תחזית אסטרולוגית לינואר

בני מזל שור, זכרו: יש חיים גם מחוץ לעבודה | צלם: ingimage
בני מזל שור, זכרו: יש חיים גם מחוץ לעבודה | צלם: ingimage

מי צפוי לפגוש את אהבת חייו ומי עלול לאבד את אהבתו הגדולה אם לא יתנהל נכון? למי יש נטייה להסתגר החודש ולמי כדאי החודש להימנע מקניות? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית לחודש ינואר 2013

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

החודש אתם צפויים לשיחות עומק עם בני הזוג. השיחות יבהירו לכם ולהם מהו מקומכם האמיתי בזוגיות. נראה כי לנשואים שביניכם שיחות אלה יחזקו את האינטימיות ואת הקשר. הפנויים ייאלצו לקבל החלטה גורלית לגבי ההמשך. עם זאת אל חשש, כל החלטה שתקבלו תצלח. בתחום הקריירה אתם צפויים לפגוש אדם שילהיט את היצירתיות שלכם. תיתכן שותפות חדשה שתשדרג את הקריירה שלכם.
הטיפ החודשי: לפני חתימה על חוזים היוועצו עם עורך דין ודאגו לקשור את כל הקצוות מבחינה חוקית כדי להימנע מרמאויות.

שור

החודש קיימת נטייה להסתגרות ולהתבודדות. אל תשקעו במקומות האלה. רצוי להיפגש עם חברים ולא לסרב להצעות לבילויים מחוץ לבית. אמנם אתם שקועים כל כולכם בעבודה ובקידום הקריירה שלכם, אך יש חיים גם מחוץ לעבודה. ייתכן שמישהו יציע לכם לנהל עבורו עסק כלשהו או אפילו שותפות. בתחום הזוגיות קיימת אצלכם תפיסה מוטעית. נדמה לכם שאתם זקוקים להערצת בן הזוג לצורך חיזוק האגו שלכם, אך האמת היא שזוגיות המושתתת על אהבה, על הבנה ועל שותפות עדיפה על פני אי שוויון ודומיננטיות של צד אחד.
הטיפ החודשי: חפשו תחום אחר שיעניק לכם הזדמנות לביטוי הכריזמה והייצוגיות שלכם.

תאומים

החודש תחושו כמו בירח דבש, לאחר שהזוגיות שלכם הגיעה סוף סוף למצב של איזון. נראה כי ככל שאתם מתבגרים וככל שאתם לומדים, כך אתם מבינים עם הזמן מהם טיבן וערכן של האהבה, של השותפות ושל האינטימיות בחיי הזוגיות. רצוי שתשמרו על אהבתכם בד' אמותיכם מפני עין הרע ומפני אנשים מחרחרי ריב. אלה מכם המתעניינים ברוחניות, זהו עיתוי מצוין להירשם ללימודים תורניים.
הטיפ החודשי: רצוי לנקוט גישה רציונלית ושכלתנית בעת קבלת החלטות קטנות כגדולות ולא להתייחס רק לתחושות בטן.

בני מזל שור, זכרו: יש חיים גם מחוץ לעבודה

סרטן

בתחום הפיננסי תיאלצו בקרוב לקבל החלטה גורלית: להמשיך לעבוד במקום שאינו מספק אתכם מבחינה נפשית, אך שיש עמו רווח כלכלי, או לקבל תפקיד אחר שימלא את הדרישות הרוחניות שלכם, אך שהרווח ממנו יהיה קטן – החלטה לא קלה בהתחשב בדרישות הכלכליות של בני המשפחה. אל תתבלבלו, קחו את הזמן ובדקו את שתי האופציות עם עצמכם. עליכם להיות שלמים עם כל החלטה שתקבלו.
הטיפ החודשי: חשוב לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חייכם. מי שניחן בחוש לציור, טוב יעשה אם יפתח את התחום.

אריה

החודש נושא הכספים והקריירה מציק לכם וטורד את מחשבותיכם במיוחד. נצלו את הכישורים הטבעיים שניחנתם בהם כדי לפתוח חזית רווחית חדשה. למרבה הצער, ההצלחה שלכם מושגת במאמצים רבים ובעמל רב, ובכלל, כל מה שקורה סביבכם נראה כעת מאולץ וקשה להשגה. מבחינה חברתית אתם כהרגלכם פופולרים מאוד ורבים מבקשים את עצותיכם השקולות והחכמות.
הטיפ החודשי: אל תאמרו נואש. קשה להכניע אתכם, ובסופו של דבר אתם משיגים את שלכם וכובשים כל יעד שהצבתם לעצמכם.

בתולה

החודש התגובות שלכם יהיו מוקצנות ועוקצניות. רצוי להישמר כדי לא לקלקל יחסים עם חברים ובעיקר עם קרובי משפחה. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון כשהרוחות יירגעו. ייתכנו מתחים עם בני הזוג על רקע הוצאות כספים מיותרות. אל תקשיחו עמדות ואפשרו לבני המשפחה להתפנק מדי פעם בשופינג. אתם צפויים לקבל כמה הצעות עבודה. שקלו היטב כל הצעה לפני שאתם מסרבים, שכן אין עבודה שאינה מכבדת את בעליה.
הטיפ החודשי: התנדבות לקהילה תתרום רבות לכם ולקהילה, ותשרת את הצורך שלכם בנתינה.

