אומייגאגא: אז לא היה רומן עם בראדלי קופר?

ליידי גאגא | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue
ליידי גאגא | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue

אנג'לינה ג'ולי רוצה להתרחק מבראד פיט, אמה ווטסון בלחץ מגיל 30 המתקרב וליידי גאגא מודה שהכול היה הצגה. קראנו את ריאיונות השער עם הכוכבות ואלה הציטוטים הכי מסעירים שלהן

88 שיתופים | 132 צפיות

איזה כיף, שערי גליונות דצמבר כבר נחשפו (כדי לגלות מה יהיה שלנו תאלצו לחכות, או להנעים את זמנכן עם בת חן סבג, כוכבת גיליון נובמבר שלנו), והם מספקים לנו חומר קריאה מהנה במיוחד, כמו גם תמונות יפהפיות והזדמנות לסיכום העשור. אנג'לינה ג'ולי, אמה ווטסון, ליזו וליידי גאגא הן ארבע נשים מעניינות במיוחד, אז לקטנו עבורכן את הציטוטים הכי מסעירים מתוך הריאיונות שלהן.

>> בת חן סבג, כוכבת שער נובמבר של מגזין "את", מדברת על הפרידה מאורנה בנאי
>> ריהאנה עושה היסטוריה על שער "ווג"

ליידי גאגא על שער "ELLE"

האם האמנתן להייפ מסביב לטקס האוסקר האחרון, כאילו, לכאורה, יש רומן בין בראדלי קופר וליידי גאגא? אנחנו לא קנינו את זה לרגע, לא בגלל שאנחנו חבורת ציניות קשוחות שיש להן קלאץ' של ז'קמוס במקום לב, אלא רק בגלל שאנחנו חכמות. שימו לב לזה: צילומי "כוכב נולד" הסתיימו עבור גאגא ב-15 ביוני 2017. היא ציינה זאת בפוסט באינסטגרם. טקס האוסקר נערך ב-25.2.2019, כמעט שנה וחצי מאוחר יותר בלי אף תמונת פפראצי שרומזת במשהו על קשר אינטימי בין השניים. בימינו? נוט אה פאקינג צ'אנס. תצוגת העפעופים המלבבת שהציגו קופר וגאגא על הפסנתר שייכת במקרה הטוב לשלושת החודשים הראשונים של קשר, ששת החודשים הראשונים אם מדובר בקשר אסור, אבל במקרה זה דווקא ההגזמה שלחה אותם למחוזות האבסורד. שיהיה, רק על האקט הזה מגיע להם פרס, פרס ה"ניחומים".

ליידי גאגא ובראדלי קופר בטקס האוסקר | צילום: Kevin Winter/Getty Images
ליידי גאגא ובראדלי קופר בטקס האוסקר | צילום: Kevin Winter/Getty Images

בגיליון של המגזין ELLE סיפרה גאגא לאופרה ווינפרי שראיינה אותה (באחד הריאיונות הקיטשיים בכל הזמנים), שמעולם לא היה ביניהם רומן, הם רק רצו שנחשוב כך. אומייגאד, הם הפריקוול של סרטוני ניקול ראידמן, אקי אבני וצ'רנוי שגם רצו שנחשוב שהם יחד. כך אומרת ליידי גאגא בריאיון: "אני חושבת שהתקשורת מטומטמת. אני מתכוונת – יצרנו סיפור אהבה. כפרפורמרית ושחקנית כמובן שרצינו שאנשים יאמינו שאנחנו מאוהבים באוסקר. רצינו שזה ייראה טוב במצלמה ושגם אנשים בבית ירגישו את זה אז עבדנו על זה קשה, במשך ימים בנינו את הדבר הזה מול המצלמות. זה היה מבוים".

היא מתייחסת לזכייה באוסקר על שיר הנושא לסרט ואומרת "כשכתב שאל אותי מה אני מרגישה כשאני מסתכלת על הסרט עניתי שאני מרגישה כאב. כשהייתי בת 19 נאנסתי באופן שיטתי. לאורך הקריירה שלי נגרמו לי טראומות שונות באופנים שונים, אבל שרדתי והמשכתי הלאה. כשהסתכלתי על האוסקר זה מה שהרגשתי, אני סובלת מפוסט טראומה, יש לי כאב כרוני וזה חלק בלתי נפרד מחיי, ואת כל זה עשיתי למען הצעירים שידעו שגם אם נפגעו וכואב להם אפשר להמשיך הלאה, ואפשר לזכות באוסקר".

