תחזית אסטרולוגית לפברואר

תאומים: העמיקו את מערכות היחסים ביציאות משותפות ובשיחות נפש | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב |  Steven Pepple - Fotolia.com
תאומים: העמיקו את מערכות היחסים ביציאות משותפות ובשיחות נפש | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Steven Pepple - Fotolia.com

למי צפויה תקופה מלאת מתח? מי צריך להיזהר מעמיתים לעבודה? למי צפויה יציבות בתחום הזוגי? ולמי צפויים סכסוכים? כל התשובות בתחזית לחודש פברואר 2013

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

אתם מתאוששים מהזעזועים ומהטלטלות של השבועות האחרונים. החיוניות תשוב אליכם, ותהיו יותר מקוריים, יצירתיים והחלטיים. תוכלו לממש סוף סוף תכניות שנבלמו לאחרונה שלא באשמתכם.
הטיפ החודשי: רצוי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות הכלכלית הקשה ואל גורמים שאין לכם שליטה עליהם. חשיבה חיובית וגישה פרקטית יסייעו לכם.

שור

החודש תיאלצו לטפל בעניינים הקשורים בפיננסים. אתם לחוצים בגלל הוצאות רבות שנכפו עליכם. הביאו בחשבון שיקולי פרקטיות. אל תתנגדו לחידושים ואל תיבהלו מחסימות שבאות מבחוץ או מבפנים. לכו בנחישות ובאומץ אחר רצונכם ואל תפחדו לעשות מהלכים נועזים – התוצאות יגיעו בשבועות הקרובים.
הטיפ החודשי: היו ערניים בכל הקשור לעסקות פיננסיות כדי שלא ירמו אתכם וינצלו את מצבכם הלחוץ. אל תיתנו החודש אמון בהבטחות של אחרים, כי ייתכן שאין להן כיסוי.

תאומים

כדאי למקד את עיקר האנרגיות החיוביות שלכם בשיקום הזוגיות והמשפחתיות. העמיקו את מערכות היחסים ביציאות משותפות, בשיחות נפש ובחוויות בלתי נשכחות. היכולת הוורבלית-תקשורתית שלכם טובה מתמיד. כדאי לנצל אותה לבניית מערכות יחסים גם עם חברים ועם הממונים עליכם.
הטיפ החודשי: היזהרו מוויכוחים ומעימותים על רקע עקרונות ועמדות מוקצנות.

סרטן

זהו חודש הרווי בעליות ובמורדות רגשיים, לכן נסו לא לפרש את התגובות שתקבלו ברגישות רבה מדי ולהיעלב מדברי שטות. אתם זקוקים למנוחה ולזמן בחברת עצמכם. חשוב שתנוחו, תאכלו כמו שצריך ותשמרו על עצמכם. בימים הבאים תהיו עסוקים בעניינים ביורוקרטיים.
הטיפ החודשי: למדו לזרום ולא להילחם במצבים מעצבנים שתיתקלו בהם. מומלץ לעבור בדיקות תקופתיות כחלק מהשגרה.

אריה

זוהי תקופה של התלבטויות. אינכם בטוחים אם עליתם על הדרך הנכונה עבורכם, אך מצבכם עומד להשתפר במהלך השבועות הבאים וצפויה הטבה באיכות חייכם. תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל הקשור לתחום עיסוקכם, אך עליכם להיזהר במה שתספרו לאחרים. הימנעו מחשיפת תכניותיכם העתידיות לחברים. ייתכן שיש המקנאים בהישגיכם.
הטיפ החודשי: המעיטו בהתייעצויות שבהן אתם מורגלים לשתף אחרים.

בתולה

הגיע הזמן שתביאו את עצמכם למרכז הזירה. שם המשחק החודש הוא הגשמה עצמית והנאה. החודש יחזרו אליכם כישורי הדיבור, החשיבה והתקשורת ויהיה לכם קל לבטא את עצמכם, בעיקר מול קהל.
הטיפ החודשי: שמרו על דיסקרטיות. למרות הביטחון שלכם בשיפוטכם המקצועי, היזהרו בדבריכם. גם אם אתם נעלבים עדיף שלא תגיבו. גם אם מישהו מהממונים בא בדרישות מוגזמות, נסו למצוא את הכוחות כדי לבצע כל מטלה.

