תחזית אסטרולוגית ל-2013

התחלות חדשות, ביסוס היחסים ועוד בשורות טובות למזלות השונים | צלם: ingimage
התחלות חדשות, ביסוס היחסים ועוד בשורות טובות למזלות השונים | צלם: ingimage

מי יתחתן או ימסד את הזוגיות השנה? למי צפויה זוגיות חדשה? מי יתקדם בעבודה? ולמי צפוי שיפור במצב הכלכלי? בואו לראות מה צופים לכם הכוכבים לשנת 2013

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה | שור | תאומים | סרטן | אריה | בתולה | מאזניים | עקרב | קשת | גדי | דלי | דגים

טלה


מצב אישי ומערכות יחסים
– בשנה הבאה עלינו לטובה תהיו מפוכחים ומציאותיים יותר, נראה כאילו "קפצתם כיתה" בבית הספר של החיים.
הקשיים שנתקלתם בהם בשנה החולפת חישלו אתכם ופקחו את עיניכם לגבי עובדות שונות של החיים, בעיקר לגבי תפישת הזוגיות. הפנויים שביניכם ירגישו צורך עז לקשרים רציניים ומחייבים, לכן גדלים סיכוייכם להתחיל קשר חדש. אתם שלווים ורגועים יותר, ומטבע הדברים גם מזמינים ומסבירי פנים, הרבה מכם יהיו עסוקים בהתחייבויות חברתיות. נשואים שצלחו את השנה החולפת למרות המשברים הקשים חיזקו היטב את הברית ביניהם, ואהבתם פורחת ומתחדשת עם פן רציני יותר, אולם רצוי שתשמרו על דיסקרטיות ביחסים שבינו לבינה.

גם הנשואים וגם המחויבים רגשית יעלו על דרך המלך, תוך שהם מעיזים לקבל וגם לתת, ובביתם תשרור אהבה והרמוניה לאורך כל השנה. באופן כללי צפויה לכם תקופה טובה מבחינה חברתית. אתם תהפכו לידידותיים ולחברותיים יותר.

קריירה – במהלך השנה תחוו התחדשות של אנרגיות וכוחות, שעשויות להעצים תנועה, נסיעות ופגישות. יש לצפות לנסיעות רבות לצורך הרחבת האופקים והידע. תכירו אנשים חדשים ותחוו חוויות חדשות שימנפו את חייכם מבחינת הקריירה והעבודה. משום שאתם שאפתניים וממוקדי מטרה, אוהבים לעבוד קשה ולהגיע להישגים, יחול השנה שינוי משמעותי בתחום העבודה שישפיע על חייכם בטווח הארוך. התמידו לעבוד והשמיים הם הגבול.

רבים מכם יחוו סיום תקופת עבודה במקום אחד ותחילתה של תקופה חדשה. רבים יעסקו בתהייה לגבי עתיד חדש ואף התגבשות מקצועית חדשה. אלה מכם העובדים בתחום המדיה ימצאו הזדמנויות חדשות להתפתחות.

מצב כלכלי – שיפור משמעותי מבחינה כלכלית יחול לקראת אמצע השנה החדשה. זו תהיה שנה של זרימת מזומנים טובה, הצלחה בכל הקשור לכספים, רכוש ונדל"ן, וגם צירופי מקרים ממוזלים אשר יאפשרו לכם להרוויח כסף. גם ההתקדמות בנתיב היעוד ממשיכה לתת פירות טובים בזכות ההשקעה הבלתי פוסקת שלכם ובזכות היכולת שלכם לעשות את השינויים ההכרחיים.

טיפ לשנת 2013 – זכרו: אל תעזבו מקום עבודה, אלא רק אם מצאתם אחרת במקומה. מומלץ לא לקחת הלוואות גדולות שלא תוכלו לעמוד בהן. התרכזו בחיזוק הנפש ובשיפור מגמות הנובעות ממקום לא סטנדרטי. פעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם. התרחקו מהימורים, מהשפעות מזיקות של חברים ושל בני משפחה. היו סבלניים, מאופקים ופשרנים כלפי בני הזוג, והימנעו מהתנהגות אימפולסיבית.

שור

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה יהא עליכם לגלות יותר סבלנות, איפוק ובעיקר יכולת הכלה כלפי בני הזוג כדי לשמר את מערכת היחסים וכדי לא לדרדרה למקומות שאין מהם חזרה. סבלנותכם ונכונותכם להקשיב לצד השני יעזרו לגשר על פערים. רגשות חמים ואמפאטיים יועילו מאוד בהתנהלות האישית. ייתכנו קשיים רבים בזוגיות במהלך השנה, לכן מומלץ לא לעשות שינויים ולשמור על הקשרים בצורה שמרנית ולהשקיע בהם. אם תחפשו את הדרך לאושר, תמצאו אותה זה לצד זו מחדש.