אחד הציטוטים המעניינים קשור להקמתה של אימפריית ביוטי חדשה מבית גאגא – HAUS Laboratories. "רציתי לעשות את זה כי יש לי זמן עכשיו ורציתי לתת לזה את כולי. אני לא סתם שוכרת צוות ואומרת להם מה לעשות, טביעות האצבע שלי ניכרות לכל אורך התהליך. הרגשתי שיש לי את הפלטפורמה המתאימה ובניתי את הרקע המתאים לזה מבחינת מה שאני מאמינה בו, לא רק להיראות יפה אלא משהו שפתוח לכל המינים, המגדרים, המגזרים והצבעים".

אנג'לינה ג'ולי על שער "הארפר'ס בזאר"

השער הסטנדרטי לא חושף דבר וחצי דבר (וחבל) מהתמונות המרהיבות שבפנים, מהיפות של אנג'לינה ג'ולי בזמן האחרון, וגם מהחושפניות שבהן. אחת השאלות מתייחסת לחופש שחשה ג'ולי בצילומים. "הגוף שלי עבר הרבה דברים, במיוחד בארבע השנים האחרונות, ויש לי צלקות נראות ובלתי נראות כדי להוכיח את זה", אמרה למגזין, "הצלקות הבלתי נראות הן אלה שקשה להתמודד איתן. החיים משתנים כל הזמן, לפעמים אתה נפגע, לפעמים אתה רואה את האהובים שלך כואבים ואתה לא יכול להיות חופשי וחסר דאגות כמו שהנפש שלך מתאווה להיות. אני בהחלט מרגישה עכשיו את הדם זורם בחזרה לגוף שלי".

"את רגילה לחיות באור הזרקורים, מה התפיסה הכי שגויה לגבייך?", נשאלה ג'ולי, וענתה: "יש לי קעקוע בו כתוב 'תפילה לבעלי הלב הפראי הכלואים בכלובים'. עשיתי אותה יחד עם אימא שלי ערב אחד, כשהייתי בת 20 והייתי אבודה. הייתי חסרת מנוחה, אני תמיד חסרת מנוחה, עדיין. נסענו לארוחת ערב ואימא שלי סיפרה לי איך היא אהבה את המחזאי טנסי וויליאמס ("חשמלית ושמה תשוקה", א"א) ואת המילים שלו. היא סיפרה לי שאלה היו מילים שהוא כתב על בעלי הלב הפראי. נסענו למכון קעקועים וקעקעתי את זה על ידי. מה שהיא עשתה עבורי באותו לילה זה להראות לי שהחלק הזה שבי לגיטימי וקיים בי תמיד".

חלק אחר בריאיון מתייחס למידת הפופולאריות שלה בתיכון. היא לא הייתה אז פופולארית במיוחד והיא תולה את האשם דווקא בחוש האופנתי שלה. "הייתי פאנקיסטית בתיכון, אהבתי עור, PVC ורשת שחורה. אלה היו שלושת הבדים שלבשתי בשנות ה-20 לחיי". עכשיו, כפי שאפשר לראות, היא בעניין של טול שקוף, ובהפקה לבשה שמלת טול צפופה של ג'יאמבטיסטה ואלי, שקולקציית השת"פ שלו עם רשת H&M תאפשר גם לכן לרכוש שמלה כזו, בצבע אדום.

לגבי איפה הייתה רוצה לגור, ג'ולי מספרת כי יש לה בית בקמבודיה ("אנשים כמוני עם ראש רועש מחפשים מקום שקט שאפשר לנוח בו"), ובשנה הבאה היא עומדת להקים בית באפריקה, אבל לא לגור בו. "אני רוצה לגור במקום אחר אבל רק אחרי שהילדים יהיו בני 18. עד אז הם חייבים לחיות במקום שבו אבא שלהם רוצה להיות", היא מסכמת בעוקצנות יבשה. קחו עוד תמונה לקינוח.

אמה ווטסון על שער "ווג" בריטניה

מעטות הכוכבות הבינלאומיות החביבות עלינו כמו אמה ווטסון, והיא לא חביבה עלינו כשחקנית דווקא, אלא כאדם. ווטסון היא מהפמיניסטיות הנלהבות בביזנס, וגם בעלת מודעות אקולוגית כה גדולה, שכאשר קידמה את הסרט "היפה והחיה" (2017) לבשה רק שמלות ירוקות או וינטג' בסיבוב היח"צ לסרט, ואף דיברה על זה ותייגה באינסטגרם, וכך תרמה לעליה במודעות לנושא שרק הפך לוהט יותר היום. היום היא פרזנטורית של אפליקציה בשם Good on you, הבודקת את המותגים שאת לובשת ומעניקה להם ניקוד לפי כמה הם ירוקים. גם בצילומים ל"ווג" השתמשה ווטסון באפליקציה הזו כדי לדרג את בגדיה.

