תחזית אסטרולוגית ליוני

לבני מזל תאומים מצפות החודש הרפתקאות אינטימיות בשפע | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Dan Mirica, shutterstock
לבני מזל תאומים מצפות החודש הרפתקאות אינטימיות בשפע | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Dan Mirica, shutterstock

בני איזה מזל מרגישים החודש בלבול וחולשה ומי חש ששמחת החיים שבה אליו? מי סובל מאופטימיות מוגזמת במישור הכלכלי ומי צפוי לקבל בשורה טובה הקשורה לאחד מילדיו? התשובות בתחזית האסטרולוגית החודשית

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

החודש תיכנסו למערבולת רגשית. אתם נוטים לחשוב יותר מדי; הדבר מבלבל אתכם, ואינכם מצליחים לפעול באופן מעשי ואתם מכניסים את עצמכם לתסבוכות פנימיות. הידוק הקשר הזוגי מלחיץ אתכם, ובמקום ליהנות אתם מתמקדים בחסרונות. מבחינה כלכלית מצבכם אינו מזהיר, להבדיל ממה שנדמה לכם. לכן חשבו היטב לפני שתוציאו כספים אשר מגיעים אליכם עכשיו.
הטיפ החודשי: אל תתישו את עצמכם מבחינה פיזית. למדו למצוא את האיזון הנכון לבריאותכם.

שור

החודש תרגישו במפתיע קלילים וזורמים ותנהגו בספונטניות מרעננת. תפגשו אנשים מעברכם הרחוק, ואלה ירגשו אתכם מאוד ותתמלאו נוסטלגיה מענגת. נסו להתחבר לאושר הפנימי שלכם מתוך רוחניות, ולא מתוך סיפוק צרכים חומריים. בביצוע מטלותיכם השתדלו לחלק את זמנכם בצורה מאוזנת, ואל תשקעו באובססיביות בעניין אחד.
הטיפ החודשי: מצויים בכם כוחות אינטואיטיביים, השתדלו לנצלם לטובת קידומכם.

תאומים

לפנויים מצפות החודש הרפתקאות אינטימיות בשפע. התפתחות מרנינה אפשרית בהחלט. בעיה משפחתית תעורר בכם רגשי אשמה וייסורי מצפון, אך תצליחו להתגבר על העניין במהירות יחסית. תיתכן בשורה משמחת הקשורה לאחד מילדכם. בתחום העבודה אתם צפויים לקידום, אבל תיאלצו לחתום לשם כך על חוזה דרקוני. חשבו היטב בטרם תיאותו.
הטיפ החודשי: סעו לחופשת התרגעות בחו"ל.

סרטן

החודש ייתכן שתחושו חולשה פיזית, הנובעת ממאמצים שהשקעתם בתחום האישי. לעתים הנתינה שלכם מוחלטת ואתם מתאכזבים שלא גומלים לכם באותו מטבע. חשוב לכם מאוד להרגיש שאתם אהובים, וכך אתם נעשים תובעניים מדי בעיני אנשים אחרים.
הטיפ החודשי: רצוי לטפל בימים הבאים בכל התכתובת האדמיניסטרטיבית הקשורה למוסדות ממשלתיים.

אריה

מידע שיגיע אליכם החודש יגרום לכם נחת רוח ושביעות רצון. בתחום הזוגיות נראה כי סוף-סוף מצאתם את הנוסחה לאינטימיות אמתית עם בן הזוג. מנגד, האופטימיות הרבה בכל הקשור לענייני כספים אינה במקומה. אתם מוציאים כספים רבים על שטויות שאינן נחוצות לכם. מצבכם הכלכלי אינו כה מזהיר כפי שנדמה לכם.
הטיפ החודשי: למדו לחיות בהתאם להכנסותיכם, ובו בזמן חפשו מקורות הכנסה נוספים.

בתולה

החודש תידרשו לחשבון נפש. תקנן בכם הרגשה חזקה שמנצלים אתכם, והדבר אינו רחוק מהמציאות. אמנם אתם מוקפים חברים, אך כמה מהם אינם ידידי אמת. הם מחפשים את קרבתכם לתועלתם בלבד. רצוי למצוא דרך מעודנת להרחיקם מחייכם. החודש מתאים גם ל"ניקוי השולחן": סיום מטלות, תשלום חשבונות וארגון סדרי העדיפויות שלכם.
הטיפ החודשי: שמרו על בריאותכם. אל תכלו את האנרגיות שלכם.