השנה צפויה גם פעילות חברתית ענפה ומגוונת. יתחוללו בכם שינויים מרחיקי לכת בצורת החשיבה, כולל בנושאי אמונה ורוח. נסיעות למקומות מרוחקים יתרמו למהפך בהשקפת העולם שלכם ויעזרו לכם ליצור תמונה חדשה לגבי הסביבה והאנשים המקיפים אתכם, ויגרמו לכם לברר את מהות היחסים שיש לכם בזוגיות ולחשבון נפש בנושא יחסים ובכלל. בשנה הקרובה תהיה נטייה להרחבת המשפחה.

קריירה – זוהי שנה של התחלות חדשות, התרחבות, צמיחה וגדילה כמעט בכל תחום. אם תשמרו על חוסנכם הנפשי, אם תשתדלו לא לצבור חובות ואם לא תסתכסכו עם הממונים עליכם – במהלך השנה תהיה לכם קפיצה גדולה וחיובית בתחום הקריירה. מצב זה ידרבן אתכם לחשוב על לימודים ביתר רצינות. טוב תעשו אם תשקיעו בחינוך ובהשכלה גבוהה, מובטחת לכם הצלחה בתחום. השנה מזמנת לכם אופציות לימוד בתחומים חדשים והתמחות באלה שכבר גיליתם בהם עניין בשנה האחרונה.

מלבד לימודים תעסקו יותר בתחומים נפשיים ומיסטיים. אתם נמשכים יותר להבין את מהות החיים וחלקכם אף צפוי לחזור בתשובה או להתקרב יותר לדת. יהיו מביניכם שיאבדו את מקום עבודתם במפתיע ויהיו שיחוו שינויים פתאומיים סביבם. בכל מקרה יחולו שינויים לטובה. כדאי לשקול ברצינות מעבר לחו"ל, אם לצרכי עבודה ואם לטיול. השקעות אלו ישפיעו עליכם לטובה בטווח הארוך, זה יהיה שינוי מהותי שימשך שנים ארוכות וטובות.

שנה זו טובה במיוחד כדי להשיג תמיכה בהגשמת פרויקטים ומיזמים חדשים. שנה חשובה ויצירתית צפויה לכם בתחום הקריירה. רבים מכם יתפתחו לכיוונים שעליהם הם חלמו ותהיה תמורה ממשית לכך גם בפן הפיננסי כמו העלאה או אופציות רווח טובות יותר.

מצב כלכלי – השנה תצליחו להזרים שפע לחייכם, והשמחה תשרור במעונכם. צפוי שיפור משמעותי מבחינה כלכלית ואתם נכנסים לתקופה נפלאה, אבל שימו לב: ההוצאות גדלות מהרגיל.

השנה מלאת הפתעות ועליות וזה יבוא לידי ביטוי במיוחד בתחומי העשייה. בני מזל שור יזכו בפרסום ובהכרה מלאה. קשרים עסקיים יירקמו עם ארצות אחרות ויניבו לשוורים כסף רב. זוהי שנת התהילה שלכם, ובעיקר של בנות המזל, ומי שיהיה לצידם יזכה גם הוא ליהנות מתהילה זו.

טיפ לשנת 2013 – השתדלו להימנע מקנאה, מכעס ומחוסר ביטחון בבן/בת הזוג. לימדו לקבל את גחמותיו של הצד השני באהבה ובכבוד. נסו לחדש ולהתחדש מבחינה רומנטית. הכפילו את מאמציכם לעיצוב מעמדכם בעבודה, תוך שימת דגש על שמירת הכספים שצברתם. חשוב בשנה זו לא להזניח את ענייני הבריאות ולזכור שמאחורי כל סימפטום בריאותי עומדת סיבה רוחנית/נפשית גבוהה יותר אשר רוצה להתגלות ולהיות מטופלת.

תאומים

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנה מצוינת עבורכם מבחינה רגשית. יהיו שיחושו עצמאות והתחדשות, חופש ללימודים, לנסיעות ולשמחות, ויהיו שיחושו קונפליקט בין הצורך בחופש ובעצמאות ובין הלחץ שיופעל עליהם מצד בני משפחה ומחברים.
נראה שתיענו לחיזורים מצד בני המין השני. שפע יהיה מנת חלקיכם – שפע באהבה או בקשרים. תוכלו להפוך קשרים לא רציניים לקשרים עם התחייבות משפחתית. לרווקים – השנה גוברים הסיכויים לחתונה. לנשואים – צפויות הזדמנות להרחבת המשפחה.

זו תהיה שנה מלאה באושר ובסיפוק רגשי, אולם ייתכנו קשיים לאלה שלא בנו את הקשרים שלהם בצורה כנה ואמיתית. לאלה צפויות פרידות כאובות או שייקלעו לסבך רגשות שלילי.

קריירה – נראה שהשנה תהיו עסוקים עד מעל הראש. ידיכם תהיינה מלאות בעבודה ובטיפול באחרים שבאחריותכם. נראה שאתם נכנסים לשנה של עבודה סיזיפית, מונוטונית וקשה, אולם היא תביא לתוצאות יפות אם תתמידו בה. ההשקעה תשתלם בסופו של תהליך והאחריות תבגר אתכם.

