תחזית אסטרולוגית ליולי

לבני מזל עקרב צפויה הרמוניה גדולה בזוגיות | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב |  Antonio Guillem, shutterstock
לבני מזל עקרב צפויה הרמוניה גדולה בזוגיות | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Antonio Guillem, shutterstock

איזה מזל ייהנה החודש מאנרגיות גבוהות ומהרגשת אופטימיות ובני איזה מזל יסבלו מעייפות ומהרגשת התשה? למי צפויה התפתחות בתחום הרומנטי ולמי דווקא לא כדאי לשקול החודש את מיסוד הקשר? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית של חודש יולי

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

חודש אופטימי במיוחד לפניכם. מתייחסים אליכם בכבוד ומנסים לפייס אתכם אחרי תקופה ארוכה של יחס לא הולם. גם בתחום הרומנטי צפויה תקופה מרוממת רוח. לפנויים עשוי כעת להתפתח קשר ארוך טווח. מבחינה כלכלית עליכם לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם בעלי ניסיון. מנגד, קשרים לא יציבים עלולים להגיע לקצם. הטיפ החודשי: רצוי לטפל החודש ברכבכם.

שור

החודש אתם מרגישים לאות וחוסר אנרגיה. המשימות בבית ובעבודה הותירו אתכם מותשים וחסרי כוחות פיזיים ונפשיים. אתם מנסים להתפצל על פני מספר רב של תחומים, והדבר מביא לירידה באנרגיה ולחוסר מוטיבציה. עליכם להבין כי עומס יתר מזיק לכם.
הטיפ החודשי: היו מעשיים ואל תנסו לבלוע את כל העולם בבת אחת.

תאומים

הלך הרוח הכללי מעולה החודש. אתם שבעי רצון מהתפתחות העניינים בעבודה. הקידום שייחלתם לו זמן רב בפתח, וכבר רמזו לכם על כך. הימים הבאים הם בסימן רומנטי. הביטחון העצמי שנסק מתבטא ביכולת זרימה ובקלילות. אתם מקרינים פתיחות ואמפתיה לסביבה.
הטיפ החודשי: השתדלו להגיב בנינוחות גם כשמרגיזים אתכם.

סרטן

החודש תרבו במפגשים חברתיים מחוץ לבית. למרות הרצון המתמיד שלכם לא לשהות בגפכם, נראה כי אתם מגזימים. עליכם ללמוד להיות לבד, כדי שתוכלו להתחבר לפנימיות שלכם וכדי שתוכלו להתמודד עם מצבים שאתם בורחים מהם ומטאטאים אותם מתחת לשטיח. גם בעבודה אינכם במיטבכם. פעילותכם מינימלית בגלל בעיות בריאות ועייפות כללית.
הטיפ החודשי: מומלץ להקדיש תשומת לב לבריאותכם ולנוח ככל שיתאפשר לכם.

בני מזל סרטן – החודש תרבו במפגשים חברתיים מחוץ לבית. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | Andresr, shutterstock

**עוד בחיים אחרים:

להרגיש נהדר עם עצמך

כך תזרזו את חילוף החומרים

מהו יחסם של המזלות השונים לבישול

אריה

החודש מובטחת הצלחה לכל אלה העוסקים בענייני כספים. בעסקים נסו לערב תחושות בטן ואינטואיציה פנימית ופחות להסתמך רק על ההיגיון. נסו לזרום עם מה שקורה מסביב, בלי לנתח את התוצאות ואת המשמעות הנסתרת. לפעמים רצוי לקבל את הדברים כפי שהם, ולא לחפש משמעויות נסתרות שאינן קיימות כלל. הטיפ החודשי: מומלצות מנוחה והתרגעות לקראת הבאות.

בתולה

החודש שלכם יתנהל על מי מנוחות. לאחרונה הזוגיות שלכם טובה ואתם מצליחים להגיע להבנות טובות בבית ובעבודה בזכות פתיחות שלכם. הפנויים ייהנו מהזדמנויות להיכרויות חדשות. עם זאת, הוצאותיכם יגדלו בתקופה הקרובה. כדאי לשים לב לתקלות, בעיקר במכשירי חשמל. הטיפ החודשי: מה שלא תעשו עבור עצמכם, כנראה אף אחד לא יעשה עבורכם.

