תחזית אסטרולוגית לדצמבר

בני מזל שור: החודש אתם עומדים בפני התחלות חדשות | צלם: ingimage
בני מזל שור: החודש אתם עומדים בפני התחלות חדשות | צלם: ingimage

מי עומד לזכות בסכום כסף משמעותי ומי חייב לקמץ בהוצאות לקראת הוצאה גדולה הצפויה בקרוב? מי יתמודד עם מתחים ומי עומד בפני פריצת דרך מזהירה בקריירה? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

החודש הזה עומד בסימן כסף. סכום כסף יפה עשוי להתקבל כבונוס ממקום העבודה או כירושה מאחד מבני המשפחה. רצוי לא לאבד את הראש. כדאי מאוד להשקיעו בתבונה, ולשם כך מומלץ להתייעץ עם יועץ פיננסי. בשבועות האחרונים הייתם עסוקים ולחוצים וכך קרה שזנחתם מעט את בני המשפחה. כעת משהסתיימו החגיגות, רצוי לחזור לחיק המשפחה האוהבת ולחשוב על פינוק בני הזוג והילדים. צאו לטיול או לנופשון חורף משותף, לאיחוד ולגיבוש הלבבות. הטיפ החודשי: נסו להתאזר בסבלנות. צפויה הקלה כלכלית במהלך החודשים הבאים.

שור

החודש אתם עומדים בפני התחלות חדשות: מעבר דירה, מיסוד קשר או עבודה חדשה. תיתכן נסיעה לחו"ל למרות מזג האוויר הסוער. התקופה הקרובה עשויה להיות טובה עבורכם. אם תהיו עצמכם ותבטאו את ההתלהבות ואת האנרגיות שלכם, תצליחו לשלהב את כל מי שבא במגע עמכם. יש בכם יצירתיות, חזון ואופטימיות שהם המנוע להצלחתכם. שיתוף פעולה עם אחרים יהווה יתרון עבורכם ועשוי לקדם אתכם ולחשוף בפניכם ידע חדש ואפשרויות שלא הייתם מודעים להן קודם לכן. הרווקים מביניכם שטרם מצאו בני זוג מתאימים, אל דאגה. עתידכם נראה מבטיח, לכן גלו סבלנות והמשיכו בחיפושים. הטיפ החודשי: אל תנהגו בפזיזות, קחו את הזמן בעת קבלת החלטות גורליות.

תאומים

החודש רווי מתחים בבית ובעבודה. גם המצב הכלכלי אינו מזהיר במיוחד. שמרו על הבריאות שלכם. לא יזיק אם תבצעו כמה בדיקות רפואיות עונתיות. החודש במיוחד עליכם לרסן את האימפולסיביות שלכם למען בריאותכם. גישה מתונה יותר לחיים תניב תוצאות טובות יותר בכל מעשה ידיכם. רצוי להשקיע יותר בבני המשפחה, בעיקר בצעירים שבהם. הם זקוקים לחיזוק שלכם. נכונו ימים טובים ורגועים יותר במהלך השבועות הבאים. הטיפ החודשי: נסו להתעלם מהפרובוקציות של הממונה עליכם, ובמקביל חפשו מקום עבודה אחר.

סרטן

החודש רצוי לחשוב על מצבכם הבריאותי. קחו פסק זמן לצורך בדיקות רפואיות שגרתיות. חלקכם חייבים לחשוב על תזונה נכונה, על פעילות ספורטיבית ועל דיאטה. רצוי גם להקדיש כמה שעות למנוחה אמיתית ולהתרגעות הנפש. למרות תחושת אי הוודאות בתחום הקריירה והעבודה, דרככם נראית מבטיחה וסלולה להצלחה. תיתכן הצעת עבודה מעבר לים. אל תחששו, קחו את ההזדמנות בשתי ידיים. הטיפ החודשי: הימנעו מלהביא את העבודה הביתה.

אריה

זהו חודש הקריירה עבורכם. אם תשקיעו יותר – תקבלו יותר. רצוי ליזום פעולות חדשות ולחפש אפיקים יצירתיים לקידומכם האישי. השתדלו לבלוט יותר כדי שהמעסיקים שלכם יקדמו אתכם. אל תתביישו לנהוג בדרכים אסרטיביות יותר. בני המשפחה זקוקים לעצתכם. רצוי שתנהלו שיחות עומק עם בני הדור הצעיר. כדאי לשתף, לשמוע ולהשמיע. רצוי לצאת לפעילות חברתית משפחתית מגבשת. ייתכן שבקרוב תשמעו בשורה משמחת שתגרום לכם נחת. הטיפ החודשי: הירשמו לקורס במקצוע שלכם.

בתולה

החודש אתם פסיביים במיוחד, ואל תאשימו את המזג אוויר הקר וסוער בכך. מכיוון שהלאות שלכם נובעת מתסכול בעבודה ובקריירה, קומו ועשו למען עצמכם. אל תחששו להחליף עבודה או להירשם ללימודים גבוהים. תוכלו אפילו לעבור לעיר אחרת, כלשון הפתגם "משנה מקום – משנה מזל". רצוי לשתף בהחלטות הרות גורל את בני המשפחה המורחבת או להיעזר בידידי נפש. מכל מקום, חובה לצאת מהאדישות המכרסמת בכם ולהתחיל לפעול. הטיפ החודשי: צאו לסוף שבוע זוגי מחוץ לבית.