זו השנה שלכם להרחבת אופקים, לסיפוק הסקרנות ולחקירה לעומק של תהליכים. כל אינפורמציה חדשה שתגיע אליכם תהיה חשובה לכם ביותר. צפויות השנה נסיעות רבות אל יעדים מרוחקים. הנסיעות יהיו מלוות במפגשים עם אנשים זרים המאמינים בדתות שונות או במסורות תרבותיות שלא מוכרות לכם.

השקפת עולמכם לגבי פרנסה, רכוש, השקעות והלוואות תשתנה באופן דרמטי בשנה החדשה. שנה זו עומדת להיות שנה של גילוי פנימי עמוק ביותר. דברים רבים שהסתתרו בתת המודע עומדים לגלות את עצמם. הביטחון העצמי שלכם יגדל בשנת 2013.

מצב כלכלי – ממחצית השנה החדשה צפויה התעוררות בתחום הפיננסי. מצבכם הכלכלי יתייצב, אך מומלץ בחום לא לבזבזו על מותרות או על דברים שאינם נחוצים באמת.

טיפ לשנת 2013 – עליכם להיות יותר ריאלים ויותר מפוכחים לגבי הקורה אתכם, ולסגל יחסים מקצועיים הבנויים על חישובים ועל אינטרסים אישיים. רצוי שתסגלו לעצמכם אורח חיים שגרתי, רגוע, שקול ומתוכנן כדי למנוע זעזועים מיותרים בחייכם. מומלץ לשמור על ההון שצברתם בשנה החולפת. השקיעו לטווח הארוך, התרחקו כמה שאפשר מאידיאלים נשגבים, דאגו לעצמכם ופחות לאחרים. שימרו על בריאותכם ביתר אדיקות, אל תזניחו בדיקות שגרתיות.

בני מזל טלה: התמיקו בעבודה ותוכלו להתקדם: השמיים הם הגבול!

סרטן

מצב אישי ומערכות יחסים – בשנים האחרונות נאלצתם לעשות שינויים מהותיים בתבניות ההתנהגות שלכם ובהרגלי החיים. השנה הבאה עלינו לטובה מאפשרת לכם למצוא את האיזון הנכון בנפשכם שיאפשר לכם תחושה נינוחה ולא לוחצת. יש לכם רצון עז לקבל חום, רוך ותמיכה.

במחצית השנייה של השנה תגיעו להישגים מבורכים וחסרי תקדים הדורשים גיבוש עצמאות, אנרגיה ומוטיבציה. צפוי מפגש מרגש עם אישיות שתהפוך לגורם חשוב ומשפיע בחייכם.

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות נקודת מבחן ליחסים. השנה עשוי להיפתח עבורכם חלון הזדמנויות לקידום ולשיפור במערכות יחסים קיימות. בשורות משמחות יגיעו אליכם בקשר לתינוקות, להריונות ולהישגי הדור הצעיר במשפחה.

זוהי שנה נפלאה לנוח ממאבקים וליצור זמן איכות עם ילדיכם ואהוביכם. השנה רצוי להתמקד במשפחה ובמשפחתיות. אם יש נושאים לא סגורים עם בני המשפחה הקרובה והרחוקה – הרי שהדברים יופיעו השנה כשיעורים שיש לעבור אותם. המשפחה תדרוש את תשומת הלב שלה, ולמעשה תוך כדי זה יש לכם אפשרות לבנות גישה חדשה לגמרי בנושאים כמו משפחתיות, הורות, אימהות וילדים. הפנויים יוכלו להכיר אנשים חדשים ולבנות מערכות יחסים לטווח הארוך על בסיס רציני ואחראי, והנשואים ימצאו אוזן קשבת והבנה הדדית עם בן/בת הזוג. תהיה הזדמנות למסד את הקשר וליהנות מהצדדים הטובים יותר של הזוגיות.

קריירה – שנה חשובה ובסיסית מאוד בתחום הקריירה. רבים מכם יהיו עסוקים בהתפתחותם האישית: לימודים, התחלת מיזמים או חיפוש כל דרך כדי לייצב את מצבכם. השנה אתם זוכים ביצירתיות ובהשראה שתועלנה לכם בתחום המקצועי והעסקי. ליוצרים שביניכם צפויה שנה משמעותית עם הזדמנויות לביטוי מוצלח בנושא.

ייתכן שתחליטו לשנות כיוון ולפתוח בקריירה חדשה. הכי טוב להיות עצמאי בתקופה זו, כי העולם שלכם דורש התחדשות ויכולת להמציא עצמכם מחדש בעבודה בכל פעם. תוכלו השנה ללמוד דברים שיעזרו לכם במישור הרוחני וגם יעשירו אתכם בתכנים מעשיים.