מאזניים

החודש תרגישו מותשים בגלל המאמצים שהשקעתם לאחרונה בארגון אירוע משפחתי גדול. נראה כי מרוב עייפות אתם קצרי רוח ונוטים להסתכסך עם כל מי שנקרה בדרככם. השתדלו לשמור על איפוק. הקפידו על מנוחה, כדי לא להזיק לבריאותכם. לפנויים צפויות הזדמנויות חברתיות להיכרויות. מבחינה כלכלית עדיין המצב דחוק למדי. שמרו על כספכם והימנעו בשלב זה מרכישות גדולות.
הטיפ החודשי: פרגון וכבוד הדדי הם ערובה להצלחה בכל מערכת יחסים.

עקרב

החודש הפן המשפחתי מנחה אתכם ושולט במעשיכם. אתם מבלים זמן רב מהרגיל עם מישהו שזקוק לכם ביותר. בזוגיות קיימת הרמוניה נדירה. אתם מרוצים מההתפתחויות, בייחוד משום ששני הצדדים שבעי רצון מהפעילות המשותפת. בעבודה מרוצים מאוד מהמאמץ שהשקעתם להצלחת הפרויקט. הטיפ החודשי: מצאו זמן וצאו לבילוי רומנטי בשניים.

קשת

החודש יכולת התקשורת והשיווק שלכם תהיה טובה. תוכלו להבהיר היטב את רעיונותיכם. כך תוכלו לקדם עסקים ושותפויות. בתחום הזוגיות תצטרכו לעבוד קשה ולהשקיע מאמצים בחיזור. כרגע המצב אינו אידאלי למיסוד היחסים. |
הטיפ החודשי: אומץ לב הגובל בסיכון עצמי מוביל אתכם למצבים הגורמים לכם סבל יותר מאשר הנאה. עליכם להיזהר בכל מה שקשור לנסיעות ולביקור במקומות חדשים והרפתקניים.

גדי

נושא חדש שיצוץ החודש בעבודה יאתגר אתכם ויעורר את השאפתנות שלכם להוכיח את עצמכם. בעיה עם אחד הילדים עלולה להדאיג אתכם ולעורר את זעמכם. השתדלו לפעול בהיגיון ומתוך שיקול דעת למרות הכעס. תגובות לא חינוכיות מצדכם יעוררו התנגדות ולא יועילו. הטיפ החודשי: היו פרפקציוניסטים פחות ואל תחמירו כל כך עם עצמכם.

דלי

החודש מוצלח להיכרויות ולאירועים חברתיים. בתחום הקריירה ייתכנו שינויים מרחיקי לכת. ייתכן שאפילו תשקלו לנדוד למרחקים, אולי לחו"ל, בעקבות הפרנסה. כדאי להיערך לכך פסיכולוגית ומנטלית. אולי זה הזמן לצאת להשתלמות מקצועית.
הטיפ החודשי: הימנעו מנטילת סיכונים פיננסיים מכל סוג.

דגים

מצבכם הולך ומשתפר בהתמדה. האווירה בבית טובה, ויש במשפחה הרגשה שכולם רוצים להתחיל דף חדש. בעבודה ייתכנו שינויים הקשורים לארגון מחדש של העסק. העניין ידרוש השקעה אינטנסיבית מצדכם. זהו חודש מוצלח לפנויים עם אפשרויות להיסחפות לתוך קשר חדש. עם זאת, יחסים קיימים עלולים לעלות על שרטון בעיקר בגלל נטייה לביקורת מופרזת והרגשה של דשדוש.
הטיפ החודשי: רצוי לדחות לחודשים הבאים מחשבות על מעבר דירה.

עכשיו ב BelleMode: איך להיראות רזה יותר? הנה כמה טריקים מעולים >>

עכשיו ב-ZOOG: מה תנוחת השינה שלכם אומרת עליכם? בואו לגלות >>