תחזית אסטרולוגית לאפריל

למי צפויה החודש רומנטיקה? | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Lana K, shutterstock
למי צפויה החודש רומנטיקה? | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Lana K, shutterstock

מי יחוש געגועים עזים לאהבת אמת ומי יהיה מותש מחיי המשפחה? מי עומד ליהנות מהזדמנויות פיננסיות ומי ייאלץ לעשות חשבון נפש? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית של חודש אפריל

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

החודש תיהנו מהזדמנויות פיננסיות. אם תשכילו לעלות על גל ההצלחה בזמן ולנהל נכון את ענייניכם הכספיים, צפויים לכם רווחים כלכליים בלתי מבוטלים. נראה שגם בתחום האהבה יזרח כוכבכם. הזוגיות והאינטימיות יעלו מדרגה. גם הפנויים יוכלו למצוא זוגיות מתאימה. עליכם להימנע מלנסות לפתור את בעיות העולם. רצוי שתתמקדו בזמנכם הפנוי בטיפוח בני המשפחה שלכם. בעבודה, הפופולריות והקסם האישי שלכם עושים את שלהם ואתם מוערכים ומתוגמלים בהתאם.
הטיפ החודשי: זכרו שנדיבות ואדיבות בכל תחומי החיים יפתחו בפניכם דלתות רבות.

שור

החודש תחושו געגועים עזים לאהבת אמת ולאינטימיות אבסולוטית. לאחרונה העומס בעבודה והדינמיות השולטת בחייכם השכיחו מכם את הזוגיות וגרמו לכם להזניח את האינטימיות. הפנויים אמנם מעוניינים בקשר אמיתי, אך למרבה האבסורד אין להם זמן ואנרגיה להשקיע בזוגיות. נראה כי החודש תחושו ירידה כללית בחיוניות ובאנרגיה שלכם. חלקכם יסבול מדלקות בשלפוחית השתן ומכאבי ראש. שמרו היטב על עצמכם ואל תתפתו, למרות נאמנותכם הרבה, ללכת חולים לעבודה.
הטיפ החודשי: מנוחה במיטה, ספר טוב וחליטת תה חמוציות יועילו לכם.

תאומים

החודש תחושו צורך לעשות חשבון נפש כללי ולסקור כל המערכות בחייכם. אתם מבינים כי עליכם לשנות את סגנון חייכם כדי להשיג איכות חיים טובה יותר. חלקכם יחשוב על מעבר דירה, על הגירה או על קריירה חדשה, כי הרצון לשינוי בוער בכם. סביר להניח שהחודש יחול מפנה חשוב בחייכם הן בתחום הזוגיות והן בתחום הקריירה. זהו פרק זמן עמוס ומלא פעילות שבו תתקשו למלא את כל המטלות שהצבתם לעצמכם. רצוי לא להיכנס בשל כך למצבי רוח עגמומיים ולתסכולים.תקופה זו גם מוצלחת למיסוד מערכות היחסים.
הטיפ החודשי: הביאו בחשבון שמודעות אישית וחשבון נפש יסייעו לכם בניתוב דרככם המשופרת.

סרטן

החודש תחוו התעוררות חברתית ממשית. חברים יסייעו לקדם אתכם בעבודה ויעזרו לכם להתברג במקומות גבוהים שעליהם חלמתם. המחויבות והמסירות שלכם לבית, לזוגיות ולמשפחה מכבידות עליכם מאוד. אתם חשים חנוקים ונזכרים בנוסטלגיה ובגעגועים בימי הרווקות העליזים.עם זאת, אין צורךלהתלונן.בסך הכל אתם נראים מעולה ומרגישים טוב, ודבר אינו עומד בדרככם.
הטיפ החודשי:
אל תמהרו להסיק מסקנות או לנהוג בפזיזות. כיוון שאינכם מסוגלים להתנתק ממשפחתכם, קחו לכם חופשת התרעננות.

אריה

ההצלחה מאירה לכם פנים, אך חייכם אינם סוגים בשושנים. עליכם להשקיע את מיטבכם כדי להגיע להישגים. זהירות, אתם מותשים ועומדים למצות את כל כוחותיכם הפיזיים והנפשיים. ייתכן שעליכם לבדוק את סגנון חייכם מחדש ולערוך בו שינויים שיאפשרו לכם איכות חיים טובה יותר. בימים אלה יש סיכוי גבוה למעבר דירה או לשיפוצים. הזמן מעולה גם לשיפור מערכות יחסים ולהיכרויות בארץ ובחו"ל.
הטיפ החודשי:
עליכם להתאמץ ולהשקיע למען זוגיות טובה. אין נסים וגם לא קיצורי דרך.

בתולה

החודש יצוצו בדרככם הזדמנויות ואפשרויות חדשות בתחום האישי והמקצועי. אל תהססו. תפסו את המזל בעודו מתדפק על דלתכם. לאחר תקופת תקיעות ארוכה קיימת הזדמנות לנסוק מעלה ולהשתדרג בתחום העבודה והקריירה. אמנם האפשרויות רבות, אך עליכם להקפיד ולהפעיל את האינטואיציות הטובות ואת ההיגיון שלכם. הפנויים יופתעו מהיכרות חדשה ומבטיחה. חסל סדר ביישנות ואפתיה. צפויה גם נסיעה מענגת לחו"ל.
הטיפ החודשי: האמינו ביכולותיכם ובטחו בידע שלכם.