חכמת החיים שלכם והאינטואיציה יתעצמו השנה. ניסיון העבר מלמד אתכם להיות שקולים ומעשיים. קשרים כאלה ואחרים נוצרים בעיקר מטעמי תועלת, אך כדי שמערכת מסוימת תוכל לשווק את עצמה, תצטרכו למצוא את האיזון הנכון שיאפשר תחושה נינוחה ולא לוחצת. ענייני חו"ל יהיו דינמיים לאלה שתחום זה מודגש בחייהם.

מצב כלכלי – למרבה הצער, המצב הכלכלי הדחוק ימשיך ללוות אתכם עד מחצית השנה, ואחריה תחושו הקלה עצומה. זה הזמן לארגן מחדש את ענייניכם הכספיים ולבקש הטבות ובונוסים. זו שנה של עבודה קשה אך עם הזדמנויות לרווחים פיננסיים.

טיפ לשנת 2013 – היזהרו מהחלטות שגויות, רצוי להתייעץ קודם לפני שאתם מבצעים שינוי בקריירה. במערכות היחסים היו החלטיים, נחרצים ופחות מעורפלים. אין זה הזמן לקבל החלטות קיצוניות, אלא לתכנן את הצעדים בזהירות ומראש כדי להיות מוכן לכל אירוע שיתרחש. זו שנה טובה לטיפול פסיכולוגי/נפשי מכל סוג שיתרום לתחושת רוגע ושחרור מלחצים.

אריה

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנה גדולה לאריות במונחים של משפחה, בית, כסף, עבודה, נישואין/זוגיות, השכלה גבוהה וחיזוק מערכת יחסים ארוכת טווח עם חברים.

זוהי שנת התחדשות ורענון בכל תחומי החיים. מי שמתכנן להרחיב את תחום הקשרים שלו יחווה היכרויות נפלאות שיביאו לו מזל וטובות הנאה. הוא ייהנה משפע הזמנות ומאירועים חברתיים. הפנויים עשויים ליהנות משפע היכרויות (תיתכן פגישה מרתקת דווקא בחו"ל), ואילו אלה המצויים כבר בקשר, יחוו חידושים, התרעננות והפתעות טובות. תוכלו לנסוע עם בני הזוג לחו”ל או להרפתקה יוצאת דופן אחרת. אלה וגם אלה עלולים להיות פגיעים מאוד מבחינה רגשית, דבר העלול לפגום ביחסים ולהעמיד את מערכות היחסים במבחן, מצב שידרוש מצידכם מוכנות לתהליך של שינוי מהותי, לעיתים פסיכולוגי.

קריירה – בשנה האחרונה הצלחתם לממש שאיפות רבות בתחום הקריירה, שאיפות שזמן רב חלמתם להגשים. השנה צפויות לכם הזדמנויות לקדם ענייני אומנות ויצירה. זוהי שנה משמעותית גם לאלה מכם הלומדים תחומים חדשים בעלי אופי ארגוני, הפקה ותחומי יישום ופרסום. אתם מלאים בקסם אישי המופנה לחשיבה יוצרת וחיובית, לכן אתם צפויים לקידום למקומות שאתם חפצים בהם. אתם מתעלים על עצמכם בנוגע לרעיונות לקידום עצמי בעבודה, בנושאים עסקיים, בשיווק, במכירות, במתן שירות מעולה, בתווך ובייעוץ עסקי מבריק ויעיל.

מצב כלכלי – כספים ייכנסו במהלך השנה לחשבונכם, ויעזרו לכם לטפל בדברים הקשורים לבית, למשפחה, לבריאות או לשיפוצים. יחול שיפור מהותי ביכולתכם לנהל את כספכם ואת ענייניכם הפיננסיים, תהיו מחושבים יותר ותוכלו לשמור על יציבות כספית ועל תנאי מחיה נוחים.

טיפ לשנת 2013 – כדאי לא להגביל את בני הזוג. תנו להם מרחב מחיה וגלו אמפטיה לעיסוקיהם ולתחביביהם. עליכם לקבל כל שינוי שיהיה בכם באהבה. כדאי לשמור על יציבות בתחום העבודה ואל תתפתו לבצע שינויים מרחיקי לכת ללא ניתוח מדוקדק של המצב, כי זה עלול לסכן אתכם מבחינה כלכלית. אתם צריכים להימנע ממזון עתיר סוכרים ופחמימות ולהזין את עצמכם בירקות ובמינראלים.

בתולה

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה החדשה תמלא אתכם באופטימיות. כל קשר שתרקמו יהיה לטווח ארוך. עמיתים לעבודה יקנאו בכם על יעילותכם ועל קסמכם האישי. תהיו מוקפים בחברים ובידידים, בתנאי שתראו להם את הדרך אליכם ולא תסתגרו. השתדלו להדוף הצידה כל מקור לדאגה, הסתמכו יותר על ההיגיון ועל השכל הישר במערכות היחסים הזוגיות שלכם. ראייה אסטרטגית המסתמכת על שיקול דעת תהיה משמעותית עבורכם בהמשך. לפנויים צפויים נישואים או מיסוד יחסים. תוכלו בעדינות לרקום יחסים ולהשקיע טיפול מסור באהובים. קסם האהבה ישרור אצלכם במשך כל השנה.

