"האסתטיקה היא ערך עליון": מה למדה משי קלינשטיין מאימא ריטה?

"הסוד הוא בהתמדה". משי קליינשטיין | צילום: שי ארבל
"הסוד הוא בהתמדה". משי קליינשטיין | צילום: שי ארבל

היא נאבקת בעור בעייתי מאז כיתה ג', אבל לא מוותרת על צ'יפס, וממליצה לכולן לחבק את החצ'קונים על הבוקר. ובכל זאת, שגרת הטיפוח של משי קלינשטיין היא סוג של טקס דתי שעובר מדור לדור

88 שיתופים | 132 צפיות

משי קליינשטיין, 29, זמרת, שחקנית ומדובבת, פרזנטורית של מותג הטיפוח דרמלוג'יקה

>> "כל גיל מביא איתו את הדברים החשובים לו". ריטה חוגגת 60

שגרת טיפוח
"בבית שלנו האסתטיקה הייתה ערך עליון. גם אצל אימא ריטה, גם אצל אחיותיה וגם אצל סבתא שלי. הייתי מתבוננת מצטיינת, ומוקדם מאוד הבנתי מהן שהסוד הוא בהתמדה. עד היום, שגרת הטיפוח שלי היא טקס של ממש. העור שלי הוא מעורב. מכיתה ג' התמודדתי עם פצעונים ובהמשך עם אקנה. לפני חצי שנה גיליתי את המוצרים של דרמלוג'יקה, והשינוי בפניי מאז הוא עצום. אני מנקה את העור עם שמן Precleance וממשיכה עם פילינג אורז שמתאים לשימוש יומיומי ומסיר בקלות תאים מתים. שלב הטיפוח מתחיל עם הסרום החדש, Smart response. אחריו אני מורחת קרם לחות Active moist, שהוא עדין וללא שומן. בקיץ אני שמה קרם לחות עם מקדם הגנה 50 SPF, מקפידה על כובע ונשארת בצל. תחליבי הרחצה שלי הם של פינוק או נקה 7 בניחוח לבנדר האהוב עליי, וקרם הידיים הוא של קמדיס שמזין מאוד ומכיל צמחים מהרפואה הסינית. שלוש פעמים בשבוע אני מורחת לפני השינה קרם רטינול נגד פיגמנטציה".

שמן פריקלנס של דרמלוג'יקה | צילום: יח"צ
שמן פריקלנס של דרמלוג'יקה | צילום: יח"צ
תחליב רחצה לבנדר-וניל של פינוק | צילום: יח"צ
תחליב רחצה לבנדר-וניל של פינוק | צילום: יח"צ
קרם ידיים עשיר בלחות של קמדיס | צילום: יח"צ
קרם ידיים עשיר בלחות של קמדיס | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית
"דודתי הקוסמטיקאית מיטרה, אחות של אימא, היא המפלט שלי מאז שאני ילדה. יש לה ידי זהב. בנוסף, אני הולכת גם אל ענת אהרון, שהיא הכוהנת שלי בתחום מאז שהגעתי אליה בעקבות אימא. טיפול פנים אני עושה בממוצע אחת לחודשיים".

האיפור שלי
"אני מתאפרת רק בקטנה. מסקרה אשים רק לצורך הופעות. ביום-יום לא אצא מהבית בלי מעגל ריסים אבל ללא תוספת צבע. אני משתמשת במייק־אפ הנפלא "מג'יק" של ענת אהרון, שהוא על בסיס נבט חיטה. הסומק הוא Blush&Kiss של איב סאן לורן מס' 6 בגוון ורדרד, ולשפתיים גיליתי בשנה האחרונה את הטינט Gogo של Benefit בגוון דובדבן".

גבות
"כשמדובר בגבות, על העובי אחראי הצד הפרסי שלי. בשנתיים האחרונות אני מגיעה אחת לחודש-חודשיים, על פי הצורך, לניקוי גבות אצל מושיק טאקו. חשוב לי לשמור על מראה טבעי ולא עשוי מדי".

שמפו אולאו רילקס להפחתת נפח של קרסטס. מחיר: 129 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו אולאו רילקס להפחתת נפח של קרסטס. מחיר: 129 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער
"יש לי שיער גלי, עבה ומלא. בעבר עשיתי גוונים, אבל היום אני שומרת על המראה הטבעי בחום כהה. אני חופפת אותו מדי יום עם שמפו Oleo-relax מהסדרה הכתומה של קרסטס. אני יודעת שזה מוגזם, אז לאחרונה אני משתדלת לדלג על יום אחד בשבוע. לפני שנה גזרתי את השיער לאורך קארה לצורך תפקיד בסרט והתאהבתי בשינוי. הספרית שלי היא נועה מלכה, וקיבלתי טיפ נהדר מהספר גיא סמואל. אני משתמשת בזכותו בתרסיס של Redken, שמבוסס על מי מלח ומחיה את השיער. כשאני שמה אותו יש לי תחושה שכרגע יצאתי מהים".

מני־פדי
"סמדי יעקובי מגיעה אליי הביתה. הלק שלי הוא תמיד ניוד או ורדרד בהיר. אני ממש סובלת משיוף הציפורניים. כשמשייפים לידי, אני מרגישה צמרמורת ודחיה. אני לא מצליחה לגדל ציפורניים, הן נשברות לי. אחרי הכל, צריך להדיח כלים. עד היום אני זוכרת את אימא חוזרת מקיסריה, מורידה את שמלת ההופעה ועושה כלים".

בושם
"עד לפני שנתיים השתמשתי בווייט מאסק של 'בודי שופ', אבל אז הכרתי את בן זוגי, מתן מצפי, וגיליתי שאחותו משתמשת באותו הבושם. מאז החלפתי אותו לטובת White tea של אליזבת ארדן, שיש לו ריח נפלא של ניקיון".

בושם White tea של אליזבת ארדן | צילום: יח"צ
בושם White tea של אליזבת ארדן | צילום: יח"צ

תזונה
"גדלתי בבית בריא מאוד ומגיל צעיר אני יודעת מה טוב לאכול. מילדות קשה לי לאכול ניוקי, למשל, כי אמרו לי שזה נדבק לקיבה. גם לא שוקו – כי זה עושה חצ'קונים. הלוואי שהייתי מצליחה להיות צמחונית, אולי יום אחד זה יקרה. אני מקפידה על ארוחות קטנות ובריאות, שכוללות יותר חלבונים ופחות פחמימות. החולשה שלי היא למלוחים ולא למתוקים. אני לא יכולה לעמוד בפני צ'יפס".

כושר
"אני מתרגלת פילאטיס כבר שנים אצל דליה מנטבר, אבל בקורונה, כשאי אפשר היה לצאת מהבית, הורדתי אפליקציית יוגה בשם Downdog, שהגעתי אליה בעקבות אחותי נעם, ומאז כבר שנה וחצי אני מתאמנת על בסיס יומי ונהנית מאוד. בנוסף, אני רצה במשך 40 דקות על הליכון בחדר כושר. ניסיתי לרוץ עם מתן, אבל לא עמדתי בקצב שלו".

הטיפ שלי
"קומו בבוקר ותאהבו את עצמכם. למדתי להתעורר ולהזכיר לעצמי כל יום מחדש לאהוב את עצמי. כן, גם אם יצא לי חצ'קון – לאהוב ולחבק אותו. מחקרים מוכיחים שאהבה זה דבר מרפא".