תחזית אסטרולוגית לאוגוסט

לבני מזל מאזניים - רצוי ליישב מחלוקות ולבוא אל בני הזוג מפויסים ואוהבים | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב |  Ekaterina Pokrovsky, shutterstock
לבני מזל מאזניים - רצוי ליישב מחלוקות ולבוא אל בני הזוג מפויסים ואוהבים | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Ekaterina Pokrovsky, shutterstock

בני איזה מזל ייהנו מחודש של הפתעות והתחלות חדשות ובני איזה מזל ירגישו אי-שקט נפשי? למי צפוי קידום בעבודה ולמי מומלץ להקשיב יותר לצורכי הבית? כל התשובות בתחזית האסטרולוגית של חודש אוגוסט

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

אתם מלאי אנרגיה וחיוניות. רצוי להתנהל בספונטניות ולפעול מתוך אינטואיציות. ייתכנו פגישות חשובות בנושא קידומכם האישי – הפגינו פתיחות בקשר לתכניותיכם, זה הזמן לקידום המיוחל. מצבכם הכלכלי אינו מזהיר, ורצוי להימנע מהוצאות מיותרות. יש להקשיב יותר לצורכי בני הבית ולהשקיע בהם.
הטיפ החודשי:
חשוב לדבר על הדברים החשובים באמת, לחזר בעדינות, להתפייס ולא להשאיר דברים בלתי פתורים.

שור

מסתמן אי-שקט נפשי. הדאגה לקרובים ולבני הבית מתישה אתכם, ואין לכם פנאי לעצמכם. אתם משקיעים אנרגיה רבה ומאמץ בניסיון לרצות את הסובבים, ואל תתביישו להעמידם במקומם. הרגשת השליטה במתרחש חשובה לכם, אבל למעשה עלולה גם להיות מכשול.
הטיפ החודשי:
רצוי לזרום עם החיים, ולא להתעקש ליצור אותם.

תאומים

השקיעו יותר בהופעתכם ובתדמית האישית שלכם. אתם מסורים לצורכי בני ביתכם ולחבריכם, אך עשייה למען עצמכם לא תזיק. מצבכם הכלכלי טוב ויציב. אל תתכננו דברים מורכבים מראש מכיוון שייתכנו שינוי או ביטול תכניות. מישהו שלא ציפיתם ממנו שיגלה תמיכה יתייצב לצדכם, ועזרתו יכולה להתגלות כחיונית בעתיד.
הטיפ החודשי:
רצוי לצאת לחופשה קצרה ונעימה עם בני המשפחה למילוי מצברים.

סרטן

תחושו מחנק. בני המשפחה ידרשו את תשומת לבכם, ובעבודה תידרשו להוכיח את עצמכם ולהניב פֵּרות מידיים. הלחץ של השבועות האחרונים יהיה בעוכריכם, ואתם זקוקים למנוחה ולנופש. כדרככם אתם מגלים נטייה רבה להסתגרות, בייחוד כאשר הלחץ מעיק.
הטיפ החודשי:
קחו פסק זמן, צאו לבלות אפילו בגפכם; אתם נהנים לבד. התרעננו ושובו מאוששים לשגרה שאתם אוהבים.

אריה

רצוי למצוא זמן להתבוננות עצמית. ניחנתם בחשיבה מעמיקה, ברעיונות מבריקים ויצירתיים, אך ההיגיון ותבנית החשיבה השמרנית בולמים אתכם. הרשו לאינטואיציה לפרוץ ויישמו את רעיונותיכם; תוכלו להגיע לפריצת דרך עצומה בקרוב. יהיו הזדמנויות לשיחות עם האנשים הנכונים ולהשגת התמיכה שאתם זקוקים לה.
הטיפ החודשי:
הרעיונות שלכם מבריקים, וחשוב שתעלו אותם בכל הזדמנות.

בתולה

זמן לשינויים בבית ובקריירה. שתפו חברים ובני משפחה בהתלבטויותיכם ולמדו מניסיון האחרים. אתם עוברים תהפוכות רבות של מודעות ומוכנים לקבל בברכה התפתחויות חדשות. רצוי להתמקד בחשיבה מקורית וברעיונות חדשים, לתכנן לטווח ארוך, לעשות דברים מתוך חשיבה כוללת ולהשקיע יותר בזוגיות ובבני הבית.
הטיפ החודשי:
הימנעו מפעולות ספונטניות ואימפולסיביות.

