דניאל עמית בווידוי מפתיע: "לא התקבלתי לאח הגדול. איזה מזל"

דניאל עמית | צילום: ספיר קוסה
דניאל עמית | צילום: ספיר קוסה

האודישנים ל"האח הגדול", האמת מאחורי התיוגים שהיא מתייגת באינסטגרם וההודעה ששלחה לשחר חיון אחרי הפרידה מאון רפאלי למרות שהן בכלל לא מכירות. דניאל עמית מפתיעה מכל הכיוונים

88 שיתופים | 132 צפיות

משפיענית הרשת הפופולרית דניאל עמית מתחזקת חשבון אינסטגרם מגה פעיל עם כמעט 400 אלף עוקבות ועוקבים, ונחשבת לאחת הנשים האותנטיות ברשת, וידועה בכך שאינה מסתירה את דעתה. בסשן שאלות ותשובות עם העוקבות והעוקבים שלה, היא חשפה כמה דברים מאוד מעניינים.

>> איך הפכה דניאל עמית לאחת המשפיעניות הכי חזקות ברשת?

עמית נשאלה האם היא מרגישה שיש חוסר פרגון בתעשייה, והשיבה בישירות מבלי להתייפייף: "אני מרגישה שזה מעניין לי ת'תחת. מי שאני צריכה שיפרגן לי זה המשפחה שלי והחברים שלי, וכל השאר שימשיכו לזמר". "בתכלס אני לא מרגישה חוסר פרגון", היא סייגה והוסיפה סמיילים בוכים מצחוק, "סתם רציתי לענות שאם יהיה".

דניאל עמית משתפת | צילום: אינסטגרם danielamit@
דניאל עמית משתפת | צילום: אינסטגרם danielamit@

עמית קיבלה שאלה נוספת על מאחורי הקלעים של עולם משפיעניות הרשת, ונשאלה האם כשהיא מתייגת מסעדות בסטורי שלה, זה אומר שהיא לא משלמת. "וואי ממש לא", היא השיבה, "אם אני מעלה משהו ומתייגת אומרים, הנה עוד שת"פ, אם אני לא מתייגת אומרים – הנה היא לא קיבלה כסף אז היא לא מפרגנת. אז די! אני מתייגת כשבא לי גם אם זה לא שת"פ וזה רק פרגון. זה קורה אינספור פעמים".

עוד שאלה שהופנתה אל עמית היא – איך אוהבים את עצמך? "שאלה קשה מאוד", היא משיבה, "זו עבודה שצריך לעבוד בה יום יום. ללמוד לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך ופשוט לשחרר. אני מדברת כאילו זה קל, אבל בוא נראה מישהו מעיז לצלם אותי בבגד ים. ויענו לך אותה תשובה גם כאלה ששוקלות 50 ק"ג… מה זה אומר? שהכל בראש!".

דניאל עמית משתפת | צילום: אינסטגרם danielamit@
דניאל עמית משתפת | צילום: אינסטגרם danielamit@

אפרופו אהבה עצמית ואהבה בכלל, עמית נשאלה על ידי עוקבת שלה איך מתגברים על לב שבור. "אני כל כך גרועה בזה, שעדיף שתשאלי מישהו אחר", היא השיבה, "חברים שלי יודעים… המילה 'פרידה' כל כך מפחידה אותי. אני גרועה בזה, זה כואב לי בעצמות וזה מפחיד אותי רצח. כשאני שומעת על זוג שנפרד אני בוכה שבוע גם אם אני לא מכירה אותם".

לשם ההמחשה, צירפה עמית צילום מסך של התכתבות עם הדוגמנית וכוכבת הרשת שחר חיון, שנפרדה לאחרונה מבן זוגה און רפאלי. "כתבתי לשחר חיון אחרי שהיא ואון נפרדו, ואני לא מכירה לא אותו ולא אותה בשום צורה, אבל פשוט דמיינתי שהיא עצובה וכאב לי", הסבירה עמית, שכתבה לחיון בין היתר: "גם אני עברתי פרידה ושרף לי הלב". ניכר כי חיון התרגשה מאוד מהמחווה ומהאחווה.

דניאל עמית משתפת | צילום: אינסטגרם danielamit@
דניאל עמית משתפת | צילום: אינסטגרם danielamit@

ומה הסיכוי שנראה אי פעם את עמית נכנסת לבית "האח הגדול"? "פעם זה היה החלום שלי", היא משיבה לעוקבות ולעוקבים, וחושפת: "אפילו הייתי בשני אודישנים ולא התקבלתי. ואיזה מזל שלא התקבלתי! היום לא הייתי עושה את זה בחיים". אבל לידיעת הפקת התוכנית, לא הכל אבוד. "מה שכן", היא מגלה, "הייתה מתה להיכנס לאיזו משימה". לידיעתכם.