שרון כידון: "מעולם לא עברתי שום ניתוח פלסטי"

שרון כידון | צילום: עוז מועלם
שרון כידון | צילום: עוז מועלם

העליות והירידות בחיים המקצועיים, הניסיון והאכזבות מתעשיית התקשורת והגישה שלה להזרקות וניתוחים פלסטיים. שרון כידון מגלה סודות טיפוח ופותחת את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

שרון כידון, בת 52 ואימא לשתיים, מנחת רדיו וטלוויזיה, מנחה כנסים וטקסים, ומגישה את תוכנית הבוקר של רדיו YNET. היא בזוגיות עם ד"ר אביתר נשר, מנהל מחלקת השתלות אברים בבילינסון. מתגוררת בסביון ועוברת בקרוב לתל אביב

>> נמנעת מהזרקות ומקציבה זמן לבאסה. שגרת הטיפוח המיוחדת של ענת עצמון

 שגרת טיפוח

"יש לי עור די יבש, רגיש ועם הרבה נמשים, והמודעות לטיפוח התפתחה אצלי רק בשנים האחרונות. אני שוטפת פנים עם הסבון של פולה בליק FACIAL SOAP ולאחר מכן מורחת את הסרום שלה. קרם הלחות הוא של לה פררי SKIN CAVIAR LIQUID LIFT ואני מקפידה על קרם ההגנה של לה רוש פוזה, ANTHELIOS AGE CORRECT, שיש לו גרסה עם צבע ואז הוא גם במקום מייקאפ. לפעמים אני שמה את קרם ההגנה השקוף של החברה ומקפידה על 50 SPF. שגרת הלילה שלי זהה לשגרת היום. קרם הגוף הוא של ג'ו מלון והדאודורנט שלי הוא הקלאסי של לנקום".  

סבון פנים של פולה בליק. מחיר 130 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים של פולה בליק. מחיר 130 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות La prairie Skin Caviar Liquid Lift. מחיר 3,700 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות La prairie Skin Caviar Liquid Lift. מחיר 3,700 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה לפנים של לה רוש פוזה. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה לפנים של לה רוש פוזה. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני אמורה להגיע אחת לחודש לפולה בליק אבל בפועל זה קורה בממוצע אחת לחצי שנה, אם כי לאחרונה אני משתדלת להגיע יותר, אני עושה אצלה טיפולי אנטי אייג'ינג עם מכשור של גלי רדיו ועוד וטיפולים של החדרת לחות".  

אנטי אייג'ינג

"אני עושה טאצ'אפים של הזרקות אצל פרופסור נחום נשר, מנתח חזה שיש לו קליניקה לאסתטיקה וידיים נהדרות, והוא גם אח של בן זוגי, והוא עושה לי את ההזרקות תוך הקפדה לשמור על המראה טבעי. מעולם לא עברתי שום ניתוח פלסטי, כרגע אני לא בעניין אבל בעתיד אולי אשקול את זה".

>>> המתנה הכי מושלמת לחג: כל הבשמים החדשים של פסח 2023

איפור

"ביומיום שלי אני לא מתאפרת, אבל לצורך הופעות בטלוויזיה ולהנחיות אני שמה את המייקאפ של ג'ורג'יו ארמני, קונסילר של נארס, שפתון ניוד של מאק, אייליינר של בובי בראון, מסקרה היפנוז של לנקום והברונזר של אסתי לאודר".

מסקרה LE 8 HYPNÔSE של לנקום. מחיר 159 ש"ח | יח"צ
מסקרה LE 8 HYPNÔSE של לנקום. מחיר 159 ש"ח | יח"צ
ברונזר Bronze Goddess אסתי לאודר, 190 ש״ח | צילום: יח"צ
ברונזר Bronze Goddess אסתי לאודר, 190 ש״ח | צילום: יח"צ
שפתון של MAC. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון של MAC. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ
עיפרון לעיניים של בובי בראון LONGWEAR EYE PENCIL. מחיר 165 ש"ח | צילום: יח"צ
עיפרון לעיניים של בובי בראון LONGWEAR EYE PENCIL. מחיר 165 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"אני לא אוהבת ריחות מתוקים ופרחוניים ואני כבר כמה שנים אני עם הבושם ACQUA DI PAEMA של בית בישום איטלקי ותיק שאני קונה בדרך כלל בחו"ל, הריח שלו הוא לימוני פרשי ונקי. יש לבושם שתי גרסאות, של אד"פ ואד"ט ואני אוהבת את שתיהן".

