תחזית אסטרולוגית למרץ

מאזניים - הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם | צלם: שאטרסטוק, Strawberry Mood, א.ס.א.פ קריאייטיב
מאזניים - הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם | צלם: שאטרסטוק, Strawberry Mood, א.ס.א.פ קריאייטיב

מי אינו ישן בלילה בגלל בעיות כלכליות ומי עומד בפני החלטה מקצועית גורלית? מי עומד לפגוש את אהבת חייו ואיזה מזל יתמודד עם קשיים בתחום הזוגיות? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית למרץ 2013

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

החודש יש דגש על התקדמות בעבודה, ואתם מתמודדים על תפקיד חייכם. הלחץ הנפשי שבו אתם נתונים הוא רב, וההתמודדות על התפקיד החדש מחייבת תחרות בין כמה מועמדים. אתם משחקים משחק נקי, כי אתם אנשי עקרונות. עובדה זו תיזקף לטובתכם בהכרעה הסופית. מבחינה כלכלית אתם חיים ברווחה, אך עליכם להישמר מבזבוז יתר. במהלך הימים הקרובים יצוץ בחייכם מישהו מעברכם. בידיכם הבחירה אם לקרבו או לדחותו.
הטיפ החודשי: שמרו על כספכם לימי סגריר.

שור

החודש נושא הכספים והקריירה מציק לכם וטורד את מנוחתכם. נצלו את הכישורים הטבעיים שלכם כדי לפתוח חזית רווחית חדשה. למרבה הצער, ההצלחה שלכם מושגת במאמצים רבים. בכלל, כל מה שקורה סביבכם נראה מאולץ וקשה להשגה. מבחינה חברתית אתם פופולריים מאוד ורבים מבקשים את עצותיכם השקולות והחכמות.
הטיפ החודשי: אל תאמרו נואש. קשה להכניע אתכם. בסופו של דבר אתם משיגים את שלכם וכובשים כל יעד שהצבתם לעצמכם.

תאומים

הודות לקסם האישי שלכם אתם מוצפים בחברים. אמנם טוב לכם, אך אתם מתקשים להקדיש תשומת לב לכולם. רצוי שתהיו יותר ישירים וגלויים ביחסים הזוגיים גם אם הצד השני עלול להיעלב. בשבועות הבאים הרגשנות והרגישות שלכם יגברו. מצב זה יאזן מעט את הגישה הרציונלית הטבעית שלכם. כשתעמיקו לחשוב ותתבוננו פנימה, תתחברו לפן הרוחני המצוי בכם, שממנו העדפתם להתעלם.
הטיפ החודשי: התלבשו חם כדי לשמור על הבריאות שלכם.

סרטן

החודש התגובות שלכם יהיו מוקצנות ועוקצניות. רצוי להישמר כדי לא לקלקל יחסים עם חברים ובעיקר עם קרובי משפחה. אם תגלו גמישות והסתגלות תהיו בעמדת יתרון כשהרוחות יירגעו. ייתכנו מתחים עם בן הזוג על רקע הוצאות כספים מיותרות. אל תקשיחו עמדות. אפשרו לבני המשפחה להתפנק מדי פעם בשופינג. אתם צפויים לכמה הצעות עבודה. שקלו היטב לפני שאתם מסרבים, שהרי אין עבודה שאינה מכבדת את בעליה.
הטיפ החודשי: התנדבות למען הקהילה תשרת את הצורך שלכם בנתינה.

אריה

החודש קיימת נטייה להסתגרות ולהתבודדות. אל תשקעו במקומות אלה. רצוי להיפגש עם חברים ולא לסרב לבילויים מחוץ לבית. אמנם אתם שקועים בקידום הקריירה שלכם, אך יש חיים מחוץ לעבודה. ייתכן שמישהו יציע לכם לנהל עבורו עסק או אפילו שותפות. בתחום הזוגיות אתם זקוקים להערצת בן הזוג לצורך חיזוק האגו שלכם, וזו טעות. זוגיות המושתתת על אהבה, על הבנה ועל שותפות עדיפה על פני אי שוויון ודומיננטיות של צד אחד.
הטיפ החודשי: חפשו תחום אחר שיעניק לכם הזדמנות לביטוי הכריזמה ולייצוגיות.

בתולה

בתחום הזוגיות קיים קושי בתקשורת. גילויי עקשנות משני הצדדים עלולים להוביל לבסוף לפירוק החבילה וחבל. שני הצדדים חייבים לעגל פינות וללמוד לוותר על עקרונות שוליים. היו סובלניים ואל תמהרו לשרוף גשרים. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירה בחיזורים. ניחנתם בסגולות ובאינטואיציות מיוחדות ולאחרונה התחום הרוחני מעסיק אתכם.
הטיפ החודשי: לכו על זה. למדו והתפתחו כדי להגיע לתובנות חיים שיעזרו לשיקום חייכם האישיים.

