וברטה. זה המקום לציין שחסון זכה בתואר צלם השנה גם שנה שעברה.

אם היית צריך לסכם את השנה האחרונה במילה, מהי?

"חמסה".

דודי חסון | צילום: דודי חסון
דודי חסון | צילום: דודי חסון

הכירו את המועמדים שהתחרו מול דודי בקטגוריית צלם השנה

 

מאפרת 2017: נגה תמיר

נבחרה בזכות עבודה צמודה עם הדוגמניות המובילות בארץ והשתתפות בשבוע האופנה במילאנו

אחרי 17 שנים בתעשייה, נגה תמיר (37) תופסת משבצת משמעותית בתעשיית הביוטי והאופנה הישראלית. 2017 הייתה לגמרי השנה שלה: בין היתר, היא המאפרת האישית של נעם פרוסט, עדה זמורה, שני זיגרון ודנה זרמון, ועבדה על הסטים של הקמפיינים הגדולים – קסטרו, רנואר, אורבניקה וסטורי. חותמת איכות נוספת קיבלה כשעבדה בשבוע האופנה במילאנו, בין היתר בתצוגות של ורסאצ'ה ודולצ'ה וגבאנה, כחלק מהצוות של פאט מגראת׳, שכונתה "האלוהים של עולם האיפור".

מה למדת על הקהל הישראלי השנה?

"הקהל הישראלי מודע למה שקורה בעולם. האיפור נהייה חלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק, גם אם הוא מינימלי".

מה התחדש אצלך השנה?

"אני משתדלת לא ללכת בדרך הקלה והמוכרת ומנסה שלא לחזור על עצמי. לכן אני כל הזמן מסדרת מחדש את תיק האיפור עם מוצרים שונים, לאו דווקא עם אלה שאני מכירה ונוחים לי. זה יותר מאתגר".

ממה הכי נהנית השנה?

"הכי כיף כמובן זה לנסוע לצלם בחו״ל. זה תמיד מכניס אווירה אחרת בצוות ועושה חשק. השנה הייתי בהודו, מקום שלעולם לא חשבתי שאגיע אליו, ובפריז, שזה כידוע תמיד רעיון טוב".

איזה אדם בתחומך את מעריכה במיוחד?

"אסף באבו. הייתי אסיסטנטית שלו שנים ואני עדיין לא יודעת להגיד מה בדיוק הוא עושה שהבנות יוצאות אצלו כאלה יפות".

נגה תמיר | צילום: זוהר שיטרית
נגה תמיר | צילום: זוהר שיטרית

הכירו את המועמדים שהתחרו מול נגה בקטגוריית מאפר/ת השנה

 

מעצב השיער 2017: מיקי בוגנים

נבחר השנה בזכות שיאים מקצועיים ומסחריים מרשימים וממשיך לבסס את עצמו כמכתיב דעת קהל ואוטוריטה מקצועית בתחום עיצוב השיער והביוטי בארץ

מעצב השיער והמאפר שהפך למותג-על רואה בעבודתו בתחום השיער והאיפור מכלול שאין להפרידו. תפיסה זו מנחה אותו בדרכו המקצועית בסטודיו שבבעלותו ובבית הספר למקצועות האיפור שהקים. בוגנים (44) אמון על עיצוב שערן של מיטב הכוכבות הישראליות וגם הזמרת הבינלאומית מריה קארי, ומככב כפרזנטור לחברות שונות כמו לוריאל ו"Smart Blond", ובעבר אף היה הפרזנטור של מותג התכשיטים DF-Diamonfire לצד חברתו הטובה אילנית לוי.

כשהוא לא נותן את הטון בקמפיינים ובהפקות הגדולות בארץ כמו שבוע האופנה גינדי תל אביב, הוא מנצח על הפקות ביוטי מרהיבות בעיתונים המובילים בארץ.

מה למדת על הקהל הישראלי השנה?

"זהו קהל אהוב, קהל מחבק, שעם השנים החכים ונפתח לשינויים ולהתחדשויות".

מה התחדש אצלך השנה?

"חוץ מבית הספר לאיפור שהפך למוסד מצליח, זכיתי בקמפיין גדול לחברת דייסון העולמית ובקמפיין נחשק וגדול בחסות לוריאל שפיתחה חומר מהפכני לחובבות הבלונד – Smartbond".

ממה אתה הכי נהנה בעבודה?

"אני נהנה מהעבודה המגוונת בסטודיו עם כלות ועם הלקוחות הקבועות שלי ובנוסף התברכתי בחברות שמאתגרות ומרגשות אותי כל פעם מחדש כמו שלומית מלכה, מירי בוהדנה, בר רפאלי ועוד אהובות".

מיקי בוגנים | צילום: יניב אדרי
מיקי בוגנים | צילום: יניב אדרי

הכירו את המועמדים שהתחרו מול מיקי בקטגוריית מעצב השיער

 

[tobutton text="%22%u05E8%u05E9%u05D9%u05DE%u05EA%20%u05D4%u05D6%u05D5%u05DB%u05D9%u05DD%20%u05D4%u05DE%u05DC%u05D0%u05D4%20%22" link="%22https%3A//atmag.co.il/ps/182326%22" theme="pink" target="blank" wrap="p" ]