מאזניים

זהו חודש שמתאים לפריצת דרך בקריירה. אתם במיטבכם כעת ואנשים מכירים בערככם. עוד דחיפה אחת ואתם בפסגת החלומות, רק חבל שבדרך לשם אתם שוכחים את האהבה ואת החברים. אל תשכחו שהחיים האמיתיים הם שילוב של קריירה, זוגיות וילדים. הפנויים שביניכם צריכים לגייס מוטיבציה כדי למסד את חייהם בקשר זוגי יציב. המשיכו לחייך לחיים והחיים ימשיכו לחייך אליכם. זכרו, אוכל ביתי עדיף עשרת מונים על אוכל במסעדות. הטיפ החודשי: אל תוציאו כרגע כספים על מותרות.

עקרב

החודש נכונו לכם פעילויות חברתיות ענפות. אתם תוזמנו למסיבות ובעיקר לאירועים הכרוכים בהוצאות כספיות ניכרות. כלכלו צעדיכם בתבונה. רצוי לדלל את מספר היציאות, פן תתרוששו. התחום הרגשי בולט במיוחד החודש. זהו חלון הזדמנויות עבור בני מזל עקרב הפנויים, שיוכלו למצוא בני זוג מתאימים. מי שתכנן להחליף מכונית או בית יצטרך לדחות כל עשייה לחודש הבא. רצוי להציב גבולות לחברים הסוחטים את כל לשדכם בלי לתת דבר בתמורה. הטיפ החודשי: אל תחתמו על חוזה שכירות בלי להתייעץ קודם לכן עם עורך דין המתמחה בענייני נדל"ן.

קשת

זהו חודש מצוין לעסקים, אך אם תירדמו על המשמרת ותמשיכו לפסוח על שני הסעיפים, לא תגיעו לשום מקום. כל שנדרש מכם הוא לגלות אסרטיביות והחלטיות. מאורע משפחתי משמח מתדפק על סף דלתכם. כיוון שתידרשו לגייס לשם כך כספים רבים, רצוי להתחיל לחסוך כספים ולקמץ בהוצאות. מבחינה חברתית אתם בשיא, ורבים מבקשים את קרבתכם הנעימה. נסו לא לקפח בשל כך את בני המשפחה. הטיפ החודשי: התרחקו מאנשים כפייתיים המכניסים אתכם למתחים מיותרים.

גדי

לגדיים מומלץ לעסוק בפעילות ספורטיבית, בעיקר בספורט המתמקד בסיבולת לב=ריאה. המתחים של השבועות האחרונים אינם מיטיבים עמכם. רצוי גם להשקיע במנוחה ובתזונה נכונה. נופשון חורף קצר יהיה מבורך, אך היזהרו מפזרנות יתר. המבקשים לעבור דירה, מוטב כי ימתינו לחודש הבא, כשההזדמנויות יהיו טובות יותר. בתחום הקריירה ניכרת נסיקה אטית, אך מבטיחה. הטיפ החודשי: נסו לראות את החיים במשקפיים ורודים. החשיבה השלילית היא בגדר נבואה המגשימה את עצמה.

דלי

החודש במיוחד רצוי לא להיכנס למאבקים מיותרים עם ילדיכם, קשה מאוד לחנך ילדים במהלך חופשת חנוכה. הם אמנם עצלים ובטלנים לטעמכם, אבל כדאי להרפות. כל ניסיון לשינוי דפוסי התנהגותם יוביל לכישלון ולגרוע מכך, להתרחקות מכם. מומלץ לשתפם בשיחות על תכניותיכם והגיגיכם. צאו לפיקניק חורפי לקירוב לבבות ולאיחוד משפחתי, והשקיעו גם בבני הזוג שנזנחו לאחרונה בגלל התחביבים השונים. דווקא בתחום הכלכלי המצב משביע רצון. הטיפ החודשי: גופכם נחלש בגלל תזונה לקויה. אכלו בצורה מסודרת מזון עשיר בוויטמינים.

דגים

נושאים רבים נשארו פתוחים, ללא פתרון. החודש עליכם לסגור מעגלים הן בתחום הרגשי והן בתחום הפרויקטים. אל תדחו למחר את מה שאתם יכולים לעשות כבר היום. גבשו תכנית עבודה וטפלו בכל נושא עד תומו. נחישותכם תועיל לכם בקידום האינטרסים שלכם ויפה שעה אחת קודם. היכולת התקשורתית שלכם במיטבה. עליכם לגייס את כל הנחמדות והסבלנות שלכם כדי לפייס מישהו פגוע וכאוב שנטשתם לאחרונה. הטיפ החודשי: הימנעו מדרמטיות יתר המעכירה את האווירה.