איך תספרי יפה את בן זוגך?

איך לספר את בן הזוג? | צילום: shutterstock
איך לספר את בן הזוג? | צילום: shutterstock

רוצה לספר את בן זוגך ולא יודעת איך? הספר משה חנני עם כל הטיפים שיעזרו לך לעשות את זה כמו מקצוענית

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים אלה אנחנו שומעות סביבנו הרבה נשים מיואשות מהיעדר מספרות ומכוני יופי פתוחים. אז נכון שאנחנו דואגות לטפח את עצמנו במקסימום האפשרי, אבל אצל הגברים בחיינו המצב לא תמיד ככה, ויש מצב שאחרי כמעט חודש בבית ועם מספרות סגורות, המצב רחוק מלהיות אסתטי ונעים לעין. אז חברנו לספר משה חנני, בעל מספרה ושגריר שוורצקופף פרופשיונל, שנתן לנו טיפים ואת השלבים שלפיהם את צריכה לעבוד כשאת רוצה לספר את בן הזוג, וכמו שאומרים, שיהיה לנו בהצלחה.

>> מעצב הגבות של הסלבס מסביר איך לסדר לעצמך את הגבות

בשלב הראשון צריך לדאוג שהשיער יהיה חפוף, שלחי אותו לחפוף את השיער ואחר כך, תסרקי אותו כדי שלא יהיו קשרים ויהיה נוח לעבוד.

השלב הבא קצת יותר מורכב אבל לא משהו שאת לא יכולה לעמוד בו – שימוש במכונת תספורת. כמעט לכל גבר היום יש מכונת תספורת בבית. הוציאי את המכונה והרכיבי את השלב הרצוי. לאחר מכן הפעילי את המכונה והתחילי לקצץ את הצדדים מחלקו התחתון של הראש, בתנועה עם היד כלפי מעלה. עד בערך 2-3 ס״מ מעל האוזן. המשיכי כך סביב כל הראש כך שמה שיוצא בשלב זה זוהי תספורת פטריה שתזכיר לו את הילדות (מקוצץ עד מעל האוזן. מעל זה עוד לא נגענו).

בשלב הבא עבדי עם מספריים ומסרק: אם השיער כבר הספיק להתייבש מומלץ להרטיב אותו מעט בשלב זה. סרקי את השיער שלו קדימה ובעזרת שתי אצבעות תפסי קצוות שיער והתחילי לגזור מכיוון המצח אחורה. המשיכי בצורה הזו בכל חלקי השיער שלא קוצצו במכונה (ה"פטריה").

אם נשאר הבדל משמעותי בין הצדדים התחתונים והאחורה לחלק העליון אפשר לעבור עליו בעזרת המכונה עם שלב מעט גבוה יותר מאשר קיצצת בהתחלה, בכדי לקבל מראה אחיד, נקי וגמור.

איך לספר את בן הזוג? | צילום: shutterstock
איך לספר את בן הזוג? | צילום: shutterstock