קריירה – הזדמנות חדשה עשויה לעלות על הפרק, אולי לעבודה או לפרויקט בתחום מעניין ומרתק. קל לכם לייצר רושם חיובי שיפתח לפניכם דלתות חדשות והצלחה בראיונות. לקראת סוף השנה ייפתח עבורכם חלון הזדמנויות אדיר שיקפיץ את הקריירה שלכם למקומות של הצלחה והתחזקות. זוהי שנה מייצבת ואחראית שעשויה לשפר את ביטחונכם העצמי. אתם פעילים ויצירתיים ומחוברים לאסתטיקה וליופי. זוהי גם שנה טובה להשתלמויות, להרחבת הידע ולרכישת ניסיון מחבריכם למקצוע. עקב כך ישתפרו יכולותיכם המקצועיות שיתרמו רבות להצלחתכם.

מצב כלכלי – השנה תתפוגג תחושת התקיעות הכלכלית שחשתם בתקופה האחרונה. כספים שיזרמו לחשבונכם יעניקו לכם שפע אפשרויות להשקעה. יחד עם זאת רצוי לא לעבור דירה, אלא להשקיע בבית הקיים. לכל הסטודנטים והתלמידים זו עומדת להיות שנה נהדרת בלימודים. גם כל מה שקשור לטיולים ולקשרים עם חו"ל ילך בצורה נפלאה, מומלץ לנקוט בגישה רכה וחופשית ולאפשר לעצמכם מרווחים של הפסקות, שקט ורגיעה.

טיפ לשנת 2013 – עליכם ללמוד להיות סבלנים ומתונים בכל הקשור למערכות היחסים. נסו להיפתח לאנשים חדשים והימנעו מסקפטיות מיותרת. זכרו שלא כל מי שמתקרב אליכם בהכרח מאיים על קיומכם. תוכלו בעדינות לרקום יחסים ולהשקיע בהם, יחסים של נפש ונשמה יירקמו ליחסים נפלאים. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון. האושר שלכם תלוי במידה רבה בחוש ההומור ובשמירה על רוגע ועל איזון. שפרו את כושרכם הגופני באמצעות פעילות ספורטיבית כדי להפיג את המתחים הנובעים משעות העבודה הארוכות.

בני ובנות מזל תאומים: השנה גוברים הסיכויים לחתונה

מאזניים

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה החדשה תיטיב עם הפנויים שביניכם, שיזכו בקשרים מדהימים וחדשים. גוברת עכשיו המודעות שלכם לחיות במסגרת מחייבת, ביציבות ובהרמוניה. הביטחון ההדדי בזוגיות ישתפר השנה. הרווקים יוכלו ליצור מערכות יחסים חדשות שתתבססנה על הבנה הדדית. מאידך הנשואים שביניכם חייבים ללמוד להתפשר, לכבד את החופש, את העצמאות ואת הצרכים האישיים של בן/בת הזוג כדי לא לדרדר את המערכת לגירושין. קשרים טובים יאופיינו במתן חופש מלא וביכולת ליהנות מעצמאות ומאמון הדדי. השנה תקבלו הזדמנות לבנות יחסים הרמוניים, תקינים ומלאי אהבה. אם תשכילו ללמוד את לקחי העבר, תצלחו את השנה בשלום.

קריירה – השנה תהיו עסוקים בביסוס מעמדכם המקצועי. המוטיבציה העצומה שלכם תביא לשיפור מעמדכם, לכבוד ולהצלחה. תוכלו גם ללמוד ולהתפתח מבחינה רוחנית. כל נושא שתלמדו באוניברסיטה יצליח. בנוסף צפויות לכם נסיעות רבות לחו"ל.

מצב כלכלי – בתחום הפרנסה אתם עלולים לחוות אי אילו גבולות או קיצוצים ותרגישו לחצים שייאלצו אתכם לעבוד קשה ולהתפרנס פחות. אם תדעו להתאפק ולחסוך, תצליחו בהמשך. האירועים שתיתקלו בהם אינם "סתם". גם אם הם קשים יש להם משמעות נסתרת גבוהה יותר: מדובר באתגרים שהכרחיים עבורכם ללימוד ולהתפתחות. זו עלולה להיות שנה של התמודדויות – אך מתוך ההתמודדויות צפויה צמיחה גדולה, בגרות ויצירה של תשתית יציבה ביותר לאישיותכם.

טיפ לשנת 2013 – כדי להשיג ביטחון חומרי ולהבטיח את עתידכם הכלכלי אתם נדרשים השנה לקבל אחריות כלכלית ולבצע שיקולים פרקטיים. זכרו: התכונות שיקבעו עבורכם את מאזן ההצלחה עד סוף השנה יהיו הרצינות, ההתמדה והדבקות במטרה. יש לגלות הבנה ותמיכה בבן/בת הזוג, גם אם הם עושים טעויות. שיתוף פעולה וגילוי לב ביניכם הוא המפתח עבורכם להצלחה במערכות יחסים.