בתולה: גם אם מישהו מהממונים בא בדרישות מוגזמות, מצאו את הכוחות כדי לבצע כל מטלה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | pressmaster – Fotolia.com

מאזניים

לאחר שבועות של חששות וחרדות בכל תחום (בריאות, משפחה וקריירה) עליכם לתת מנוחה לראשכם ולגופכם. מצאו את הזמן לעשות את הדברים שאתם אוהבים, וגם הקדישו תשומת לב לבני המשפחה. זו תקופה של יציבות בתחום האהבה והזוגיות. רצוי שתלמדו להקשיב לבני הזוג ולהכיל את דבריהם.
הטיפ החודשי: חשוב שתתגברו על חוסר הביטחון שלכם ביכולתכם להתמודד עם בעיות. פעלו משיקולים שכליים-לוגיים ולא מתחושות הלב. למדו ליזום, להעז ואפילו לקחת סיכונים.

עקרב

החודש יש לכם עדיין חילוקי דעות עם סביבתכם ואתם נוטים להגיב (מתוך התגוננות) בכעס ובתסכול על דברי ביקורת. אם דעותיכם אינם מתקבלות על ידי אחרים, אתם יוצאים מאיזון. לטובתכם, למדו לשלוט באימפולסיביות הרגשית שלכם.
הטיפ החודשי: הימנעו החודש מכל פעילות תקשורתית שעלולה לגרור שערורייה ושמרו על דיסקרטיות. דחו את תכניותיכם לגבי הבית או העבודה לשבועות הבאים. חשבו קדימה וערכו את תכניותיכם בהתאם, אך אל תעשו עדיין מהלכים חדשים ומחייבים.

קשת

התשוקה לכוח או להשפעה עלולה להיות מלווה ברוח קרבית. חשוב שתשמרו על איזון. בקרוב תאפשרו לעצמכם להיפתח ולזרום, אבל החודש הימנעו מקבלת החלטות כפייתיות ופזיזות. הנושאים הכלכליים תופסים כיוון חיובי ביותר. החשיבה שלכם בהירה ועניינית ונראה שכל יוזמה כלכלית תצלח. זהו הזמן לדאוג גם לכל הקשור לבית שלכם או לנושאים שעניינם נדל"ן.
הטיפ החודשי: אל תניחו לכושר השכנוע או לכריזמה של מישהי להסיח את דעתכם או להניא אתכם ממטרותיכם.

גדי

החודש תגלו רגישות גבוהה בכל הקשור למערכות יחסים אישיות או מקצועיות. אתם מלאי מרץ, כוח חיים וחיוניות. השאיפות שלכם ברורות וממוקדות. מומלץ לנצל את הבהירות המחשבתית להתוויית תכניות חדשות לשדרוג הקריירה שלכם.
הטיפ החודשי: הישמרו מפני עמיתים לעבודה. ייתכן שהם חותרים תחתכם. היפתחו בפני בני הזוג, שתפו אותם בתכניותיכם העתידיות והקשיבו לעצות הבונות של בני המשפחה.

דלי

החודש תחושו צורך עז לשינוי מהותי בתחום הזוגיות והמשפחה. נראה שסבלנותכם מתחילה לפקוע. אי היציבות והגחמות של הסובבים אתכם גדשו את הסאה מבחינתכם.
הטיפ החודשי: קשה לייעץ לכם. לכו עם צו לבכם, אך זכרו שהדשא של השכן אינו ירוק משלכם. למדו ליהנות מהקיים ומרגעי האושר הנדירים. צפויה התאזנות כלכלית בזכות סכום כסף שיוחזר לכם.

דגים

החודש קיימת נטייה למצבי רוח, לעצבנות ולאי שקט, שעלולים להשפיע על הזוגיות, על המשפחה ועל הקריירה. נסו לשמור על קור רוח ועל חשיבה הגיונית וצלולה כדי לא להרוס כל חלקה טובה שהשגתם בעמל רב. בזירת העבודה נראה שהגעתם לצומת דרכים בקריירה ויש צורך בהחלטות ובהכוונה חדשות.
הטיפ החודשי: קחו את הזמן ואל תמהרו לקבל החלטות מחייבות לטווח הרחוק. אתם זקוקים להרפיה ולהירגעות, אחרת תחושו אי שקט ואובדן שליטה.

* ומה יקרה לכם השנה? היכנסו לתחזית אסטרולוגית לשנת 2013

האם העבודה מתאימה לכם? בואו לבדוק איזה מקצוע מתאים לכם על פי המזל שלכם

* קראו גם: האם אתם שייכים למזלות הרומנטיים?