אז מה היא עושה על שער "ווג" בריטניה? קודם כל היא חולקת אותו עם ליזו (אותה אנחנו אוהבים כבר מזמן, אתן בטח זוכרות), ושנית היא מקדמת את הגרסה החדשה של הסרט "נשים קטנות", שברוח התקופה בוים על ידי אישה, גרטה גרוויג ("ליידי בירד"), ובו מככבים גם סירשה רונאן, טימוטי שאלאמט ומריל סטריפ. בגירסה הקודמת לסרט, משנת 1994, כיכבו קירסטן דאנסט ווינונה ריידר, נסיכות הניינטיז. או מיי גוד, איזה ערב צפייה בק טו בק. אם מתחילים בחמש אפשר להספיק גם את "גאווה ודעה קדומה" עם קירה נייטלי.

"מעולם לא האמנתי לפוזה של 'איזה כיף לי לבד', אומרת ווטסון שמתקרבת לגיל 30. "לקח לי זמן אבל עכשיו אני נהנית מהמצב ואפילו המצאתי לזה כינוי – זוגיות עם עצמי". כיף. ווטסון מדברת על כך שלפני שהגיעה כה קרוב לגיל 30 חשבה לעצמה "מה כולם נלחצים מהגיל הזה?", אבל כשהגיעה לגיל 29 נלחצה. "או, אלוהים, אני כל כך לחוצה ובמתח, ואז הבנתי שזה בגלל שיש זרם תת תודעתי של לחץ שמגיע, אם עוד לא בנית בית, אם עדיין לא התחתנת, אם אין לך תינוק ואת לא נמצאת במקום מאוד בטוח בקריירה שלך ואת מנסה להבין לאן הכל הולך… זה הרבה מאוד לחץ". כמו כן היא מתארת את העבודה על הסרט עם מריל סטריפ ולורה דרן ("שקרים קטנים גדולים") ככיף גדול: "הכרנו קודם ממקומות אחרים כאקטיביסטיות, כך שהייתה בינינו חברות ושותפות אקטיביסטית וזה תרם ליחסים בינינו". לא לכסוס!

View this post on Instagram

❤️????????????

A post shared by Emma Watson (@emmawatson) on

ליזו על שער "ווג" בריטניה

מי שעוד כיכבה על שער "ווג" בריטניה היא ליזו, כוכבת הפופ שכובשת כל חלקה טובה בימים אלה. אחרי שהופעתה בטקס פרסי MTV הותירה בליבנו חלל שקשה למלא, התנדב אדוארד אנינפול עורך "ווג" בריטניה להציג שני שערים מתחלפים, ובשני, ליזו באווירת רטרו פסיכדלית.

>> כך הפכה ליזו לכוכבת הכי לוהטת כרגע

"נשים שחורות גדולות, אם אתן קוראות את זה", כתבה הכוכבת בחשבון האינסטגרם שלה, "אתן כוכבות שער, לא פחות". היא סוחפת אחריה עדת מעריצות שלומדות ממנה לאהוב את עצמן, אבל זה לא היה פשוט. "כשגדלתי לא ראיתי בטלוויזיה נשים שנראות כמוני, וגם במגזינים לא היו כאלה. כשאת מסתכלת סביב ולא רואה מישהי כמוך את מתחילה לחשוב שהבעיה בך. את מנסה להיראות כמוהן וכשאת לא מצליחה, כי פיזית זה לא אפשרי, את מתחילה לחשוב 'מה לעזאזל' דפוק בי?'. זה עלה לי במחיר גדול מאוד, לגדול כך". עכשיו היא מפורסמת בכך שהיא אוהבת את עצמה בדיוק כמו שהיא, וכל מי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם שלה יודע את זה, אבל היא נזהרת מאוד מהתיוג body positive#. "כשרק התחלתי עם האהבה העצמית לא ניסיתי למכור שום דבר, רק את עצמי, אבל אנשים שמשתמשים בתיוג הזה בדרך כלל מנסים למכור לך משהו. עכשיו אני לא מנסה למכור לכם את עצמי, אני מנסה למכור לכם את עצמכם".