מאזניים

הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם. עליכם להיות ערניים כדי לא לפספס את ההזדמנות. גם אם במבט ראשון נראה לכם כי בן הזוג החדש אינו מתאים, עליכם לתת הזדמנות שנייה ואף שלישית כדי להכיר באמת את האדם העומד מולכם. הקסם האישי המיוחד שלכם יזמן לכם כמה מפגשים מעניינים. עם ההתפתחות הזוגית צפויה גם צמיחה בכיוון הקריירה וההתפתחות האישית.
הטיפ החודשי: הנשואים שביניכם, אל תקבלו את בן הזוג כמובן מאליו. השקיעו בחיזור ובהענקה לזולת.

מאזניים –הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם. צילום: שאטרסטוק, Strawberry Mood, א.ס.א.פ קריאייטיב

עוד בחיים אחרים – חדר שינה שמחזק את הזוגיות

עקרב

החודש עליכם להיזהר מפני נוכלים ושרלטנים. אף שנדמה לכם שניחנתם בחושים מחודדים וביכולת הבחנה חדה, אתם משדרים תמימות ונתפסים כקלים להשגה. אם עליכם לבחור בבעלי מקצוע לביצוע עבודות בבית, עדיף שתתייעצו עם מנוסים מכם. אל תתביישו לקבל המלצות. צפוי חודש מדהים למהלכים ספונטניים, בעיקר בתחום הזוגיות, אך במקביל צפויות תקלות במכשירי חשמל בבית.
הטיפ החודשי: עליכם להתייחס אל זרים בזהירות, בחזקת כבדהו וחשדהו, ולעומת זאת לא לקבל בני זוג וחברים כמובנים מאליהם.

קשת

החודש אתם צפויים לשיחות עומק עם בן הזוג. השיחות יבהירו לכם מהו מקומכם האמיתי בזוגיות. נראה כי לנשואים שביניכם יחזקו שיחות אלה את האינטימיות ואת הקשר. הפנויים ייאלצו לקבל החלטה גורלית לגבי ההמשך. אל חשש, כל החלטה שתקבלו תצלח. בתחום הקריירה אתם צפויים לפגוש אדם שיעורר את היצירתיות שלכם. תיתכן שותפות חדשה שתשדרג את הקריירה שלכם.
הטיפ החודשי: לפני חתימה על חוזים היוועצו עם עורך דין ודאגו לקשור את כל הקצוות מבחינה חוקית כדי להימנע מרמאויות.

גדי

בתחום הפיננסי תיאלצו בקרוב לקבל החלטה גורלית: להמשיך לעבוד במקום שאינו מספק אתכם מבחינה נפשית, אך שיש עמו רווח כלכלי, או לקבל תפקיד אחר שימלא את הדרישות הרוחניות שלכם, אך הרווח ממנו יהיה קטן. זו החלטה לא קלה בהתחשב בדרישות הכלכליות של בני המשפחה. קחו את הזמן, בדקו את שתי האופציות עם עצמכם, כדי להיות שלמים עם כל החלטה שתקבלו.
הטיפ החודשי: חשוב לשמור על פרופורציות ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חייכם. מי שניחן בחוש לציור, טוב יעשה אם יפתח את התחום.

דלי

החודש תחושו כמו בירח דבש. הזוגיות שלכם הגיעה סוף סוף לעדנה. נראה כי ככל שאתם מתבגרים, אתם מבינים את ערכן של האהבה, של השותפות ושל האינטימיות בחיי הזוגיות. רצוי שתשמרו על אהבתכם בד' אמותיכם מפני עין הרע ומפני אנשים מחרחרי ריב. אלה מכם המתעניינים ברוחניות, רצוי שיירשמו ללימודים תורניים.
הטיפ החודשי: רצוי לנקוט גישה שכלתנית בעת קבלת החלטות גדולות וקטנות כאחד ולא להתייחס לתחושות בטן.

דלי – רצוי שתשמרו על אהבתכם בד' אמותיכם מפני עין הרע

עוד בחיים אחרים – 4 טיפים לזוגיות טובה

דגים

החודש הדלתות נפתחות בפני תאבי ההשכלה שביניכם. כדאי לחשוב על התקדמות ממשית בתחום הקריירה. לצורך כך רצוי להירשם ללימודים גבוהים ולהתמיד בלימודים. בתחום הזוגיות מסתמנת התהדקות ביחסים של הפנויים ושל הנשואים. העדינות והביישנות שכה אופייניות לכם תורמות לכם מאוד בתחום שבינו לבינה.הטיפ החודשי: גלו סובלנות ביחס לדעות של בן הזוג, גם אם דעתכם שונה משלו. ייתכן שתפיקו מכך ידע חשוב ואף תאמצו עקב כך גישה חדשה כלפי החיים והחברה בכלל.

עוד בחיים אחרים – תחזית שנתית לשנת 2013