האיחוד? שרה ג'סיקה פרקר וכריס נות' מרגשים את הגולשים

מיסטר ביג וקארי בראדשו | צילום מסך מהסדרה "סקס והעיר הגדולה"
מיסטר ביג וקארי בראדשו | צילום מסך מהסדרה "סקס והעיר הגדולה"

כריס נות', או מיסטר ביג בשבילכן, עשה קרחת בבידוד ובת הזוג הטלוויזיונית, שרה ג'סיקה פרקר, לא נשארה אדישה

88 שיתופים | 132 צפיות

ימי הקורונה איחדו מחדש לא מעט קבוצות טלווזיוניות ומוזיקליות, כמו "זהו זה", "היי סקול מיוזיקל", "הפיג'מות" ועוד, ועכשיו גם קיבלנו איחודון קטן של "סקס והעיר הגדולה". אמנם לא קיבלנו שיחת זום בין קארי, מירנדה, סמנתה ושרלוט, וחבל, כי היינו שמחות לזה מאוד, אבל קרה משהו קסום לא פחות בין השחקנים שרה ג'סיקה פרקר וכריס נות', הלוא הוא מיסטר ביג.

בנות "סקס והעיר הגדולה" | צילום: Gettyimages
בנות "סקס והעיר הגדולה" | צילום: Gettyimages

נות' פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו עם הכיתוב "החלטתי שזה מיותר להתעסק עם השיער בימי ההסגר". בתמונה הוא מופיע כשראשו מגולח לחלוטין, כנראה לא קרא את האייטם שלנו על איך להסתפר לבד בבית.

בכל מקרה, הוא  פרסם את התמונה הזאת וקיבל שלל תגובות על כמה שזה מחמיא לו. אחת מהן הייתה, כפי שניחשתן, משרה ג'סיקה פרקר, שכתבה "למה חיכית כל כך הרבה זמן?!". המילים האלה ריגשו את הגולשים, בגלל ההיסטוריה הטלוויזיות והקולנועית המשותפת של השניים. הרי מי לא בכתה בסוף כשהופיע שמו של מיסטר ביג על צג הטלפון של קארי? "מאושר על ידי קארי", כתבה אחת הגולשות, "אנחנו צריכים עוד סרט בגלל הקרחת הזאת", הגיבה אחרת. אז כן, בימים כאלה שהריגוש הכי גדול שלנו הוא להזמין משלוח של מקדונלדס, דבר כזה שקורה בהחלט מעלה חיוך קטן עם תחושת נוסטלגיה מתוקה.

>> השלב הבא: איך לסדר את הגבות לבד בבית