תחזית אסטרולוגית למאי

מי נהנה החודש מהרמוניה זוגית? | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | auremar, shutterstock
מי נהנה החודש מהרמוניה זוגית? | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | auremar, shutterstock

מי יבלוט לטובה במקום העבודה ומי כורע תחת נטל העבודה? מי חווה ביחסים האישיים עליות ומורדות ומי נהנה מהרמוניה זוגית? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית החודשית

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

השקעה בילדים או בקרובים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם החודש. אתם זקוקים לזמן כדי להירגע ולאסוף כוחות.לאחרונה אתם מרגישים צורך עמוק להחליף אווירה ולברוח מהנסיבות המעיקות. מבחינה כלכלית המצב דחוק למדי, ולכן רצוי שלא לבצע רכישות כרגע, גם אם נראה לכם שהדברים חשובים ונחוצים.
הטיפ החודשי: נסו לבדוק מקורות הכנסה נוספים.

שור

הגיעה העת ללמוד להיות מניפולטיביים מעט. היושר והיושרה שלכם עומדים לכם לא פעם לרועץ. עליכם להבין שמרבית האנשים סביבכם מצליחים בחייהם באמצעות תמרונים. לפעמים היותכם ישירים מדי מקשה עליכם להגיע להישגים. אינכם יודעים לבצע את קיצורי הדרך המתבקשים ואתם מתעקשים ללכת בדרך הקשה והמייגעת.
הטיפ החודשי
: החודש אתם זקוקים לתזכורת שטחנות הצדק טוחנות לאט.

תאומים

החודש תבלטו במיוחד במקום העבודה, בזכות היצירתיות המחשבתית שלכם. התכונות החשובות והיתרונות שלכם יסבו אליכם את תשומת לבם של מעסיקיכם, ואתם צפויים להעלאה במשכורת. הזוגיות בבית עולה יפה, ונראה שמצאתם את הנוסחה הנכונה להרמוניה זוגית.
הטיפ החודשי: הקפידו על אוכל מזין ובריא והתרחקו מג'אנק פוד.

סרטן

החודש עדיין הראש שלכם טרוד בעבודה. בו בזמן, מערכות היחסים בבית אינן מקלות עליכם. ייתכן שאתם מרגישים צורך לחשוף את הרגשות שלכם. חכו להזדמנות שתהיו קצרי רוח פחות, פן תזיקו יותר.
הטיפ החודשי
: כדאי להימנע מלשפוט במהירות את הזולת ולהאשימו. היזהרו מלשון עוקצנית וסרקסטית.

אריה

החודש מפגש עם איש עסקים טומן בחובו אפשרויות מעניינות עבורכם. אתם עשויים לקבל הצעה שאינכם יכולים לסרב לה. קחו את המצב בקלילות. אל תנסו לצפות את העתיד. ביחסים האישיים קיימות עליות ומורדות. זו תקופה זמנית, והמצב עשוי להשתפר.
הטיפ החודשי
: אם נקלעתם קונפליקט המתינו בסבלנות עד יעבור זעם.

בתולה

החודש ישובו אליכם האנרגיות שלכם ותרגישו מחוזקים ובריאים. אתם עומדים לפני תקופה מעניינת מאוד, ולא יהיה לכם רגע דל. נושאי כספים יהיו מוקד תשומת הלב שלכם. אתם עשויים לבצע שינויים הקשורים במעבר דירה או בשיפוץ הדירה הנוכחית. ייתכן ששינויים אלה קשורים בתכניות להרחבת המשפחה.
הטיפ החודשי: השתדלו להיות קלילים ולקחת את הדברים בלב קל.

מאזניים

החודש תהיו מוצפים הצעות לפעילויות חברתיות ולבילויים. יתרה מכך, זה זמן מוצלח גם למפגשים רומנטיים. אמנם הפנויים שבכם טוענים כי הם כמהים לזוגיות אמתית ועמוקה, אולם איבוד החופש והעצמאות האישית מבהיל אותם וגורם להם להסתגר. הדאגה מקלקלת להם את כל ההנאה.
הטיפ
החודשי: ייתכן שאינכם מודעים לכוח המשיכה שלכם. כדאי לדעת שמישהו מנסה להתקרב אליכם והוא יפתיע בגישתו.

עקרב

אירוע שישמח אתכם עומד בפתח, והוא יפגיש אתכם עם אנשים חשובים ומעניינים. כדאי יהיה לשקול ברצינות הצעה שתקבלו. הזוגיות שלכם בפריחה כעת. נראה שסוף סוף אתם שלמים עם עצמכם ומגיבים בבגרות לאירועים שהוציאו אתכם בעבר מדעתכם.
הטיפ החודשי: המשיכו להתחבר לפנימיות שלכם.

קשת

היכולת התקשורתית שלכם בשיאה החודש, אך זהירות, לפעמים אינכם זהירים בלשונכם ומעוררים אנטגוניזם בשל הציניות שלכם. מנגד, אתם נוהגים ביושר ובכנות. אל תחששו להיות מי שאתם, והתנהגו בחופשיות ובטבעיות. התנהלות זו תביא לכם את התוצאות המצופות. הטיפ החודשי: אתם צריכים ללמוד לנהוג בנחרצות, בהחלטיות ובתעוזה.

גדי

החודש מזמן לכם הזדמנויות להוכיח נאמנות ונדיבות. מישהו יבקש את עזרתכם, ואתם תיחלצו לעזרתו עם כל הלב והנשמה. דווקא בבית ייתכן ויכוח נוקב עם בן הזוג, ובסופו (לאחר הפיוס המתוק) תחושו מחוזקים.
הטיפ החודשי: גילוי לב עשוי לקדם את חייכם בכל תחום. אל תחששו להיראות חלשים.

דלי

החודש הפנויים עשויים להכיר בני זוג בעלי פוטנציאל לקשר רציני. היו ערניים פן תחמיצו הזדמנויות. השתדלו להיות יומרניים פחות וביקורתיים פחות. עם זאת, אל תזניחו את רצונותיכם ומאווייכם הכמוסים ביותר רק כדי לרצות אחרים.
הטיפ החודשי:
אל תסרבו לקבל עזרה מחברים אם אינכם מצליחים בפרויקט כלשהו.

דגים

לפניכם חודש תזזיתי למדי. בעבודה אתם נדרשים להשקיע שעות נוספות, בבית מלחיצים אתכם בגלל דברים שהתחייבתם לעשותם. אתם מרגישים כי תובעים מכם מעל ומעבר ליכולות שלכם וכך חונקים את עצמאותכם. מבחינה כלכלית המצב יציב למדי, אך אל תיכנסו לאופוריה.
הטיפ החודשי:
קחו את הדברים בקלות. מצאו זמן להפוגה, למנוחה ולבילויים.

התחזית האסטרולוגית המובאת במדור היא תחזית כללית וחלקית. ההתייחסות היא למקום השמש במזלות בלבד. תחזית זו אינה באה להחליף אבחון מקצועי ותחזית אישית.

טיפ של סלב – 3 סיבות לאושר: "יהדות, הודו ואלוהים", הזמרת דין דין אביב

צילום: איריס נשר

<<עוד בחיים אחרים:

על רומנטיקה ומזלות

טיפים להתמודדות עם השרב

עכשיו בדרך האוכל * – חצילים בסלסת עגבניות, פטרוזיליה ובצל

*עכשיו בעיתון חי – לכבוד שבוע הספר: הצצה לסדרת ספרי נרניה