שער לעולם חדש

למרפאים שביניכם  יתאפשר לתת לאנושות ולפלנטה את האור, האהבה והאחדות | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | PremiumVector, shutterstock
למרפאים שביניכם יתאפשר לתת לאנושות ולפלנטה את האור, האהבה והאחדות | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | PremiumVector, shutterstock

הפעם במדור התקשור ייתכן ואתם עשויים לגלות שער לעולם חדש. כל מה שאתם מתבקשים לעשות הוא לקרוא את המדור עם ראש פתוח ולב סקרן

88 שיתופים | 132 צפיות

המדור הפעם מאחר מתקשר אחר, כפי שאני נוהג לעשות מדי כמה שבועות. אך לפני שאציג לכם במי מדובר, אני מרגיש צורך לכתוב כמה מילים שיסבירו את מה שאתם צפויים לקרוא.

תקשור הוא באופן טבעי תחום מיסטי למדי, המבוסס על אמונה פנימית יותר מאשר על הוכחה מדעית. בתוך עולם התקשור יש תחומים שאפשר לאמת אותם יותר בקלות, במיוחד כשמדובר בתקשור עם אנשים שהלכו לעולמם. מנגד, ישנם מתקשרים העוסקים בהבטים מיסטיים לחלוטין של העולם שלנו, כאלו שגם אם נרצה, לעולם לא נקבל הוכחה לתקפותם.

אותי, מאז ומעולם, סוג הידע הזה ריתק; למעשה, עוד לפני שהתחלתי לתקשר, הידע המיסטי עליו קראתי בספרים שונים במהלך גיל ההתבגרות היו שער ראשון למסע שלי.

המתקשר שאני מציג בפניכם במדור זה עוסק בתחום המיסטי של הקיום שלנו. קראו את השורות הבאות עם ראש פתוח ולב סקרן; אתם עשויים לגלות שער לעולם חדש.

מי המתקשר?

יעקב אבידן, בן 46, מתקשר מזה 13 שנה, מחבר הספר "תבל עיר האחדות"

מי המתוקשרים?
אל אחד, נציג של תבל, מרחב רב ממדי השוכן מתחת לים המלח ומרכז את כל האנרגיות המגיעות מהיקום לטובת יצירת כדור הארץ.
<strong>
מהו המסר?
"לפני העידן הנוכחי (אמצע המאה הקודמת), המאסטרים הגיעו להחלטה על סיום העידן הקודם ותחילתו של העידן המסיים, בו האנושות תכיל את אנרגיית האחדות במלואה, ומיליוני מאסטרים אנושיים יצעדו על פני האדמה, ובכך, הפלנטה תסיים את תפקידה כמקום המאפשר את האחדות דרך מגוון האנרגיות הקיימות ביקום.

משנת 2012 אנרגיות 'רדומות', הן באנושות והן בפלנטה, התעוררו, והן מאפשרות את הכלת תודעת האחדות והעלאת התדר במימד השלישי, שהיא המציאות אותה אנו חווים על פני האדמה. בכך למעשה מואץ תהליך 'ההתעלות', בו מספר בני האנוש שיגלו את המאסטריות שבתוכם יגדל באופן משמעותי, ואנרגיית האחדות תגיע גם למחוזות רחוקים וקשים.

המזרח התיכון הא אחד מהמקומות הדואליים ביותר על פני האדמה, ומזה עידנים רבים אנרגיות אנושיות ופלאנטריות 'מתנגשות' בו. ההתנגשות יוצרת 'נפרדות' חזקה של איש מרעהו, כך שמצד אחד יש קיטוב שיוצר מלחמות עקובות מדם וסכסוכים ללא פתרון, ומהצד השני, אחדות שבוראת את לידתן של אנרגיות חדשות המאחדות בני אנוש ומקרבות אותם, דרך גיבוש הזהות השבטית ובניית בסיס דתי על ידי שליחים מיוחדים. חלקם הקטן של השליחים רשום בדפי ההיסטוריה, וחלקם הטמיעו את אנרגיית האחדות ולא הותירו זכר לקיומם.

כיום, ברחבי העולם נחשף מידע רב על אודות האנרגיות הרבות אשר מלוות אותנו ממימדים שונים, חלקן משתמשות בשמות ידועים, וחלקן מביאות ידע ומידע שהוסתר, אך מטרת כולן היא התמזגות עם התודעה האנושית הגלובלית, דרך שליחים המעבירים מסרים של מידע וידע ומפיצים אותם בדרך של אור, אהבה ואחדות.

אפשר ורצוי להיפגש עם אלו (מאסטרים אנושיים) המתחברים לאנרגיות בתבל, וליצור עימם שותפות אנרגטית שתעצים את ההכלה ואת העשייה. בתהליכים של ההתחברות לתבל, תועצם האנרגיה האישית שתחבר אתכם למלאכים מדריכים ומלווים, איתם אתם עובדים כשהם נמצאים בתבל, כמו כן תחוו את הגוון האנרגטי האישי המבדיל אתכם משאר האנושות, ויותר מכך, תוכלו לקבל המפתח, שיפתח עבורכם את הדלת למקום, אשר בו תוכלו לתת לאנושות את העוצמות המיוחדות שלכם כמאסטרים אנושיים.

המרפאים שביניכם יחוו העצמה אדירה ביכולות הריפוי האישי ועם הזולת, כמו גם חוויה של מעבר מהיר יותר בין מימדים, שיאפשר לכם לתת לאנושות ולפלנטה את האור, האהבה והאחדות, אותם אתם מכילים כמאסטרים הצועדים על פני האדמה".

לשאול שאלה

אתם מוזמנים לשלוח שאלה ולקבל תשובה מטוהר ללא תשלום. שלחו את השאלה שלכם לכאן: ask@tohar.co.il.

אם אתם רוצים להכיר את טוהר לעומק, אתם מוזמנים לערב התקשור שאני מקיים איתם.

**עוד בחיים אחרים:

התחזית האסטרולוגית שלכם ליוני

טיפים להגנה על הילדים מהשמש

<<עכשיו בעיתון חי - צפו בילד מברזיל שמסביר לאמא שלו מדוע לא צריך לאכול חיות

<<עכשיו ב-ZOOG - איך לחזק את הזוגיות שלכם