מאזניים

החודש תרגישו הקלה רבה, ותשוב אליכם שמחת החיים. בשורה טובה הקשורה לאחד מילדיכם תמלא אתכם אופטימיות ואושר. קרוב משפחה ששהה בחו"ל כמה שנים ישוב ארצה ויכניס לחייכם שינוי ועניין. תיתכן הצעת עבודה או שותפות בעסק שלו.
הטיפ החודשי: אל תקפצו על כל הצעה. חשבו אם אתם מסוגלים להפריד בין עסקים ובין משפחה, כי לרוב זה נדון לכישלון.

עקרב

אף שנדמה לכם כי הזוגיות שלכם נכנסה לערוץ מונוטוני של שגרה מלאה, היא איתנה ומפרה. הוציאו מראשכם כל מחשבה שלילית כי הדשא של השכן אינו ירוק יותר. יש משהו המבטיח ביטחון ושלווה בשגרה, אחרי הכול החיים מלאים סערות וטלטלות, ואין צורך לרדוף אחריהן.
הטיפ החודשי: למדו ליהנות מהקיים ולהיות אסירי תודה על כך. שינוי גישה יחבר אתכם שוב לאנרגיה איכותית וטהורה, וזו תוביל לצמיחה וליציבות לא רק בתחום הזוגיות.

קשת

החודש עליכם ללמוד להבחין בין עיקר לטפל ולחלק את סדרי העדיפויות והאנרגיה בהתאם. אם לא תלמדו לעשות זאת, תתישו את עצמכם פיזית ונפשית חדשים לבקרים, ותיאלצו ליצור חופשות יזומות לצורך מנוחה והתרעננות. הגיע הזמן להיות מעשיים. אתם חייבים לפעול באופן מתוזמן ופרקטי ככל האפשר.
הטיפ החודשי: נכונותכם להשתתף בתהליכים שקשורים במתן עזרה לזולת, בהתנדבות ובשיתוף יועלו לכם מאוד.

גדי

החודש מתגבשת בכם ההחלטה "לקחת את עצמכם בידיים" ולבחור את הכיוון האמתי בחיים. לא עוד דחיית החלטות והיסוסים. חשוב מאוד לדעת מהו צעדכם הבא בתחום העבודה והקריירה. הצבת מטרות ברורות תקל את השגתן. נראה כי ההיסוסים נובעים מחוסר האמון שלכם ביכולותיכם ומהתדמית האישית הנמוכה. נוח לפעול ב"טורים נמוכים" מאשר להשקיע מאמץ, להסתכן ולשעוט קדימה.
הטיפ החודשי: מי שאינו מעז אינו מצליח.

דלי

בתחום הפיננסי תיאלצו החודש לקבל החלטה גורלית: להמשיך לעבוד במקום שאינו מספק אתכם מבחינה נפשית אך יש עמו רווח כלכלי או לקבל תפקיד אחר שימלא את הדרישות הרוחניות שלכם, אך הרווח ממנו מועט. החלטה לא קלה בהתחשב בדרישות הכלכליות מצד בני המשפחה. אל תתבלבלו. קחו את הזמן ובדקו את שתי האפשרויות עם עצמכם. עליכם להיות שלמים עם כל החלטה שתקבלו.
הטיפ החודשי: חשוב לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חייכם.

דגים

החודש צפויות הזדמנויות פז לקידום מקצועי. היו ערניים פן תחמיצו. ברור שאתם זקוקים לאישור, לעידוד ולחיזוק מצד בני המשפחה כדי לפרוץ קדימה. רצוי להיפתח ולשוחח על כך עם בן הזוג. מנגד, כדי להתקדם יהיה עליכם להקריב מעט מהנוחיות שלכם ושל בני המשפחה. ייתכן שתידרשו לנסיעת לימודים או לקורס קצר כדי להשתלם מקצועית.
הטיפ החודשי: אל תותירו דברים ליד המקרה, עליכם ליזום יותר ולהיאבק על מקומכם בבית, בחברה ובעבודה.

<<עוד בחיים אחרים:

אגוז מלך – מזון על

טיפים להגנה על הילדים מהשמש

**עכשיו ב-ZOOG – איך לחזק את הזוגיות שלכם

**עכשיו בעיתון חי – כיצד תבינו את התנהגות חתולכם ומדוע אין דבר כזה חתול משוגע