עקרב

מצב אישי ומערכות יחסים – בשנה הנכנסת האידיאל שלכם יהיה סיפוק מקורביכם. השנה תשקיעו בזוגיות ובאינטימיות שלכם, קשרים טובים יניבו ילדים למכביר. מאושר מי שיהיה בקרבתכם, מפני שהוא יקבל את כול החום שבעולם. יש לכם את המשאבים הפנימיים הדרושים כדי להביא להרמוניה בסביבתכם הקרובה וליצור את הקשרים ההדוקים עם האנשים הקרובים לכם.

קריירה – זוהי שנה חיובית בתחום העבודה, העסקים והיצירה. תרגישו נינוחים ושלווים ותשליטו סדר ברוב שטחי חייכם. תרצו להרחיב אופקים, לגדול ולצבור ידע. במסגרת זו תתעניינו בחינוך, במדינות זרות ובנסיעות- במיוחד במונחים של נסיעות רחוקות מהבית. השנה החדשה תהיה שנה מעשית שבה תוכלו לחשוב בבהירות רבה על רעיונותיכם. חשוב להיות עקבי ולבצע את תכניותיכם עד להגשמתם המלאה כדי להגיע להצלחה. מי שעובד בתחום המדיה והתקשורת יצליח לבנות לו אימפריה של הצלחה ארוכת טווח ובסיס איתן ואינטנסיבי.

מצב כלכלי – כספים צפויים להגיע שלא בעזרת העבודה שלכם: ביטוח, ירושות או השקעות של בן/בת הזוג. ייתכן שאתם נמצאים בסיומו של פרק משמעותי בחיים ובהתחלה חדשה, שתבוא לידי ביטוי בהתנהלות הפיננסית, המקצועית, המשפחתית, הרגשית, או בכל מישור חיים אחר שתובע שינוי. החיים יהפכו לתובעניים יותר, ותצטרכו להתאמץ ולעבוד קשה כדי להגיע להישגים. עבור כל אחד זה יורגש בתחום אחר, אבל המשותף הוא הצורך להיאבק, להתמודד עם בעיות ולמצוא להן פתרונות. מה שיתחולל בחייכם השנה ישפיע על כל העשור הקרוב.

טיפ לשנת 2013 – הגישה התובענית, השמרנית, הנוקשה והשיפוטית עלולה להקשות עליכם. אולם גם בקושי יש תגמול – תידרשו לחריצות ולהשקעה במנות גדושות כדי להתגבר על הקשיים, ובסוף תצליחו להשיג את מטרותיכם בכל תחום. תמונת המצב עלולה להתמקד בתחום הכלכלי, המקצועי, הרגשי או הבריאותי. אל תסמכו על המזל, רק עבודה קשה ולמידה מהניסיון יועילו לכם.

קשת

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה הבאה עלינו לטובה תזמן לכם שפע אירועים חברתיים, התחברויות והיכרויות. זהו זמן טוב לחתונות ולהרחבת המשפחה. קשתים רבים יינשאו, יקימו משפחות, ייהנו מהרחבת המשפחה, יעברו דירה או יבנו בית. שנת 2013 מבטיחה לכם שנה גדולה במונחים של כסף, מערכות יחסים, משפחה ואהבה. נראה כי במהלך השנה תיאלצו לטפל ולתמוך בחברים ובבני משפחה. אתגרים רבים יעמדו בפניכם בתחום החברתי והמקצועי. עליכם להוכיח כושר מנהיגות למען קידומכם בעבודה ובחוג החברתי.

קריירה – השנה מצוינת לקשתים במיוחד בתחום העבודה וחיי היום-יום. נראה שסוג של התייצבות יהיה אצלכם. תצליחו להרחיב את האחריות שלכם בתחום העבודה, ולפרסם את יכולותיכם וכישרונותיכם הברוכים. העבודה עצמה עלולה להיות מעט שבלונית אך הכרחית. קור רוח והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם. בסך הכל עומדים בפניכם חודשים שיובילו לקידום ולהצלחה בעזרת התנהלות שקולה ומתוכננת.

מצב כלכלי – ענייני כספים והשקעות יגזלו חלק גדול מזמנכם, עליכם לגלות יותר פרקטיות בהתנהלות הפיננסית. עליכם להיות זהירים, כי אתם עלולים להתפתות לפזר כספים יותר מאשר בשנים הקודמות, להפגין את האהבה שלכם על ידי כסף או לבזבז כסף מוגזם על מנת להראות לאדם אהוב עד כמה הוא חשוב לכם. אם תהיו מודעים לחוסר היציבות המתלווה לגחמותיכם הרגעיות, מובטחת לכם הצלחה כבר מאמצע השנה.