מאזניים

החודש הדלתות נפתחות בפני תאבי ההשכלה שביניכם. כדאי לחשוב על התקדמות ממשית בתחום הקריירה. לשם כך רצוי להירשם ללימודים גבוהים ולהתמיד בלמידה. בתחום הזוגיות מסתמנת התהדקות ביחסים של הפנויים ושל הנשואים כאחד. העדינות והביישנות שכה אופייניות לכם תורמות לכם מאוד בתחום שבינו לבינה.
הטיפ החודשי: גם אם אתם סוברים אחרת, גלו סובלנות ביחס לדעות בן הזוג. ייתכן שכך תפיקו ידע חדש ותאמצו גישה אחרת כלפי החיים והחברה בכלל.

עקרב

הקסם האישי שניחנתם בו מציף אתכם בחברים. טוב לכם, אך קשה לכם להקדיש תשומת לב לכל המתדפקים על שערי ביתכם. ביחסים הזוגיים רצוי שתהיו יותר ישירים ויותר גלויים, גם אם הצד השני עלול להיעלב. מוטב ליישר קו כבר עכשיו. בשבועות הקרובים הרגשנות והרגישות שלכם יגברו ויאזנו מעט את הגישה הרציונלית שעל פיה אתם פועלים בדרך כלל. כשתעמיקו חשוב, תגיעו למצב של התבוננות פנימית ולחיבור לפן הרוחני שמצוי בכם, אך העדפתם להתעלם ממנו עד כה.
הטיפ החודשי: שמרו על הבריאות שלכם, בעיקר על ידי תזונה נכונה.

בני מזל קשת: שמרו על כספכם ל"יום סגריר"

קשת

החודש יושם דגש על התקדמות בעבודה. אתם מתמודדים על תפקיד חייכם, ולכן הלחץ הנפשי שבו אתם נתונים הוא רב. ההתמודדות על התפקיד החדש מחייבת תחרות בין כמה מועמדים. כאנשי עקרונות אתם נוטים לשחק "משחק נקי", עובדה שתיזקף לטובתכם בהכרעה הסופית. מבחינה כלכלית אתם חיים ברווחה, אך הישמרו מבזבוז יתר. במהלך התקופה הקרובה יצוץ בחייכם מישהו מהעבר. בידיכם הבחירה אם לקרבו או לדחותו.
הטיפ החודשי: שמרו על כספכם ל"יום סגריר".

גדי

החודש עליכם להיזהר מפני נוכלים ושרלטנים. אף שנדמה לכם שניחנתם בחושים מחודדים וביכולת הבחנה מפותחת, אתם משדרים תמימות ונראים קלים להשגה. אם עליכם להיעזר בבעלי מלאכה לביצוע עבודות בבית, עדיף שתתייעצו תחילה עם מנוסים מכם. אל תתביישו לקבל מהם המלצות. צפוי חודש מדהים לביצוע מהלכים ספונטניים, בעיקר בתחום הזוגיות. עם זאת, צפויות גם תקלות במכשירי חשמל בבית.
הטיפ החודשי: עליכם ללמוד להיות פחות סקפטיים (לא אל כל אדם צריך להתייחס בגדר כבדהו וחשדהו) ולא לקבל אנשים ומצבים כמובנים מאליהם.

דלי

בתחום הזוגיות החודש קיים קושי בתקשורת. גילויי עקשנות משני הצדדים עלולים להוביל לבסוף לפירוק החבילה וחבל. שני הצדדים חייבים לעגל פינות וללמוד לוותר על עקרונות שוליים. היו סובלניים ואל תמהרו לשרוף גשרים, כדי לא למוסס את האהבה הקיימת. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירת חיזורים. לאחרונה התחום הרוחני מעסיק אתכם, שהרי ניחנתם בסגולות ובאינטואיציות מיוחדות.
הטיפ החודשי: למדו והתפתחו. אתם עשויים להגיע לתובנות חיים שיעזרו לשיקום חייכם האישיים.

דגים

בתחום הזוגיות, הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם. עליכם להיות ערניים כדי לא לפספס את ההזדמנות. גם אם במבט ראשון נראה לכם כי בן הזוג החדש אינו מתאים, "אל תסתכלו בקנקן, אלא מה שיש בתוכו". עליכם לתת הזדמנות שנייה ושלישית כדי להבין מי באמת עומד מולכם. הקסם האישי המיוחד שלכם יזמן לכם כמה מפגשים מעניינים. עם ההתפתחות הזוגית צפויה גם צמיחה בכיוון הקריירה וההתפתחות האישית.
הטיפ החודשי: הנשואים שביניכם – אל תקבלו את בני הזוג כמובנים מאליהם. השקיעו בחיזור ובהענקה לזולת.