מאזניים

זהו חודש רגיש ורגשני במיוחד. אל תיגררו אחר תחושות בטן ורגשות בקבלת החלטות בעבודה ובבית, ושימו דגש על הצד המעשי של הדברים. רצוי לחדד יותר את התקשורת הבין-אישית, ליישב מחלוקות ולבוא אל בני הזוג מפויסים ואוהבים.
הטיפ החודשי:
זמן להשקיע יותר בזוגיות וביחסים שלכם וביחסים קרובים בכלל.

עקרב

חודש של הפתעות והתחלות חדשות. סכום כסף עלום יופיע פתאום בזמן הנכון, ויאפשר לכם לנשום לרווחה וליהנות מחופשה. היכולת שלכם לפעול בסיועם של ארגונים בחייכם גבוהה מתמיד, אבל עליכם להתגבר על הצורך הפנימי לסמוך רק על עצמכם. זה זמן מצוין להרחיב אופקים, לחשוב על אזורי פעולה חדשים ולתכנן נסיעה קרובה.
הטיפ החודשי:
השתדלו להיות מאופקים ולהימנע מהתפרצויות לא מבוקרות.

קשת

יש לכם רעיונות טובים ואתם מתלהבים לפעול ליישומם. עליכם לבדוק היטב את העובדות המוצגות לפניכם, ולא להאמין לכל דבר. התמקדו במערכות היחסים הקרובות ובתקשורת הרגשית שלכם. אתם בתקופה של שינוי, ואנשים מפרגנים לכם על כך. אתם זקוקים לחיזוקים, אך כלפי חוץ אתם מפגינים עצמה וביטחון עצמי מופרז. דרככם נכונה, אך הספקות הקטנים מורידים אתכם מבחינה אנרגטית.
הטיפ החודשי:
פעלו בתבונה ובשיקול דעת תוך כדי התייעצות עם אנשים מתאימים כדי שתקבלו חיזוק לדרך הנכונה.

גדי

כדאי להקדיש זמן למשפחה, לראות סרט טוב ולנהל שיחות עומק עם בני הבית. המעורבות הרגשית מתחזקת ועמה הקשר הזוגי. זה הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, ולקבוע סדרי עדיפויות חדשים. האנרגיות שלכם טובות והיצירתיות במיטבה, ואתם רוצים לפעול ולממש את הרעיונות שלכם.
הטיפ החודשי:
כדאי "לנקות שולחן" – לשלם את כל החשבונות שצברתם, לערוך בדיקות, להכניס את הרכב למוסך ולהתפנות לכל המחויבויות שדחיתם.

לגדיים כדאי להקדיש זמן למשפחה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | wavebreakmedia, shutterstock

<<עוד בחיים אחרים:

מפריכים מיתוסים על תזונה נכונה

מדוע כדאי לאכול פירות?

סדנאות התקשרות לזוגות חילונים-דתיים

דלי

תרגישו חולשה פיזית. נוחו ונקו את הראש, צאו לטיול רגלי. זה יחזק ויאושש אתכם, ותוכלו להקדיש מחשבה לקידומכם המקצועי. חודשים רבים אתם מתלבטים, וזו העת להגיע להחלטות ולממש חלומות. יהיו לכם התחלות חדשות ומוצלחות בתחום הרומנטי. האווירה תהיה נחמדה, והחברה שסביבכם תהיה מהנה מאוד. אל תקשיבו לעצותיהם של אחרים והיצמדו לדרך שלכם.
הטיפ החודשי:
הפנויים יצטרכו להגיע להחלטות בדבר מיסוד הקשר.

דגים

החודש בסימן זוגיות. אתם שלווים, נינוחים ושבעי רצון מהישגיכם, הביטחון העצמי שלכם בשיאו, ובנות הזוג תצאנה נשכרות מהאנרגיות החיוביות שלכם. הן יזכו ליחס מפנק ואוהב במיוחד, וגם ילדיכם ייהנו מתשומת לב, מסבלנות ומאהבה. הפנויים עשויים להציע נישואים לבנות זוגן, אך היזהרו מנמהרות יתר!
הטיפ החודשי: רצוי להימנע מאכילה מוגזמת ולעסוק יותר בפעילות ספורטיבית.

**עכשיו ב-ZOOG – תפסיק להיות כזה מזנח!

**עכשיו בדרך האוכל – איך מכינים טחינה?