טיפ לשנת 2013 – עליכם לשים לב לבריאותכם. אל תזניחו את עצמכם, הרבו במנוחה, ערכו בדיקות תקופתיות ואיכלו מזון עתיר בויטמינים. השנה תלמדו שאהבה לא קונים בכסף ושפזרנות מסוג זה מרחיקה אהבה יותר מאשר מקרבת. כדאי לכם לפנות לייעוץ אישי בקשר לאהבה ולנתינה מוגזמת. מומלץ גם לתת חופש לילדים ולא לצפות מהם לדבר. יש נסיבות חיצוניות שלא תלויות בכם. היו בטוחים שיש השגחה עליונה והכל לטובה. השתדלו להימנע מוויכוחים ומהתנהגות קטנונית ותמכו ככל יכולתכם בבן/בת הזוג.


בני מזל דגים: השנה יצטרפו עוד תינוקות למשפחה

גדי

מצב אישי ומערכות יחסים – השנתיים האחרונות הראו מגמה של עיכוב וקשיים בהתקדמות במישור האישי והרגשי, אולם השנה היא בסימן של בנייה והתחדשות. בתקופה האחרונה עברתם תהליכים ותלאות מואצים באישיותכם, תהליכים שהכבידו עליכם מחד, מאידך גרמו לכם להבשיל ולהחכים. עברתם סוג של היטהרות נפשית שתטיב עמכם בשנים הבאות.

זוהי שנה המבטיחה לכם שפע: חתונות, ילודה ושמחות משפחתיות. צפויה הרמוניה בתחום הזוגיות והמשפחה. הקשרים ייבנו על אימון הוקרה ואהבה. שנת 2013 תתמוך בכם במידה רבה בתחומי העבודה, הקריירה, המשפחה, היחסים עם האחים, הילדים, היחסים עם החברים ובשותפויות. השינויים העמוקים ימשיכו לעצב אתכם. אתם עושים מאמץ ומשקיעים בטיפול באחרים, יחד עם זאת נראה שהשנה תצמצמו את מספר החברים לקומץ חברים טובים ורציניים בלבד. מערכות היחסים ייכנסו לשיפוץ כללי חיובי, ורבים מהפנויים ימצאו סוף סוף את הנפש התאומה שאותה חיפשו.

קריירה – אתם מרגישים מחוזקים באישיותכם ויודעים מה להגיד ומה לעשות עם יותר ביטחון עצמי ועוצמה פנימית. השאפתנים והנמרצים שביניכם עשויים להימצא בתוך קלחת של יוזמות ועשייה המבטאים רצינות, אחריות ובגרות. המשיכו לחתור לעבר שינויים בעבודה ובקריירה. יש לכם הזדמנויות להתרחב עם העבודה למקומות שתמיד רציתם, אם בלימודים, אם בקשרים עם חו"ל ואם פשוט להרחיב את העסק הקיים. העוסקים בפעילות ציבורית/פוליטית ייהנו מתקופה מוצלחת ומהכרה גבוהה ביכולות שלהם.

מצב כלכלי – השנה כל עשייה שלכם תניב כסף. זוהי שנה של צבירת נכסים וסיכויים טובים להגדלת ההכנסה. אולם עליכם לשים לב לא להפריז בהוצאות. שמרו על ענווה ואל תנסו "לנקר עיניים". מומלץ בחום להימנע מנטילת סיכונים כלכליים ומהשקעות גדולות ללא בסיס רציונאלי. יש לפסוע בזהירות רבה כדי לא להרוס הישגים.

טיפ לשנת 2013 – כדאי לפעול מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ולגלות עקביות בזמנים של אי בהירות. יחסי ציבור טובים יפתחו בפניכם דלתות רבות. שימו לב: השנה תהיה אצל רבים מכם נטייה מובהקת להשמנה, לכולסטרול וללחץ דם גבוה. הקדימו תרופה למכה והימנעו מאכילה מופרזת של מזון עתיר בשומנים.

דלי

מצב אישי ומערכות יחסים – השנה תחגגו מבחינה רומנטית. הקלילות שלכם תאפיין את הפן הרגשי. ביחסים יש לשמור על הקלילות שמאפיינת אתכם מבלי להכביד על הצד השני בקנאה או בדרישות מופרזות. שעות הפנאי שלכם תהיינה מהנות ויכללו תחביבים עם הצעירים שבמשפחה.

רבים מכם יעמיקו את קשריהם לסוף המיוחל – חתונה והרחבת המשפחה. הקשרים החברתיים שלכם יתרחבו וקשרים עם חו"ל ילכו ויתחזקו. הנשואים שבכם נדרשים לשימת לב מיוחדת לזוגיות שלהם. קשרים רופפים עלולים להגיע לסיומם השנה, נסו לא לקבל החלטות פזיזות, לכו לייעוץ והשתדלו בכל מאודכם לשמר את הקשר.

קריירה – בשנה הבאה עלינו לטובה תהיו עסוקים ודרוכים בביסוס מעמדכם המקצועי, לפעמים אפילו עם תחושה של כפייתיות. בעבודה עומד להסתיים תפקיד או פרויקט שבו עסקתם ותוכלו להתקדם ולהצליח בעזרת התנהלות שקולה ומתוכננת. עם זאת, עליכם לשים לב ליחסיכם עם גורמים בעלי סמכות שעשויים להשפיע על עתידכם המקצועי. אם אתם מחפשים עבודה, מהרו ושלחו קורות חיים החל מראשית 2013, צפויות לכם הפתעות.