מאזניים

החודש עליכם לנצל את כל המשאבים הטמונים בכם כדי להגיע לשיא הצלחתכם. יותר מאי פעם אתם פנויים ללימודים ולהעשרת הידע. קיים בכם צורך פנימי עמוק לקדם את הקריירה או את העסקים. היכולת לקדם את השאיפות האישיות ואת האינטרסים שלכם אפשרית יותר במהלך התקופה הבאה. אחדים יבינו סוף סוף כי עליהם לשנות כיוון בקריירה ולעבור לעיסוק מהנה יותר. בעקבות התחזקות הקריירה יחול שיפור מה במצב הכלכלי.
הטיפ החודשי: אף על פי כן רצוי לשמור על איפוק ועל שיקול דעת בהוצאות ולהתמקד בעשיית כסף ולא בהוצאתו.

עקרב

החודש תוכלו סוף סוף להתעמת עם הפחדים האישיים ולנצחם, ולסלק את רגשות האשם שטרפדו פעמים רבות את מערכות היחסים שלכם. תיתכן אף התפייסות עם קרוב משפחה שהקשר עמו ניתק לפני כמה שנים על רקע סכסוך אישי. מי מביניכם המצוי בהליכי גירושים יוכל לסיים את ההליכים המשפטיים ולהתחיל בחיים חדשים. גם לימודים הקשורים בתחומים רוחניים ובטבע יתרמו למנוחת הנפש. בתחום הזוגיות מסתמנת יציבות ופריחה. האמון ביחסים ילך וייבנה עם הבגרות והבשלות האישית.
הטיפ החודשי:
הקדישו את זמנכם ומרצכם להעצמה אישית ולמודעות רוחנית.

קשת

החודש מעמיד בפניכם כמה אתגרים. תחילה עליכם להשתחרר מתפיסות וממצבים שמגבילים אתכם. נראה כי הנטייה להתפרש על פני כמה תחומים בעת ובעונה אחת התישה אתכם ולא הביאה להצלחות משמעותיות בהכנסותיכם ובחייכם. עליכם ללמוד להתמקד לעומק במשימה אחת בלבד כל פעם ולא לקחת סיכונים מיותרים. גם התחום הזוגי מהווה גורם מאתגר בחייכם, כי אינכם "סגורים" עדיין על אף אחד.
הטיפ החודשי:
כדי לצאת מהתקיעות כדאי לשנות גישה. אתם מתחילים לאט לאט להפנים כי רק אהבה מביאה אהבה.

*עוד בחיים אחרים – טיפים לניקוי רעלים מהגוף

*עוד בחיים אחרים – האם העבודה מתאימה לכם?

גדי

ייתכן ואחדים מכם יצטרכו לעזוב את מקום עבודתם הנוכחי שלא הוסיף לבריאותם, וזאת בלשון המעטה. חוץ מתסכולים ומהערות עוקצניות הם לא ראו ממנו הכנסה ממשית. זה הזמן לקום ולעשות מעשה. הפתרון יכול להימצא בלמידת מקצוע חדש, בהעתקת מקום המגורים או בעבודה בעיר אחרת או אפילו במדינה אחרת. בכל מקרה אין לחשוש מיוזמה ומהעזה. ייתכן שתצטרכו לגבש תכניות לטווח הרחוק ולהכין עצמכם למצבים קשים בעסק.
הטיפ החודשי:
שותפויות חדשות באות בחשבון אך ורק לאחר בירור משפטי מעמיק.

דלי

החודש יתחדד אצלכם הצורך להקדיש זמן ללימודים ולהרחבת האופקים לצורך התקדמות בחיים. צורך זה יבוא מתוך בשלות נפשית והבנה עמוקה כי ידע=כוח=ביטחון כלכלי=ביטחון עצמי. משוואה זו תניע רבים מכם להתמקצע ולעלות בסולם הדרגות וההייררכיה בכל מקום עבודה: בצה"ל, בשירותי המשטרה, במפעלים בבתי החולים או באקדמיה.
הטיפ החודשי:
רצוי גם ללמוד להתמקד ברגשותיכם ובהבנת פנימיותכם. הצמא לאהבה ולרומנטיקה יוביל רבים מכם לחופה ולקידושין.

דגים

החודש אתם עשויים לפגוש את אושרכם: יש לכם לימודים, נסיעות, אהבה ורומנטיקה בשפע. לאחר כמה שנים שחונות תוכלו סוף סוף לנשום לרווחה וליהנות מאופטימיות, מחוויות ומאנרגיות מחודשות. עליכם לגבש מטרות ויעדים ולהתחיל לפעול למען מימושם. הדברים יבואו אליכם בקלות ובמינימום מאמץ. נראה כאילו השמים האזינו לקיטורים, לנרגנות ולתלונות שלכם בחודשים האחרונים.
הטיפ החודשי: הפסיקו לבזבז והתחילו לחשוב איך לעשות כסף.

*עכשיו בהורים וילדים – טיפים שיעשו לכם סדר בחיים

*עכשיו במטיילים – המלצה למסלול בדרום הודו