>>> ואלרי חמאתי: "המחויבות לתפריט קבוע עוררה אצלי הפרעת אכילה"

שיער

"השיער הטבעי שלי הוא שטני והוא גלי וקצת מתנפח שלא מודע לעצמו וכיוון שאני חולת שליטה אז לרוב אני עם פן בשיער. מעצב השיער שלי הוא מויש חן אני באה אליו בממוצע פעם בחודש, מפקידה את עצמי בידיים הנהדרות שלו. זה כולל טיפול עם אמפולה והוא גם אומר לי מתי הגיע הזמן לחדש את הגוונים שתמיד נראים נהדר. כשאני צריכה פן מהרגע להרגע מגיע אלי הביתה בחור בשם נתנאל".

גבות

"אני לא מתעסקת איתן הרבה, מדי פעם אני קופצת למכון ליד הבית שלי 'ביוטי קר' ועושים לי מעט ניקוי".

מני פדי

"באותו מקום שאני מסדרת גבות, אני מגיעה פעם בשבוע-שבועיים למניקור ופדיקור, אחרי שגיליתי שלק ג'ל אינו מתאים לציפורניים שלי ופוגע בהן. אז אני מסתפקת בטיפול רגיל ומריחת לק. בקיץ הצבעים המועדפים עלי הם לבן וניוד ובחורף ניוד או בורדו או אדום".

כושר

"אני מודה שאני שמחה יותר אחרי האימון מאשר לפניו, אבל אני עושה כי צריך. פעמיים בשבוע, מדי שני וחמישי, אני עושה אימון אישי עם ענבר זיכלינסקי בסטודיו שלה. אני עושה אימוני כוח, משקולות, TRX ומזרן. האימון האהוב עלי הוא ריצה, ובשישי ובשבת אני רצה על מכונת ריצה בבית, חמישה קילומטר".

תזונה

"אני רזה באופן טבעי, רק בצבא עליתי במשקל, אבל לאורך שנים אני לא מנסה לשמור ואני לא בדיאטות למרות שאנשים לא מאמינים לי. אני לא בן אדם קולינרי ולא מעניין אותי אוכל מתוחכם. אני לא אוכלת בין ארוחות רק כי אני לא אוהבת ואין לי צורך. אני קמה מדי בוקר בשעה חמש לקראת השידור בשבע ברדיו. אני שותה קפה הפוך עם פרוסת לחם עם גבינה. אחרי השידור בתשע אוכלת חצי סנדוויץ', בצהריים סלט עם עוף ובערב סלט עם חביתה, או פסטה, או פיצה או דג עשוי. לצערי אני לא אוכלת דג נא בשום צורה, כי יש לי רתיעה מזה, אז אני מפספסת עולם שלם. הפטיש שלי משעות אחר הצהריים הם גלידה ושוקולד. אין כמו ממרח שוקולד נוטלה עם פיתה ואי אפשר לסיים ארוחת ערב בלי קינוח מתוק".

טיפ לחיים

"מי שמצפה שהחיים יסתדרו כל הזמן על פי גרף ליניארי והצלחה תגרור אחריה עוד הצלחה ואחרי קידום יבוא קידום גדול יותר, סופו שיתאכזב. גם החיים האישיים וגם החיים המקצועיים מורכבים מהרבה עליות וירידות, אין גרף הזדמנויות מסודר ויש הצלחות וכישלונות ואם התחלת בתוכנית בוקר, זה לא אומר שהתוכנית הבא תהיה תוכנית ערב. בעולם התקשורת יש כל הזמן תנודות, אני בעלת תואר שני בתקשורת ועיתונות, ועדיין אנשים לא צריכים למדוד את עצמם בגרף. אפשר לפעמים להתפשר על תפקיד פחות טוב. הייתי למעלה מעשר שנים ברשת 13, עשיתי סרטים דוקומנטריים, בין השאר על רצח ענת פלינר, על הפרעות קשב על טיפולי פריון, הנחיתי תוכניות אקטואליה, 'לפני החדשות', 'שי ושרון', 'מדברים על זה' ועוד. היום אני לא שם וזה בסדר גמור, התקשורת היא תעשייה לא יציבה ולא רבים שורדים הרבה שנים באותו מקום. לכן מאוד חשוב להתמקד בבניית המותג שלך כעיתונאי ואיש תקשורת כי הפלטפורמה יכולה להשתנות. נכון להיום אני משדרת בבוקר ברדיו ואפשר לשמוע את הקול שלי וזו עמדת כוח. אני מרצה ומנחה כנסים וטקסים ואני חברת ועד מנהל בעמותת 'כ"ן-כוח נשים' ויכול להיות שיבואו הזדמנויות גם בטלוויזיה. ההבנה הזאת שלפעמים אנחנו צריכים לשבת על הספסל ולהמתין, יכולה לעזור לנו לא להתבצר ולא להתאכזב".