תחום התקשורת מצוין השנה לדליים לפרנסה. השנה גם תחוו שינוי חשוב במיוחד בתחום התקשורת הבין אישית. בעזרת לימודים, יחסי ציבור ולמידה מהחיים תלמדו לתקשר טוב יותר עם אחרים ותעלו את רמת המודעות שלכם כלפי הסביבה. חלק גדול מכם יעבור לסביבה חדשה או יכיר אנשים חדשים ברמה אחרת. תלמידים שיעברו לבית-ספר אחר עשויים להצליח ולהעלות את רמתם לאין שיעור.

ליוצרים שביניכם צפויה שנה יצירתית במיוחד עם הזדמנויות להכרה. לאמנים שביניכם ולמי שעוסק בטיפול מכל סוג – זוהי שנה של התקדמות משמעותית ויכולת גדולה יותר להתחבר לנפש ולכוחות הריפוי.

מצב כלכלי – בשנה הקרובה תרגישו שיפור ברמת החיים והשתחררות מעול ומעכבות שהצרו את צעדיכם עד כה. מתחילה עבורכם תקופה פיננסית טובה יותר עם הזדמנויות לצמיחה כלכלית.

טיפ לשנת 2013 – שימו לב ליחסיכם עם אנשים בעלי סמכות. אם מישהו פוגם בהם, חשוב שתתקנו אותו. אם הגעתם לצומת דרכים מבחינת הקריירה ועליכם למהר ולקבל החלטות בקשר לעתידכם, טוב תעשו אם תיקחו פסק זמן לרגיעה ולמחשבה כדי לעבד נתונים וחוויות, וכדי לשקול את צעדיכם העתידיים. מבחינה בריאותית תצטרכו להמשיך ולהקפיד על תזונה נאותה בגלל נטייה ללחץ דם גבוה.

דגים

מצב אישי ומערכות יחסים – שנת 2013 תאפשר לכם עשייה ברוכה הקשורה לדחפים בתחומי היצירה, הנסיעות והאהבה. הקשרים עם הדור הצעיר יתחזקו, והסיכוי להריונות וללידות יגדל. באמצעות הקסם האישים שלכם תוכלו ליצור קשרים רומנטיים איתנים. חיי הרגש שלכם יזרמו בהרמוניה טובה, לפנויים שבניכם יש סיכויים טובים להכיר את בן/בת הזוג הראויים להם. קשר חדש יתפתח לקשר נפשי ורגשי לטווח הארוך, והחלומות יתגשמו…

השנה השפע נופל על הבית ועל המשפחה. הרבה דגים יחוו שמחות רבות. קיימים סיכויים טובים לנסיעות לחו"ל לביקור, או שאחרים יבואו להתארח אצלכם. שיפוצים ופתיחת קירות והרחבת הבית אפשריים. הקשרים עם ההורים יהיו טובים יותר, וענפי המשפחה יתרחבו ויסתעפו.

קריירה – העבודה הקשה של השנים האחרונות תניב תוצאות מצוינות. מי שלא מצא עבודה עד כה, ימצא אותה השנה. למעורבים בפוליטיקה ובעסקים צפויות תוצאות טובות. לתלמידים ולסטודנטים קיים סיכוי טוב להצלחה במקרה של בחינות כבדות וראיונות עבודה.

מצב כלכלי

טיפ לשנת 2013 – התחברו לצד הרוחני שבנפשכם. השנה תעברו תהליכים של שינויים רבים בזהותכם ובאישיותכם, תהליכים שיאפשרו להשיל לאט לאט מעצמכם את מה שלא מתאים לכם מתוך האישיות שאימצתם לכם בעבר, ולברוא את עצמכם מחדש. התחילו לחשוב במונחים של רצינות, אחריות ובגרות שבצידן יש מוכנות לקבל את המגמות החיוביות והשליליות של החיים. זה הזמן להתחבר לעוגן ולשגרה שמעניקים תחושה של שייכות ושל ביטחון.

השנה החדשה תביא לכם תובנות רוחניות. תוכלו לבדוק היכן שגיתם ולאן פניכם מועדות. תהיו רגישים יותר לכל דבר, זוהי ההזדמנות שלכם להיפטר מפחדים ומרגשות אשם. תפישותיכם בנושאי אהבה וקרבה תעמודנה למבחן. רוב ההתקדמות שלכם השנה תתבטא דרך תובנות חדשות שאליהן תגיעו בדרך רוחנית. למרות האתגרים והמכשולים שעלולים לצוץ השנה, תצאו מנצחים עם ראייה ברורה של הכיוון שאליו תלכו בחיים.

בברכת שנה טובה ומצלחת,

מזל אהרוני

מזל אהרוני היא מרצה,מנחת קבוצות, אסטרולוגית ונומרולוגית